تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۶۰۶۹۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

فوت 1174 نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا / شناسایی 16 بیمار جدید کرونایی

۰
فوت 1174 نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا / شناسایی 16 بیمار جدید کرونایی
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه روز شانزدهم فروردین ۷۹ تست کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برای افراد مشکوک گرفته شد، گفت: شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار کرونایی در این استان شناسایی شده است.
سعید جاودان سیرت اظهار داشت: ۲۴ ساعته گذشته تاکنون ۱۲ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شده است.
وی تأکید کرد: در زمان حاضر سه بیماری کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند اما خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد فوت ناشی از این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.
جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۷۴ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته‌اند و ۱۲۷ هزار و ۸۵۵ نفر بهبود یافته‌اند.
وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت سه شهرستان در وضعیت آبی، یک شهرستان نارنجی و مابقی در وضعیت رنگ زرد کرونایی هستند.
جاودان سیرت ادامه داد: هم‌اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، دنا، چرام، بویراحمد و گچساران زرد، باشت نارنجی و بهمئی، مارگون و لنده نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.
وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان، از مردم و مسافران خواست تا همچنان از ماسک استفاده کنند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1