کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیلی بر شروع فعالیت‌های انتخاباتی در گچساران و باشت /

نوستالژی تازه؛ تاجگردون صحنه را بر رقبای چپ و راست و میانه تنگ می کند!

12 فروردين 1402 ساعت 17:05

روز گذشته گفت و گوی غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی، گچساران را وارد عرصه جدید انتخاباتی کرد.


روز گذشته گفت و گوی غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی، گچساران را وارد عرصه جدید انتخاباتی کرد.
به گزارش کبنانیوز، غلامرضا تاجگردون در گفت و گویی مجازی در خصوص حضور خود در انتخابات مجلس 1402 اظهار نظر کرده و گفته است: «مانعی برای عدم حضورم در انتخابات نمی بینیم»، تاجگردون همچنین به مسائل تأیید صلاحیت خود توسط مراجع ذیربط اشاره کرده و گفت: «مراجع زیربط حداقل در 4 انتخابات گذشته من را تایید کردند و فکر می کنم در این سه سال گذشته هم اتفاق خاصی نیفتاده باشد که بخواهد مانع از ورودم باشد».
تاجگردون در این گفت و گوی کوتاه نوروزی اظهار کرد: امیدوارم سال پیش رو سال خوبی برای ملت ایران باشد و مردم با امیدواری بتوانند در آخرین ماه سال 1402 به پای صندوق های رأی بروند و در سرنوشت خودشان مشارکت واقعی داشته باشند. نکته دوم؛ اینکه امام راحل می فرمودند مردم باید اصلح را انتخاب کنند، شرط انتخاب اصلح وجود افراد متعدد صالح است که مردم بتوانند در بین افراد صالح فرد اصلح را انتخاب کنند. فرد صالح برای مجلس ویژگی هایی دارد که فکر می کنم مردم بهتر از هر کسی تشخیص دهند چه کسی برای این امر مناسبت است و البته به شرط وجود افراد صالح و نه اینکه مردم بخواهند از بین بدها بهترین را انتخاب کنند.
تاجگردون همچنین در خصوص شرکت خود در انتخابات گفت: اول اینکه تا اسفندماه چرخ گردون هزار چرخ می زند تا ببینیم سرنوشت روزگار چه خواهد از ما، دوم اینکه مانعی برای عدم حضورم نمی بینم و مراجع ذیربط هم حداقل در 4 انتخابات گذشته من را تأیید کردند و فکر می کنم در این سه سال گذشته هم اتفاق خاصی نیفتاده باشد که بخواهد مانع از ورودم باشد. سوم ملاک مهم برای ورودم به صحنه اول اینکه اگر فرد قوی بیاید که می تواند بهتر از من خدمت به مردم و وطن کند که در این صورت حضورم جایز نیست. اگر چه انسان های شریفی از فرزندان خوب منطقه تاکنون اعلام آمادگی کردند که بتوانند خدمتگزار مردم باشند که هر کدام ویژگی های مثبتی دارند. ولی آنچه مشخص است علیرغم تلاش های صورت گرفته شده صحنه خدمت تغییر می کند و یا بهتر بگویم باید برای خدمت بهتر تغییر کند. دوم اینکه مهمتر این است که احساس کنم مردم طالب حضورم هستند و باید کسی بیاید و بار بر زمین مانده را جمع و جور کند و آن فرد من باشم. در انتها امیدوارم فارغ از چپ و راست عقلا متوجه شده باشند سرنوشت مردم و زندگی شان مجل بازی چپ و راست نیست، خردمندانه و منصفانه آینده فرزندان و میهن مردم را ببینیم.
حضور انتخاباتی تاجگردون در سال جدید پیامی به اصولگرایان و رقبای میان_جناحی مخابره کرد و اصولگرایان که میان دوره انتخاباتی را به خوبی مدیریت نکردند حالا با حریف سنتی و پیشین خود کار سختی را در پیش دارند برای اینکه بتوانند حضور خود را در 4 سال آینده مسجل کنند.
تاجگردون همچون چند سال قبل برنامه های انتخاباتی خود را با تیم رسانه ای قوی شروع کرده و از گشت و گذار در بازار گچساران گرفته تا پیاده روی در جاده سلامت، دید و بازدیدهای نوروزی با اقوام مختلف باشتی و ... نشان داده که عزم جزمی برای حضور در انتخابات دارد. او در آخرین گفته های خود به خدا قسم خورده و در جمع مردم گفته که به هیچ چیزی به جز این منطقه فکر نمی کنم.
تاجگردون هر چند که می گوید 4 بار تأیید صلاحیت شده ولی با این حال کار سختی برای عبور از مراجع ذیربط انتخاباتی در پیش دارد. همانطوری که خود او گفت تا اسفندماه چرخ گردون هزار چرخ می زند و مشخص نیست که چه اتفاقاتی در صحنه انتخاباتی گچساران و باشت در پیش است، ولی با حضور کاندیداهایی که پیش از موعد اعلام حضور کرده اند ناگفته مشخص است که سیدناصر حسینی پور سال  سختی را در پیش خواهد داشت. حسینی پور در مدت گذشته نتوانسته آنگونه که باید و شاید رضایت مردم را جلب کند و رفتارهای او در عزل و نصب ها نیز در خور تأمل بوده، از طرفی حضور تاجگردون به عنوان رقیب سرسخت و پرطرفدار انتخاباتی ادامه کار را برای حسینی پور سخت می کند.


کد مطلب: 460492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460492/نوستالژی-تازه-تاجگردون-صحنه-رقبای-چپ-راست-میانه-تنگ-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1