تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۶۰۳۷۵
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جایگاه‌های سوخت گاز مطرح کرد

6 جایگاه CNG یاسوج فعال است / افزایش 3 درصدی مصرف بنزین در ایام عید کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

۲
۰
6 جایگاه CNG یاسوج فعال است / افزایش 3 درصدی مصرف بنزین در ایام عید کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )
کبنا ؛مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از جایگاه‌های سوخت سی ان جی گفت: ۶ جایگاه سوخت سی ان جی یاسوج فعال هستند و در خصوص سوخت مایع هیچ مشکل و کمبودی نداریم.
به گزارش کبنا نیوز، سالار خشایی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، امروز چهارشنبه (۹ فروردین ماه ۱۴۰۲) در گفت و گو با خبرنگار کبنا، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع نزدیک به ۴۵۶ میلیون لیتر انواع فراورده‌های نفتی را در ۳۶ جایگاه سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کردیم.
           
وی با بیان اینکه بیشترین توزیع فرآورده ما مربوط به بنزین بوده، افزود: در مقایسه با سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۲ درصد افزایش فروش بنزین را داشتیم.
خشایی گفت: در تعاملی که با شهرداری یاسوج داشتیم، در حال حاضر ۵ جایگاه سی ان جی شهرداری یاسوج فعال است و جایگاه بنسنجان نیز که به علت آتش سوزی غیرفعال شده بود، خوشبختانه با تلاش مالک و واحد صنفی در اولین روز عید ۱۴۰۲ فعال شده است.
وی با بیان اینکه‌امیدواریم با تلاش شهرداری همانند امروز جایگاه‌های یاسوج فعال باشند و رضایت‌مندی مردم از نظام و مسوولین را شاهد باشیم، گفت: با فعال بودن این ۶ جایگاه سی ان جی ترافیک خودرو‌ها را در این جایگاه‌ها نداشته‌ایم و مردم نیز رضایت خوبی داشتند.

خشایی بیان کرد: افزایش مصرف محسوسی در عید نوروز نداشتیم، که یکی از دلایل آن حضور در ماه مبارک رمضان و کاهش مسافرت‌ها بوده، دلیل دیگر نیز فعال بودن جایگاه‌های سی ان جی گاز و استفاده مردم از گاز مایع است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون ۳ درصد افزایش فروش بنزین را داشته‌ایم و پیش‌بینی ما این است که نسبت به فروردین ۱۴۰۱ میزانی از افزایش را تا پایان فروردین داشته باشیم.
خشایی در انتها بیان کرد: انتظار ما از مردم این است که در جایگاه‌های سوخت مردم از کارت شخصی خود استفاده کنند، کارتی که در جایگاه قرار داده‌ایم صرفاً برای موارد اضطراری و برای افرادی است که کارتشان مفقود شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

دردمند
Iran, Islamic Republic of
یه چندتا اداره و سازمان هستن که یا با رسانه ها پیوند قومیلی و فامیلی دارند که اصلا نه انتقادی ازشون میشه و نه اصلا خبری ازشون منتشر میشه یا هم به موقع باج زیر سبیلیشونو پرداخت میکنن و رسانه ها هم اطاعت امر..
یکیش همین شرکت پخش فراورده ها دیگری مدیریت درمان تامین اجتماعی و بیمارستان تحت نظرش (شاهد)

فعلا به همینا بسنده میکنم تا ببینم روزها و هفته های بعد کمایی چه واکنشی به دوستانش که از اونا خبر و انتقادی بروز نمیده از خودش نشون میده..
خودتو نشون بده کمایی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم شما کوته نظر و بدبین هستی چرا فکر نمیکنی شرکت پخش و ...کارش خوبه حتما باید انتقاد بشه چطور به خودت اجازه میدی کسی را به دادن رشوه و ... متهم کنی داخل یه کلاس هم دانش آموز زرنگ هست و هم تنبل شاید اینها جز زرنگها باشن
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
فایل های مرتبط
1