تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۶۰۴۹۲
تحلیلی بر شروع فعالیت‌های انتخاباتی در گچساران و باشت /

نوستالژی تازه؛ تاجگردون صحنه را بر رقبای چپ و راست و میانه تنگ می کند!

۲۷
۰
نوستالژی تازه؛ تاجگردون صحنه را بر رقبای چپ و راست و میانه تنگ می کند!
کبنا ؛
روز گذشته گفت و گوی غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی، گچساران را وارد عرصه جدید انتخاباتی کرد.
به گزارش کبنا نیوز، غلامرضا تاجگردون در گفت و گویی مجازی در خصوص حضور خود در انتخابات مجلس 1402 اظهار نظر کرده و گفته است: «مانعی برای عدم حضورم در انتخابات نمی بینیم»، تاجگردون همچنین به مسائل تأیید صلاحیت خود توسط مراجع ذیربط اشاره کرده و گفت: «مراجع زیربط حداقل در 4 انتخابات گذشته من را تایید کردند و فکر می کنم در این سه سال گذشته هم اتفاق خاصی نیفتاده باشد که بخواهد مانع از ورودم باشد».
تاجگردون در این گفت و گوی کوتاه نوروزی اظهار کرد: امیدوارم سال پیش رو سال خوبی برای ملت ایران باشد و مردم با امیدواری بتوانند در آخرین ماه سال 1402 به پای صندوق های رأی بروند و در سرنوشت خودشان مشارکت واقعی داشته باشند. نکته دوم؛ اینکه امام راحل می فرمودند مردم باید اصلح را انتخاب کنند، شرط انتخاب اصلح وجود افراد متعدد صالح است که مردم بتوانند در بین افراد صالح فرد اصلح را انتخاب کنند. فرد صالح برای مجلس ویژگی هایی دارد که فکر می کنم مردم بهتر از هر کسی تشخیص دهند چه کسی برای این امر مناسبت است و البته به شرط وجود افراد صالح و نه اینکه مردم بخواهند از بین بدها بهترین را انتخاب کنند.
تاجگردون همچنین در خصوص شرکت خود در انتخابات گفت: اول اینکه تا اسفندماه چرخ گردون هزار چرخ می زند تا ببینیم سرنوشت روزگار چه خواهد از ما، دوم اینکه مانعی برای عدم حضورم نمی بینم و مراجع ذیربط هم حداقل در 4 انتخابات گذشته من را تأیید کردند و فکر می کنم در این سه سال گذشته هم اتفاق خاصی نیفتاده باشد که بخواهد مانع از ورودم باشد. سوم ملاک مهم برای ورودم به صحنه اول اینکه اگر فرد قوی بیاید که می تواند بهتر از من خدمت به مردم و وطن کند که در این صورت حضورم جایز نیست. اگر چه انسان های شریفی از فرزندان خوب منطقه تاکنون اعلام آمادگی کردند که بتوانند خدمتگزار مردم باشند که هر کدام ویژگی های مثبتی دارند. ولی آنچه مشخص است علیرغم تلاش های صورت گرفته شده صحنه خدمت تغییر می کند و یا بهتر بگویم باید برای خدمت بهتر تغییر کند. دوم اینکه مهمتر این است که احساس کنم مردم طالب حضورم هستند و باید کسی بیاید و بار بر زمین مانده را جمع و جور کند و آن فرد من باشم. در انتها امیدوارم فارغ از چپ و راست عقلا متوجه شده باشند سرنوشت مردم و زندگی شان مجل بازی چپ و راست نیست، خردمندانه و منصفانه آینده فرزندان و میهن مردم را ببینیم.
حضور انتخاباتی تاجگردون در سال جدید پیامی به اصولگرایان و رقبای میان_جناحی مخابره کرد و اصولگرایان که میان دوره انتخاباتی را به خوبی مدیریت نکردند حالا با حریف سنتی و پیشین خود کار سختی را در پیش دارند برای اینکه بتوانند حضور خود را در 4 سال آینده مسجل کنند.
تاجگردون همچون چند سال قبل برنامه های انتخاباتی خود را با تیم رسانه ای قوی شروع کرده و از گشت و گذار در بازار گچساران گرفته تا پیاده روی در جاده سلامت، دید و بازدیدهای نوروزی با اقوام مختلف باشتی و ... نشان داده که عزم جزمی برای حضور در انتخابات دارد. او در آخرین گفته های خود به خدا قسم خورده و در جمع مردم گفته که به هیچ چیزی به جز این منطقه فکر نمی کنم.
تاجگردون هر چند که می گوید 4 بار تأیید صلاحیت شده ولی با این حال کار سختی برای عبور از مراجع ذیربط انتخاباتی در پیش دارد. همانطوری که خود او گفت تا اسفندماه چرخ گردون هزار چرخ می زند و مشخص نیست که چه اتفاقاتی در صحنه انتخاباتی گچساران و باشت در پیش است، ولی با حضور کاندیداهایی که پیش از موعد اعلام حضور کرده اند ناگفته مشخص است که سیدناصر حسینی پور سال  سختی را در پیش خواهد داشت. حسینی پور در مدت گذشته نتوانسته آنگونه که باید و شاید رضایت مردم را جلب کند و رفتارهای او در عزل و نصب ها نیز در خور تأمل بوده، از طرفی حضور تاجگردون به عنوان رقیب سرسخت و پرطرفدار انتخاباتی ادامه کار را برای حسینی پور سخت می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
قدرت طلبی تا کی...
به چه قیمتی...
۸ سال نماینده بودی...بسه دیگه
.....
Iran, Islamic Republic of
یعنی تایید میشه...!
Iran, Islamic Republic of
تو سواد نداری و الا می دونستی که تاجگردون توسط مراجع ذی صلاح خصوصا شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت شد .
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله که این بار هم تایید میشی و بر کرسی بهارستان تکیه خواهی زد
Iran, Islamic Republic of
بیا وو نجاتمون بده،،فقط نفس تاج باشه نه تنهابرا گچساران وباشت بلکه برا استان برکت هست،،خداوند پشت و پناهت
Romania
آقای تاجگردون گفتند با روحانی به جهنم می‌روم اما با رئیسی به بهشت نمی‌روم بنابراین اصلا وبه هیچ وجه جایز نیست حتی درمورد انتخابات فکر کنند
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون شما که مجلس ودولت در طول هشت سال همدست شما بودند شما هم به اندازه یک نماینده شمال ومشهد وتبریز واراک واصفهان ودیگر نمایندگان دیگر کاتر نکردید چند پالایشگاه ساختید چند دانشگاه ساختید چند کار خانه اوردید هرکس جای جنابعای بود میتوانست استان را گلباران وبه عنوان یک استان پر از کارخانه پالایشگاه وغیره باشد چون بهترین موقعیتی داشتید در گچساران یک پتروشیمی وچند بیمارستان ویک پالایشگاه یانیمه تمام یا کنگ ان زده بود در زمان اقای نیزاده واقای جعفری بود شما یک کاری که اشتغالزای چند نفر باشد انجام ندادید خدا وکیلی من حمایت از جنابعلی کردم ولی خودت قضاوت کن تعریف ندهید
دنا
Iran, Islamic Republic of
همین الانش هم عملا حسینی دیگه تمام شده است و قبل از صحنه آرایی انتخاباتی خودش کنار خواهد رفت . تاجگردون هم تایید شدنی نیست ولی کسی قبول میشود که در نهایت مورد حمایت تاجگردون واقع شود
صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاج گردون اگه بتونه از فیلتر شورای نگهبان بیرون بیاد برنده انتخابات گچساران خواهد بود زنده باد تاج گردون دوست داشتنی زنده باد اصلاحات❤️❤️❤️
لوداب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاج گردون
لوداب
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاج گردون مشکلی که بتونه باعث رد صلاحیتش بشه نداره برادر شهید هست خودش هم جانباز سرفراز هشت سال دفاع مقدس هست مدیری توانمند کاربلد انسانی شریف بزرگ و خانواده دار هستند بخدا تا الان هم هیچ کاری برای بنده انجام نداده ولی بخاطری که لر هست و شجاع و دلیر بخاطر همین از صمیم قلب دوستش دارم!!!!
سفلی
Iran, Islamic Republic of
فقط تاج کبیر ❤️❤️❤️
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمدی ستیز تر از تاج گر دون وجود نداشته و ندارد
عملکرد ۸ ساله ایشان از خاطر ما پاک نمی شود
علی
United States
لایق شما امثال روشنفکر است و بس
Iran, Islamic Republic of
باور کن هنوز روشنفکر از نزدیک ندیدی
قصبک
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بچه بویراحمده چطور بویراحمد ستیزه داری جوک میگی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
البته دوران نمایندگی ایشان
صرفا نون و آب برای عده ای خاص بود
مناسفانه نیت خوبی برای استان نداشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تمام شده هست و برای همیشه رد شده و مردود هست خودتونه خسته نکنید.
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله بامیدخداهمینطوره .، برای همیشه حذف ازتاریخ استان
Iran, Islamic Republic of
یقین داشته باشید که تاجگردون با اون سوابق و با اون پرونده ها دیگه لابی هاش هم نمی تونن برای تاییدش کاری کنند و مردم عدالتخواه هم هرگز به دوران سیاه تاجگردونیسم بر نمی گردند.
Iran, Islamic Republic of
/ نماد ظلم و تبعیض و بی عدالتی بوده و هیج مقبولیتی در بین آگاهان جامعه ندارد.
مردم ساده دل هم انشاالله دیگه فریب نمی حورند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماد قدرت و محبوبیت گچساران است .بهتراز نماینده ای که همه اش خوابه و تلفن جواب نمی ده .حسینی کدام عمران وابادی را انجام داده تمام طرحها خوابیده .
درحق مردم گچساران ظلم کرده و انشاالله مردم فهیم گچساران جوابش را پای صندوق رای خواهند داد.
لهراس
United States
مگه مردم دیگه در انتخابات شرکت می‌کنند!!
Iran, Islamic Republic of
لذت قدرت چقدرشیرین است که عده ای که شب روز برایش خواب ندارند بابا ول کنید دیگه .دست بردارید
مستقل بیا
Iran, Islamic Republic of
اگه قراره بعضی از نمایندگان کنونی تایید صلاحیت بشن این آقا هم باید تایید بشه .
متفکر آزاد یکرو بهتر از منافق ریاکار است .

تاجگردون انسان کار بلدی است ولی یه کم در حمایت از روحانی و برعلیه ریسی افراط کرد .
بارانی
Iran, Islamic Republic of
ایشان تا پل فهلیان اصلاح طلب و بعد از آن تا شهر قم میشه میان طلب از قم تا تهران یهو میشه اصول طلب (گرا)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
والا روشنفکر/، درود بر تاجگردون مرد غیرتمند لر
ریزش و رویش مقاصد نوروزی

ریزش و رویش مقاصد نوروزی

سفرهای نوروزی در سال جدید حاکی از رشد ۶ درصدی سفرهای جاده‌‌‌ای است، با این حال تفاوت‌‌‌های ...
بلوای تازه حجاب

بلوای تازه حجاب

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مجلس یازدهم از اجرای طرح زیست عفیفانه برای مقابله با بی‌حجابی ...
«محاسبات کوانتومی» میدان جدید جنگ!

«محاسبات کوانتومی» میدان جدید جنگ!

واشنگتن احتمالا کنترل‌های جدیدی را در رقابت برای یک فناوری کلیدی اعمال خواهد کرد تا مانع ...
1