تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۶۰۴۰۱
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد

شناسنامه جامع فضاهای آموزشی کهگیلویه وبویراحمد تهیه می‌شود

۰
شناسنامه جامع فضاهای آموزشی کهگیلویه وبویراحمد تهیه می‌شود
کبنا ؛معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تهیه و تدوین شناسنامه جامع فضاهای آموزشی مدارس استان در دولت سیزدهم خبر داد.
به گزارش کبنا، ایمان سبحان نژاد در نشست با رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: آموزش و پرورش محور و مدار توسعه در بخش‌های مختلف است که نقش مهمی در تحقق شعار سال که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است دارد.
وی با بیان اینکه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در سال نو، با تقویت نقاط قوت و شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف، به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می کند گفت: در سال 1402 با  روحیه جهادی و تلاشی مضاعف در راستای ارتقاء کیفی فعالیتهای آموزش وپرورش و ارائه خدمت به فرهنگیان و دانش آموزان از همه ظرفیتها استفاده خواهیم کرد.
سبحان نژاد، انجام فرآیند رتبه بندی، پرداخت بیش از ۶4 میلیارد تومان تسهیلات وام مرابحه به فرهنگیان ،سازماندهی نیروی انسانی، ارائه خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان و تجهیز و تعمیر مدارس بعد از دوران کرونا را، بخشی از خدمات ارائه شده به فرهنگیان و دانش‌آموزان در سال ۱۴۰1 برشمرد.

وی، افتخارات و موفقیتهای آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۴۰۱ را چشمگیر توصیف کرد و گفت:  تکمیل شناسنامه جامع فضاهای آموزشی، برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات تعمیر و تجهیز مدارس، سازماندهی نیروی انسانی، تشکیل کمیته صيانت از اموال در اداره‌ کل، شهرستانها و مناطق و مصاحبه آزمون استخدامی ماده ۲۸ را بخشی از اولویت‌های کاری معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان در سال جاری خواهد بود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با تشکر از فعالیتهای ارزنده روابط عمومی در پوشش مناسب خدمات و دستاوردهای آموزش وپرورش گفت: درسال نو با همدلی و انسجام، برنامه ریزی اصولی و مدیریت جهادی و انقلابی برای تحقق اهداف و ماموریتهای آموزش وپرورش دردولت مردمی ایران قوی  گام بر می داریم.
در این نشست سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  با تقدیر از فعالیتهای خوب حوزه پژوهش، برنامه ریزی ومنابع  اداره کل آموزش وپرورش در سال گذشته از آمادگی برای اطلاع رسانی همه فعالیتها و خدمات این حوزه در سال 1402خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1