تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۶۰۱۷۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد

توزیع ۲۳۰۰ تن کالای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد / اجرای موفق طرح میوه شب عید و طرح فجر تا فطر 

۱
۰
توزیع ۲۳۰۰ تن کالای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش از ۲۳۰۰ تن کالای اساسی در نقاط مختلف استان خبر داد. 
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در حاشیه بازدید از مراکز عرضه توزیع کالاهای اساسی گفت: جمع‌بندی گزارشات ارسالی و مشاهدات میدانی نشان از وضعیت مطلوب در میزان و نحوه مایحتاج ضروری مردم در بازار این استان دارد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال نیز همچون ایام نوروز سال قبل  کالاهای اساسی را در دورترین روستاهای استان توزیع کردیم تا مردم دسترسی راحتی به نیازهای ضروری خود داشته باشند. 
وی با اشاره به روند مطلوب توزیع میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تاکنون میزان 124 تن پرتقال والنسیا و میزان ۹۱ تن سیب در بین غرفه‌های مختلف سراسر استان توزیع شده است.

معتمدی‌پور تصریح کرد: با تدبیر انجام شده، حمایت اعضای کمیته راهبری میوه شب عید، پای کار بودن تعاون روستایی و همکاری بسیج اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های موفق در اجرای طرح میوه شب عید بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از نظارت مستمر از درب سردخانه‌ها تا مراکز عرضه و استقبال خوب مردم از این طرح خبر داد و گفت: واقعا کیفیت هر دو میوه ارائه شده در این طرح بسیار خوب بوده و تاکنون نه در بحث کمبود و نه در بحث نارضایتی مردم از کیفیت و عملکرد غرفه‌ها مشکل خاصی وجود نداشت. 
وی ادامه داد: مدیریت توزیع میوه شب عید را نیز به نحوی انجام دادیم که نه قبل از سال و ور روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و نه در ایام نوروز ۱۴۰۲ کمبودی در میوه شب عید نباشد به همین دلیل ۲۵ درصد از میزان میوه شب عید را در روزهای نخست سال جاری توزیع خواهیم کرد.
معتمدی‌پور افزود: روند توزیع همچنان ادامه دارد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ و  ۱۹۰ تن گوشت قرمز در این ایام خبر داد و گفت: در بحث گوشت هم به اندازه نیاز به بازار تزریق کردیم و کمبودی وجود ندارد.
معتمدی‌پور تصریح کرد: مجوز ۷۰۰ تن مرغ را اخذ کردیم که از استان فارس ارسال و ذخیره می‌شوند و در صورت نیاز وارد بازار خواهیم کرد. 

متولی ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع ۶۰۰ تن برنج و ۳۰۰ تن شکر در این ایام خبر داد. 
معتمدی‌پور یاداور شد: جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ایام‌ تعطیل نیز تعطیل نبوده و از ۲۹ اسفند تاکنون به صورت مستمر و با تشکیل کشیک‌های مختلف در حوزه‌های دامپزشکی، منابع طبیعی، گشت ۱۳۱، تنظیم بازار و دیگر بخش‌ها به جامعه هدف خود خدمت ارائه می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کیان
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگین دو روز تو دهدشت هر چی گشتم پرتقال وسیب زیر چهل هزار تومن سبدی گیرم نیومد
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1