تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۵۹۹۸۹
در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: عاشق باشتم / هیچ قدمی برای مطرح کردن خودم بر نمی‌دارم / تخصیص اعتبارات سفر اول رئیس جمهوری سه ساله است / مدیر جهادی باید در تراز دولت آیت الله رئیسی باشد / منتقدان نعمت هستند / در کار قانون برای استاندار و مدیران ملاحظه‌ای وجود ندارد / حق دولت است که افرادی را انتخاب کند که با دولت همراه باشند / ضعفی که دولت برای برطرف کردن آن ورود کرده، حوزه اقتصادی است / نظر استاندار درباره آیت‌الله حسینی و آیت‌الله ملک‌حسینی

۵۹
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: عاشق باشتم / هیچ قدمی برای مطرح کردن خودم بر نمی‌دارم / تخصیص اعتبارات سفر اول رئیس جمهوری سه ساله است / مدیر جهادی باید در تراز دولت آیت الله رئیسی باشد / منتقدان نعمت هستند / در کار قانون برای استاندار و مدیران ملاحظه‌ای وجود ندارد / حق دولت است که افرادی را انتخاب کند که با دولت همراه باشند / ضعفی که دولت برای برطرف کردن آن ورود کرده، حوزه اقتصادی است / نظر استاندار درباره آیت‌الله حسینی و آیت‌الله ملک‌حسینی
کبنا ؛
سید علی احمدزاده در 31 شهریورماه 1400 به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد و تاکنون یک سال و نیم از مدیریت او به عنوان استاندار می گذرد، احمدزاده اعتقاد به کار میدانی دارد و میدانی کار کردن را خصیصه دولت آیت الله رئیسی می‌داند و الگوی این نوع مدیریت را شهید سردار سلیمانی و سید ابراهیم رئیسی_ رئیس جمهور ایران می‌داند.
به گزارش کبنا نیوز، در گفت و گویی اختصاصی با استاندار  کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات سفر دوم ریاست جمهوری، کار میدانی و برخی حواشی دولت از جمله قوم گرایی های برخی از مدیران پرسیدیم که در ادامه می خوانید:
احمدزاده: به نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی و توحیدی اعتقاد دارم که خون‌بهای اولیا و انبیای الهی و شهدای گرانقدر تاریخ و میهن اسلامی است. این حکومت توحیدی ثمره زحمت‌های همه توحیدیان تاریخ است که جمهوری اسلامی شده است.  
خداوند اراده خود را در زمین با آغاز جمهوری اسلامی محقق کرده و استمرار داده است. خداوند اراده کرده مستضعفین وارث دنیا شوند اعتقاد و باور من این است که با جمهوری اسلامی آغاز شد. کاری که ائمه معصومین برای آن در سرزمین‌های اسلامی تلاش کردند، در برخی زمینه‌ها بطور نسبی موفق شدند ولی مردم همراهی نکردند.  
ثمره این بود که امام خمینی به عنوان یکی از اولاد پیامبر این آرزوی دیرینه ائمه را محقق کردند، ایرانی‌ها در طول تاریخ همیشه موحد بودند، ما تنها سرزمینی هستیم که همیشه خداپرست بودیم و هیچگاه مشرک نبودیم، این باعث شد که مردم از امام خمینی حمایت کنند و حکومت جمهوری اسلامی برپا شد.  
ما هم در گوشه‌ای از این سرزمین پهناور هستیم، وظیفه من این است که برای استمرار و استقرار حکومت بر اساس باور‌های دینی و الهی و حفظ و صیانت از ارزش‌ها، بویژه شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم، مدافعین امنیت کشور در پاسداشت خون مطهر شهدا تلاش کنم.  
هیچ قدمی برای مطرح کردن خودم برنمی دارم
هیچ قدمی برای مطرح کردن خودم برنمی دارم، استانداری را فرصت یا طعمه نمی‌بینیم، بلکه استانداری را فرصتی برای خدمت‌گزاری حکومت الهی و مردم خداپرست و متدین می‌دانم.  
افتخار من این است که در حکومت توحیدی خدمت‌گزار باشم، مردم را دوست دارم و به مناطق محروم و دورافتاده می‌روم. شاید نیاز باشد در نقاط دورافتاده برویم و مشکلات یک خانواده کم برخوردار را ببینیم و حل کنیم.  
در خیلی از جلسات من اطلاعاتم از مدیران کل بیشتر است، چون از نزدیک وضعیت را بررسی کرده‌ام، اینطور نیست که پشت میز و از روی کاغذ مطلبی و مشکلی را خوانده باشم، میدانی بودن یک ارزش است، سمبل میدانی بودن آیت الله رئیسی هستند که دائماً بین مردم هستند، سمبل میدانی بودن شهید سلیمانی است. من تلاش کرده‌ام که میدانی کار کنم، این روند تا زمانی که من هستم ادامه دارد.  
خیلی وقت‌ها وقتی نماز جمعه تمام می‌شود من تا دو ساعت بعد در مصلی می‌مانم و مشکلات مردم را می‌شنوم.  
جلسه استاندار و نمایندگان با رئیس جمهور در خصوص متمم سفر
درخصوص پروژه‌های سفر ریاست جمهوری که در 9 مهرماه 1400 انجام شد، 217 مصوبه برای ایجاد تحول در استان کهگیلویه و بویراحمد نوشته شد، پنجمین استان کشور بودیم که مقصد سفر رئیس جمهور بودیم و فقط چند روز از مسوولیت من به عنوان استاندار گذشته بود. در خیلی از زمینه‌ها و مصوبات، نیازمندی‌های استان خوب و جامع دیده نشده بود، بنابراین از آقای رئیس جمهور خواستیم توجه ویژه‌تری صورت بگیرد، ایشان نیز دستور دادند در جا‌هایی که توجه لازم انجام نگرفته، توجه بیشتری شود و در قالب نامه‌هایی به دفتر ریاست جمهوری ارسال شود.  
در همان جلسه‌ای که نمایندگان استانی نیز حضور داشتند، عمده مشکلات را در قالب نامه‌هایی به ایشان تقدیم کردیم، پیامد آن، سلسله جلساتی شد که با معاون وقت اجرایی رئیس جمهور گرفته شد، اعتبارات زیرساخت‌ 3 هزار و 60 میلیارد تومان برای درنظر گرفته شده بود و میزان اعتبارات زیرساخت در مجموع یعنی اعتبارات اصل سفر و متمم سفر بالاتر از ۷ هزار میلیارد تومان است.  
با تلاش‌هایی که شد جمع اعتبارات با متمم سفر از 22 هزار میلیارد تومان تجاوز کرد، که از مصوبات اصل سفر بیشتر شد. تخصیص این اعتبارات سه ساله است. در سفری که به مناطق محروم داشتیم برنامه‌ریزی کرده ایم. برای مناطق محروم آب آشامیدنی و جاده در اولویت قرار دارد. 
در سال 1402 کارها سرعت خواهد گرفت
خیلی از پروژه‌ها تخصیص داده شد و شروع به کار شده‌اند، ولی برخی پروژه‌ها هنوز شروع نشده و اعتبارات تخصیص داده نشده است. ان شاالله اعتبارات تخصیص می‌یابد و سال 1402 کارها سرعت خواهد گرفت. در همین اواخر سال 1401 قریب به 500 میلیارد تومان تخصیص سفر دولت ابلاغ شد و برخی پروژه‌ها سرعت گرفتند.  

بیشترین مشکل ما در استان در زمینه جاده‌های روستایی است، یک روستا در صورتی می‌تواند پیشرفت کند که تسهیل در رفت و آمد داشته باشند. بنابراین اول جاده‌های روستایی و بعد آب آشامیدنی را اولویت دادیم و بعد از آن گازرسانی.  
خیلی از پروژه‌های نیمه تمامی که در دولت‌های قبل شروع شده بود و مشمول زمان و کندی پروژه شده بودند و به نتیجه نرسیده بودند، امسال به بهره‌برداری رسید. مدرسه‌سازی‌ها از جمله این پروژه‌ها بودند.
 120 میلیارد تومان اعتبار برای سه کیلومتر راه
بخشی از پروژه‌ها از جمله جاده‌ها در حال ساخت هستند. هزینه‌های اتمام پروژه‌های استان ما بسیار بالا است. بطور مثال مسیر جاده لنده به جاده پاتاوه بنام تراب راه این شهرستان به مرکز استان را ۴۳ کیلومتر کوتاه تر می کند و برای ساخت سه کیلومتر آن در قطعه دوم بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه می شود ینی هر کیلومتر آن بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه دارد.  
اعتبارات به نسبت بقیه استان‌ها با توجه بیشتری داده می‌شود
در روستای عروه 23 خانوار دارد، که مشکلات فراوانی دارند، براورد کردیم، برای این 23 خانواده اگر بخواهیم ججاده ببریم قریب بر 150 تا 200 میلیارد تومان هزینه دارد، این رقم بزرگی برای جاده روستایی است. هزینه‌های تمام شده برای جاده‌های استان ما بسیار بالا است. هم دولت باید توجه ویژه داشته باشد، که این دیدگاه در شخص آقای رئیس جمهور و دولت آقای رئیسی وجود دارد. مردم بدانند که اعتبارات به نسبت بقیه استان‌ها با توجه بیشتری داده می‌شود.  
گچساران ابرمخزن نفت و گاز جهان است
از طرفی استان ما از ثروتمندترین مناطق جهانی است، شهرستان گچساران ابرمخزن نفت و گاز جهان است. دو شهرستان گچساران و بهمئی دو شهرستان دارای انرژی‌های منحصر به فرد نفت و گاز هستند. ما جزء استان‌هایی هستیم که در آب و چشمه زار‌ها جزء استان‌های برتر هستیم. در منابع طبیعی و جنگل و معادن ثروتمند هستیم. همچنین بیشترین سرمایه ما مردم نجیب و با استعداد استان هستند. نیرو‌های استانی مستعدی داریم ولی هنوز فرصت بهره‌مندی از آن‌ها را پیدا نکرده‌ایم.  
پالایشگاه گچساران در سفر دوم دولت کلنگ زنی می‌شود
باید از این ثروت‌ها و سرمایه‌ها بهره‌برداری کنیم و استان را آباد کنیم. در سیاست‌های کلان استان و سیاست‌های جدید، در حوزه نفت و گاز سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در گچساران شده است و پالایشگاه گچساران در سفر دوم دولت کلنگ زنی می‌شود. همچنین تلاش می‌کنیم که پتروشیمی امونیاک چرام را به مرحله کلنگ زنی برسانیم. همچنین کارخانه قند یاسوج که از تولید خارج شد مجدداً افتتاح کنیم.  
برای راه اهن اقلید- یاسوج - گچساران وارد گفت و گو شده ایم
در راه آهن با چینی‌ها وارد گفت و گو شده‌ایم، در تعامل هستیم، داریم به مرحله‌ای می‌رسیم که دولت باید تضمین سرمایه‌گذاری کند و حمایت کند تا بتوانیم راه اهن اقلید- یاسوج - گچساران به خوزستان و بوشهر متصل شود، ما کریدور شمال و جنوب خط ریل کشور می‌شویم و دسترسی بنادر جنوبی به مرکز کشور، اصفهان و تهران کاهش پیدا می‌کند. نامه‌های من برای تضمین پروژه در دفتر ریاست جمهوری است، این پروژه نیاز به زمان دارد. کار‌های زیربنایی در حوزه‌های مختلف آغاز شده است.
موانع تأخیر در تخصیصها بوده است. منابع مالی ما به بهانه‌های مختلف در کشور‌های دیگر بلوکه شد و در تخصیص‌های دولت تأخیر افتاد. ولی آخرین اعتباری که تخصیص داده شد امیدوار شدیم و امیدواریم در سال 1402 تخصیص‌ها سرعت بیشتری پیدا کنند. همچنین برخی تخصیص‌های پایان سال به خزانه آمده، و بودجه بصورت نقدی نیز داده شده است.  
برای سال 1402 سفر دولت به استان را در ابتدای سال خواهیم داشت، از تجارب سفر قبلی و تجارب سفر‌های دولت به استان‌های دیگر استفاده کرده‌ایم و مدیران را ملزم کرده‌ایم که نیازمندی‌های استان را به عنوان بسته‌های جامع درنظر بگیرند.  
بسته ای جامع برای سفر دوم ریاست جمهوری
استفاده از حریم رودخانه‌ها به عنوان مناطق گردشگری، سدسازی‌ها، صنایع بزرگ، حوزه‌های فرهنگی، حوزه‌های دانشگاه‌ها و. . به عنوان بسته جامع به آقای رئیس جمهور تقدیم کنیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم حداکثر اعتبار را اخذ کنیم و شاهد تحول عظیم در بازه زمانی 5 ساله باشیم و در دولت اول به جایی برسیم که در بسیاری از شاخصها از محرومیت خارج شویم.  
مهمترین طرحهایی که در سفر دوم کلنگ زنی یا به بهرهبرداری میرسد 
در حوزه راه‌های روستایی به اعتبار زیادی نیاز داریم. کل نیازمندی‌های راه‌های روستایی را باید حل و فصل کنیم. بسیاری از پروژه‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است. چند کار را مبنایی و ریشه‌ای سیاست‌گذاری کرده‌ایم. کمترین خدمت سد تنگ سرخ تأمین آب شرب پایدار مرکز استان و روستا‌های حومه است، دومین خدمت آن به کشاورزی و بعد صنعت است. این سد باید سرعت بگیرد و در سال 1402 آبگیری شود. سد سقاوه کلنگ زنی می‌شود. گاز منطقه مختار یک ابرپروژه در حومه شهر یاسوج است، کار سرعت گرفته، پیمانکار مشغول به کار است و کلنگ زنی می‌شود. 15 حلقه چاه باید احداث شود و محدوده آن از منطقه تنگ سرخ تا لردگان، حدود 240 کیلومتر طول و حدود 40 تا 90 کیلومتر عرض ادامه پیدا می‌کند. چاه‌ها بیشتر از 4 هزار متر عمق دارد. بعد از حفر چاه، یونیت‌های تأسیسات گازشیرین کن در اینجا ایجاد می‌شود و یک پروژه عظیم صنعتی در یاسوج کلنگ زنی می‌شود.  
یکی از آرزو‌های دیرین ما صنایع بزرگ است. پروژه پتروشیمی گچساران به عنوان یک ابرپروژه به بهره‌برداری می‌رسد، این پروژه به مدار تولید نزدیک می‌شود و برخی بخش‌های آن بصورت آزمایشی شروع به تولید کرده است.  

از آب سد چمشیر 125 میلیون و 800 هزار متر مکعب سهمیه داریم
برای سد چمشیر آبگیری سد را داریم، که یک ابرپروژه آب و حدود 2 و 3 دهم میلیارد متر مکعب ذخیره مخزن است. این نوید را به مردم می‌دهیم که بر اساس گفته مسوولان سد، EC دریاچه سد چمشیر از بهترین آب‌های کشور است، نگرانی‌ها وجود ندارد و امیدبخش است، هر چقدر آب مخزن سد بیشتر شود EC آب کمتر می‌شود، و از حد مطلوب انتظار فراتر رفته است. یکی از بهترین آب‌ها برای کشاورزی خواهد بود. از آب سد چمشیر 125 میلیون و 800 هزار متر مکعب سهمیه داریم که به اندازه سد تنگ سرخ یا سد آبریز است.  
در گفت و گو با وزیر نیرو 300 میلیون متر مکعب درخواست سهمیه آب دادم، چون ما در حال آماده‌سازی 2 هزار هکتار برای منطقه ویژه اقتصادی گچساران هستیم.  
در خصوص منطقه ویژه اقتصادی گچساران با شرکت شهرک‌های صنعتی کشور برای سرمایه‌گذاری در ایجاد آن به توافق رسیده‌ایم که کلنگ زنی می‌شود.  
پالایشگاه آرزوی دیرینه مردم گچساران
پالایشگاه گچساران نیز یکی از آرزو‌های دیرینه این شهرستان است، که سرمایه‌گذار بخش خصوصی دارد، از شرکت‌های مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند و شرکتی به نام «پالایشگاه گچساران» را تشکیل داده‌اند و بعد از عید تأسیسات تجهیز کارگاه در این منطقه مستقر می‌شوند. برای این پالایشگاه به عنوان یک ابرپروژه کشوری با 105 هزار بشکه در روز، تجهیزات در حال خریداری از یکی از کشور‌های اطراف است.  
ابرپروژه پتروشیمی اوره و آمونیاک کهگیلویه
در کهگیلویه بزرگ، در چرام به مرحله مجوز احداث و کلنگ زنی ابرپروژه پتروشیمی اوره و آمونیاک کهگیلویه در دشت آهوی چرام رسیده‌ایم.  
جاده پاتاوه-دهدشت به عنوان یک جاده ترانزیتی بسیار مهم است که فقط به دلیل یک تونل هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. 400 میلیارد تومان از سفر اول دولت در این جاده هزینه شده یا در حال هزینه است.  
کارخانه قند یاسوج بالغ بر 400 میلیارد تومان در حال هزینه است و به روند تولید و بهره‌برداری می‌رسد. در بخش خصوصی، مرکز موجهای آبی یاسوج را آماده افتتاح داریم که بصورت آزمایشی در حال بهره‌برداری است و افتتاح خواهد شد.  
پل معلق یاسوج روی تنگ مهریان یک قطب گردشگری را در یاسوج ایجاد می‌کند که در حال آماده‌سازی برای کلنگ زنی است.  
سرعت بخشی به آب چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق را در برنامه داریم، البته در خصوص لنده مطالعات جدیدی برای انتقال آب موگرمون شروع شده است. برای انتقال آب لیکک در سال گذشته به اندازه 10 سال کار شده است. 280 میلیارد تومان برای این پروژه در یک سال تزریق شد و سرعت کار به اندازه‌ای است که امیدواریم در سال 1402 به بهره‌برداری برسد.  
نوید استانی سبز در سال 1402
در خصوص گازرسانی در روستا‌ها در یک سال آینده، امیدواریم تا پایان سال 1402 به عنوان استان سبز معرفی شویم و گازرسانی‌ها در استان به اتمام برسد.  
در خصوص سد آبریز امید داریم وارد مدار اجرایی شود و بتوانیم از عنایت آقای رئیس جمهور بهره ببریم، این سد در آخرین فاز مطالعات خود است، به خاطر برداشت آب در پروژه آبرسانی دهدشت غربی، میزان بلندی سد از 187 میلیون متر مکعب به حدود 125 میلیون متر مکعب می‌رسد.  
با توجه به سیاست‌های دولت و روحیه مردمی ایشان در دولت توصیه شما به مدیران برای بهبود وضعیت، پویا شدن دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟  
افتخار ما خدمت به مردم است، مدیران با هم متفاوت هستند، برخی موفق‌تر هستند، برخی مردم دارتر هستند، برخی از آن‌ها می‌دانی و عملیاتی هستند، برخی از نخبگان هستند، ولی همه مدیران تلاش می‌کنند، اما موفقیت‌ها نسبی است، اما برخی از مدیران نیز از حد انتظار فراتر رفته‌اند و دارند کار می‌کنند. عده‌ای از مدیران هم مدیریت پایین‌تری دارند. برای برخی مدیران نیز که از حد انتظارات پایین‌تر بودند درخواست تغییر دادیم. به دولت و وزرا پیشنهاد تغییر دادیم. موفقیت‌ها نسبی است ولی آهنگ انجام کار رضایت بخش است و مدیران شبانه روز در حال کار هستند و جهادی کار می‌کنند.  
مدیر جهادی باید در تراز دولت آیت الله رئیسی جهادی باشد
مدیری که کار را ر‌ها کرده باشد، نداریم. ولی مدیرانی داریم که در حد انتظار نباشند. مدیر جهادی باید در تراز دولت آیت الله رئیسی جهادی باشد. گاهی مدیران مشکلاتی دارند که باعث می‌شود تنوانند آنگونه که باید و شاید جهادی کار کنند.  
این دولت امتیاز حمایت مردم را دارد، قاطبه مردم حامی دولت هستند، از همینجا از مردم استان تشکر می‌کنم. برخی افرادی هم هستند که به دنبال اهدافی هستند که به اهدافشان نمی‌رسند. این افراد با منتقدان فرق دارند. منتقدان نعمت هستند، افرادی که منطقی و با شناخت انتقاد می‌کنند، تا بتوانیم ایرادات را رفع کنیم. گاهی اوقات نیز انتقاد نمی‌کنند بلکه به دلایلی به دنبال تخریب هستند.  
موفقیت‌ها در کل کشور و دنیا نسبی است، مطلق نیست، از آهنگ فعالیت‌ها رضایت داریم و امیدواریم در سال 1402 آهنگ فعالیت‌ها بیشتر شود.  
توصیه شما به سیاسیون و گروههای جناحی چیست؟  
ما به جامعه‌ای پویا نیاز داریم، اینکه نقد شویم خوب و عالی است، گاهی نقد‌هایی می‌شود ولی راهکار ندارد. وقتی این نقد منصفانه است، حتی اگر راهکاری هم نداده باشند باعث می‌شود ما با مدیران به این انتقادات گوش بدهیم و درصدد رفع ایراد برآییم.  
گاهی اوقات نیز افراد فرهیخته‌ای همراه با نقد راهکار می‌دهند که نجات‌دهنده و پیش‌برنده هستند. خیلی افرادی هستند که ممکن است فرصتی برای مدیریت پیدا نکرده‌اند ولی تراز بالایی دارند، این افراد می‌توانند با مشورت‌های خود به مدیران کمک کنند. مردم باید نسبت به استان حساس باشند و راهکار بدهند، مخصوصا نسل جوانی که قرار است آینده استان را بسازند. جا‌هایی هست که ما هم باید صبور باشیم و صبر کنیم و حرف ها را بشنویم.  شما بارها بر رعایت قانون در بکارگیری نیروها تأکید کردهاید، چه توصیهای در این خصوص دارید؟  
قانون گرایی یک تکلیف است، همه افراد در همه زمینه‌ها باید قانون را رعایت کنند. دستگاه‌های نظارتی در استان فعال هستند، اگر مدیران در رعایت قانون غفلت کنند گرفتار می‌شوند. در کار قانون برای استاندار و مدیران ملاحظه‌ای وجود ندارد.  
رعایت قانون یک تکلیف است و هر مدیری که حقوق مردم را تضییع کند و سهل انگاری کند حتماً باید پاسخگو باشد. ما اگر متوجه شویم اقدام می‌کنیم، دستگاه‌های نظارتی نیز اگر متوجه ایرادی شوند برخورد می‌کنند. گاهی اوقات مدیران مسیر را بد تشخیص داده‌اند و باید اصلاح کنند و به ریل قانون برگردند. گاهی اوقات نیز دستگاه‌های نظارتی پرونده تشکیل می‌دهند و مدیر برکنار می‌شود.  
اینکه عده‌ای بخواهند افراد خاصی را ببینند و همه مردم را نبینند درست نیست. خدمت‌رسانی به همه مردم تکلیف است، خدمات‌رسانی باید برای کل جامعه و عام مردم باشد، اما در مسوولیت‌ها حق دولت است  افرادی را انتخاب کند که با دولت همراه باشند و در راستای اهداف دولت پیش بروند. مدیر حق ندارد که با اهداف سیاسی به یکی خدمت دهد و به دیگری خدمت ندهد، باید همه را به یک چشم ببیند.  
پیام نوروزی شما برای مردم چیست؟  
اول آنکه سال جدید را خدمت هم استانی‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم، از خداوند می‌خواهم سالی که در پیش رو داریم همراه با عزت مردم ایران، رونق کشور و خوشی و سعادت مردم باشد. سال 1401 فراز و نشیب داشتیم، ولی پیروزی‌های ما در روند انقلاب بوده است. هر جایی که نیاز بود مردم به صحنه آمدند. بزرگترین افتخار سال 1401 حضور بی نظیر مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی در 22 بهمن بود. دشمن که در یک جنگ ترکیبی به میدان آمده بود ناامید شد. برخی از افراد فریب خوردند و به انقلاب دوباره برگشتند. تمام توان دشمن همین بود که دیدیم.  
ما در زمینه‌هایی بصورت صادقانه باید آهنگ کار را بیشتر کنیم، ما نیاز داریم جوانان متدین و شایسته در زمینه‌های اقتصادی ورود کنند و کار جهادی در حوزه‌های اقتصادی انجام شود. سپردن کار به جوانان انقلابی ضرورت است، چون هرگاه بصورت انقلابی کار کردیم موفق شدیم.  
به مردم این امید را می‌خوام بدهم که دولت دولت جهادی است و با مردم صادق است. در حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب مستحکم است. مردم آیت الله رئیسی را به پاکدستی می‌شناسند. کابینه و دولت آقای رئیسی هم به همین شکل است.  
ضعفی که دولت برای برطرف کردن آن ورود کرده، حوزه اقتصادی است
مطمئناً ضعفی که دولت برای برطرف کردن آن ورود کرده، حوزه اقتصادی است که حتماً در سال 1402 شاهد تحولات در حوزه اقتصاد خواهیم بود. ان شالله سال 1402 سال آغاز تحولات در استان و کشور در حوزه‌های مختلف سازندگی و رفع مشکلات اقتصادی خواهیم بود.
در خصوص لغاتی که می گویم لطفا نظر خود را بفرمایید.
باشت: من عاشق باشتم.  
بهره عنا: زادگاهم است و خاطرات کودکی‌ام و کانون گرم خانواده‌ام و مردم متدین و خوبی دارد که همیشه دوستشان دارم.  
آیت الله رئیسی: یک الگوی مدیریت جهادی و یک مدیر حکمرانی الهی 
مدیران: مدیران کشوری سخت کوش و جهادی هستند و در این دولت زیاد هستند، خودشان را نمی‌بینند و کشور را می‌بینند، در استان ما هم از این مدیران زیاد داریم.  
یاسوج: شهر زیبایی‌ها، طبیعت فوق‌العاده مملکت و تابلوی نقاشی شده بی نظیر الهی است، اگر از ابتدای یاسوج به شهر یاسوج، دامنه دنا و اطراف دنا نگاه کنید، یکی از زیباترین خلقت‌های الهی را می‌بینید، باید آبادش کنیم. از شورای شهر و آقای شهردار می‌خواهم یاسوج را به جایی که حقش است برسانند، دولت حمایت می‌کند، ولی باید یاسوج تکانی بخورد ولی آهنگ کار‌ها کند است.  
همسر: از همسر محروم هستم، ولی کلمه همسر پر از خاطرات شیرین در من است، واژه‌ای است که بدل ندارد، پر از عشق است و حیف است که از آن محرومم.  

آیت الله سیدنصیر حسینی: مردی باسواد و صادق و پر از خوبی‌ها، مملو از امیدآفرینی و جهد و تلاش و آینده نگری. مردی الهی و دارای عشق درونی و دلسوز است که از عمق جان ایشان را دوست دارم.  
آیت الله ملک حسینی: یک دانشمند سرآمد و فاخر و امیدآفرین. مردی الهی و باسواد و شایسته، در تراز علمای بزرگ. مردی دوست داشتنی در استان و افتخارآفرین.  
در دانشگاه نیز علمایی داریم که سرآمد جهانی هستند، دکتر ملک حسینی، دکتر نیک اقبال، دکتر رایگان، مفاخر حوزه پزشکی و شیمی، اساتیدی که جزء برترین‌های جهانی‌اند، مرحوم آیت الله حسینی و آیت الله سعیدی که از مدرسین حوزه علمیه شیراز بودند که ایشان را از دست دادند.  
فرزند: امید زندگی است، بخشی از زندگی ما فرزندان ما هستند، خیلی وقت‌ها نمی‌توانم کنار فرزندانم باشم، ولی وقتی محمدطا‌ها فرزند کوچکم و دختر‌هایم را می‌بینم، خستگی‌هایم از بین می‌رود. دولت بر حمایت از فرزندآوری تأکید کرده و حضرت آقا نیز بر حمایت مدیران از خانواده‌ها تأکید کرده‌اند، از زوج‌های جوان نیز می‌خواهم که برای فرزندآوری همت کنند. ایران ما به نیروی انسانی نیاز دارد، اگر در نیروی انسانی شکست بخوریم در زمینه‌های دیگر نیز شکست می‌خوریم.  
توصیه شما به کبنا نیوز و رسانهها؟  
از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم، توصیه‌ام به رسانه‌ها این است که به دنبال بیان حقیقت باشند و برای تثبیت حکومت توحیدی تلاش کنند. مردم را پشت سر رهبر معظم انقلاب حفظ کنند. اگر بخواهیم به سرمنزل مقصود برسیم باید در حمایت از دولت و رهبری باشیم.  
انتظار من این است که رسانه‌ها اخبار را بدون ارزیابی منتشر نکنند، مطالبی که منتشر می‌کنند امیدآفرین باشد، به امیدآفرینی در استان نیاز داریم و اینکه مردم به آینده امیدوار باشند. اگر در مردم امید ایجاد کنیم حتی آمار برخی معضلات اجتماعی مثل خودکشی نیز پایین می‌آید. از رسانه‌ها می‌خواهم که امیدآفرین باشند.  
کبنا نیوز و شخص جنابعالی نقش خاصی در استان دارید، از شما می‌خواهم برای امیدآفرینی و مطالبه‌گری کار کنید. روی برخی مطالبات استانی مثل سد آبریز و حقوق استان در زمینه‌های مختلف تأکید زیادی کردید، امیدآفرینی خوبی دارید و همیشه در صحنه حاضر هستید. قدردان خود باشید.  
کبنا نیوز به عنوان چهره فرهنگی دارای اسم و رسمی است از شما می‌خواهم که این جایگاه را حفظ کنید و قدر آن را بدانید. برخی از سایت‌های معتبر خوب و امیدآفرین دیگری نیز داریم که از آن‌ها نیز تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا دیر نشده استعفا کن که استان را وارد جنگ داخلی خواهی کرد.
تفکر امثال شما و رئیس دفترت در قرن بیست و یکم پذیرفتنی نیست.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی گفته که از کوچکترین طایفه ی باشت و گچساران؛یعنی عنا هفتاد تا هشتاد درصد پست های گچساران و باشت را اشغال کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
نقش بقیه طوایف بویراحمد در مدیریت تحت امر شما چیست؟
در حالی که مرکز استان و پست های مدیرکلی را دربست در اختیار یکی دو طایفه قرار داده ای؟
Iran, Islamic Republic of
به زودی رسوا
Iran, Islamic Republic of
فقط تو طرفدار رئیسی بودی و بقیه ی مردم نبودند؟!
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم طرفدار رئیسی نبودند و نخواهند بود 15درصد مردم ایران به رئیسی رای دادند اون هم با شرایطی که همه ی کاندیداها حذف شدند
Iran, Islamic Republic of
آن موقع که در تهران هوای پایتخت را استشمام می کردی،این ما بودیم که از رئیسی در مقابل لیبرال ها دفاع می کردیم.
Iran, Islamic Republic of
چرا آموزش و پرورش در شهرستان های بویراحمد و عشایرفقط مختص نیروهای /شده و سرت را زیر برف پنهان کرده ای؟این را چگونه می شود توجیه کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا دو سوم اداره ی کل// در اشغال یک طایفه است؟
این است عدالت مورد نظر رئیسی که به اصطلاح شما از آن دم می زنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا آموزش و پرورش از همین الان به ستاد انتخاباتی یک شخص خاص بدل شده است؟
زهرا گ
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا اومده تو استانی که مردمش انتظار دارن کل کشور رو استاندارشون گل و بلبل کنه یعنی اگه تو فارس مشکل پیش بیاد هم مردم اینجا انگشت اشاره اشون رو میگیرن سمت استاندار یاسوج
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و امید برای همه ی مردم استان بزرگ و غیرتمند ایشالا که بهترین سال ها پیش روی همه باشه 💐💐💐
بانو علیرضایی
Iran, Islamic Republic of
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
با آرزوی سالی خوب برای استان زیبا و استاندار محترم
هادی احمدی
Iran, Islamic Republic of
صحبت های استاندار همیشه امیدوار کننده و امیددهنده هست امیدوارم مردم رو از امیدی که به شما بستن ناامید نکنید آقای دکتر، سال نو ‌بر شما مبارک با آرزوی سالی خوش برای شما و همه ی آحاد مردم
سادات بیدک
Iran, Islamic Republic of
سال نو مبارک
با آرزوی سرافرازی و سربلندی روز افزان برای جناب احمدزاده و خانواده ی محترم
سید مهدی
United States
در پناه حق باشید
سیروس از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 🌹🌹🌹🌹🌹
برای جناب دکتر احمدزاده این شخصیت دوست داشتنی و محبوب مردم آرزوی بهترین سال ها رو دارم همراه با خیر و برکت برای استان عزیزمان از خداوند میخواهم که در این سال جدید برای کشور ما گشایش اقتصادی فراهم بشه و بهترین ها برای همه ی مردم در سراسر کشور مخصوصا هم استانی های گرم و مهربان اتفاق بیوفته.
ساجدی - معلم
Iran, Islamic Republic of
قرآن کریم میفرماید زنان و مردان خوب برای هم آفریده شده اند.
همسر دکتر احمدزاده بانوی محترمه و سیده بسیار مهربان، خوش برخورد و مهمانپذیر بودند. یک معلم مهربان به تمام معنا، یک مادر فداکار برای فرزندانشان یک همسر نجیب و مومنه که تمامی صفات نیک رو میشه در وصف این مرحومه ی مغفوره به کار برد. هرگز نمیتونم بگم که چقدر این بانو متواضع و مهربان بود… ان شاالله روح مهربانشون همنشین مادرشون حضرت زهرا سلام الله علیها باشه و خداوند سلامتی و صبر عنایت فرماید به خانواده ی محترم و عزیز دکتر احمدزاده
سید شجاع
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدزاده فرد لایق و باسوادی است که با وجود مسئولیت ها و مدیریت های ارشد و جایگاه های سیاسی بالایی که داشته هرگز هرگز هرگز خودش را گم نکرده و حتی مقام استانداری هم باعث نشده ذره ای از خاکی بودن و متواضع بودن ایشون کم بشه مسئولی بس دوست داشتنی و مثال زدنی هستن ایشون یک الگوی کامل
همایون
Iran, Islamic Republic of
استاندار دارای شخصیت هیپنوتیزم کننده هست وقتی به روستاها میان و سخنرانی میکنن همه ی افراد روستا کاملا بهش گوش میکنن و همه ی سر و صداها ساکت میشه وقتی حرف میزنه
Iran, Islamic Republic of
ببینید استاندار یک استان چجوری از همسر مرحومش حرف میزنه بعد اینجا ///بیکار کسر شأنش میشه همسرش کنارش راه بره
احمدی
Iran, Islamic Republic of
سادات سید فخرالدین احمد هم جز خوبی و نیکی از خانواده ی احمدزاده صحبت نمیکنن آقای دکتر عزیز سید بزرگوار به عموزاده ای چون شما افتخار میکنیم و خوشحالیم که با شما از یک جد هستیم
از لیکک
اگر بعضی ها این مصاحبه رو با بی طرفی سیاسی بخونن متوجه میشن که چقدر کار انجام شده تو این مدت کم
از لیکک
اگر بعضی ها این مصاحبه رو با بی طرفی سیاسی بخونن متوجه میشن که چقدر کار انجام شده تو این مدت کم
بویر احمد بالا
افسوس که در این استان طایفه گرایی و حزب گرایی اجازه نمیده مردم قدر افراد کاردان و کاردرست رو بدونن خسته نباشید جناب استاندار شما ثابت کردید بی طرف به مسائل نگاه میکنید و برای شما طایفه و حزب سیاسی افراد مهم نیست بلکه انسانیت و توانایی هاشونه که مهمه
فریدونی
خسته نباشید استاندار محترم ان شاالله صحیح و سلامت باشید و در سال جدید با جدیت قبل امور رو پیگیری کنید
گورجی پور
خسته نباشید ان شاالله سلامت باشید
گورجی پور
خسته نباشید ان شاالله سلامت باشید
عباس حسینی
بهترین و نمونه ترین استاندار سال نو بر شما و خاندان بزرگوار مبارک باشد
🌹
درد و بلات من سر هرکی اذیتت ایکنه
از باشت
کاش طرفدارای بعضی آقایون اینو متوجه شن که مشکلات کشور و مشکلات معیشت فقط برای استان ما نیست و کل کشور درگیرش هست
صداقت طلب
شما مردمی بودن و کاری بودنت رو ثابت کردی برادر عزیز اینکه بعضیا نمیخوان قبول کنن مشکل شما نیست مشکل فرهنگی این استانه
Iran, Islamic Republic of
فرض یک درصد بگیربم که شما تا موقع انتخابات بر این مسند بمانی؛با همین منطق می خواهی انتخابات برگزار کنی؟!
مردم با کدام اعتماد پای صندوق رای بیایند؟
وقتی فرمانداران و مدیران کل و روسای ادارات و حتی معاون سیاسی همه باهم قوم و خویش و اکثر قریب به اتفاق از یکی دو طایفه اند،به نظر شما می شود انتخابات بی طرفانه برگزار کرد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار مگه آموزش پرورش بویراحمد جز این دولت نیست که همه از نیروهای دولت قبل و همگی از رییس تا معاونین از بانیان وضع موجود هستند چرا اینقدر حرف و عمل تناقض داره؟
محیطبان
Iran, Islamic Republic of
جلوی چشم شما سه معاون محیط زیست ،اصلاح طلب ومدیران قبلی هستن ویکی تغییرکرد که بدلیل گچسارانی بودنش بود ویک بویراحمد سفلایی اصلاح طلب جایگزینش شد.کجای کاری اقای استاندار؟
اگاه
Iran, Islamic Republic of
مدیر////صبح در دعای اقای هدایت خواه حضور دارد ،بعد ظهر درجلسه باشما وروشنفکر ،شب هم با زارع قرار میزاره باوعده استخدام در وزارت نفت که اقای عبدی پور رادر معاونت حفظ کنه،شماهم که بی اطلاعید
عادل
Iran, Islamic Republic of
ومکرو ومکرالله ....
برای هردستگاهی رانت وسیاسی کاری را عتنل انتخاب مدیرش قرار دادید قابل چشم پوشی است،اما محیط زیست چرا؟
ایا مصلحت نیل امروز ونسلهای اینده براساس اصل پنجاهم قانون اساسی قابل معامله بوده ،وه چنین شد.متاسفانه.
جاودان خرد بدترین انتخاب ممکن بود سک نکن ،چون انتخاب ایشان استمراروضعیت قبلی به شکلی بدتر بود.
Iran, Islamic Republic of
بانی وضع موجود خود رئیسی است به آمارها نگاه کن و ببین که رئیسی جه بلایی بر سر مردم آورده است
Iran, Islamic Republic of
درست از زمان لغو حکم مدیرکل بیمه سلامت توسط استاندار کبنا شده اخبار ساعتی استاندار
Iran, Islamic Republic of

این جا جواب نمی دهد.
Iran, Islamic Republic of
منشتر-رباط-چل-رومی-موردک-رنگو -جوه-کوه عنا وعنا وبهره عنا زیباترین نقاط استان درسرسبزی دراین فصل است که بدیل ندارد
راست میگه دولت رئیسی جهادی قیمت اجناس را ده برابر کرد .هم تو هم رئیسی.ملت را بدبخت کردین
باشت
United States
کبنا بی وزن ترین رسانه استان هست
چقدر پول می گیری گریه می کنی؟
یه روز دراستانداری اعلام شده بود با کبنا هیچ مدیری مصاحبه نکنه ولی امروز کبنا شده ….
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید جناب معاون سیاسی چطوری همراه دولت هست در حالی که فرماندار ۸ ساله دولت قبل بوده. اگر لابی گری شما و نماینده نبوده پس چی بوده؟
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای رئیسی به خودشون بیان و امثال شما را هر چی زودتر بردارند
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار بگذارید مردم درباره عملکردتان قضاوت کنند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .ضعف مدیریتی در استان کاملا مشهود است
هادی
Romania
شوی تبلیغاتی بدون اینکه کسی جز خودش قبول نداره ای ما به‌ قول‌ غضنفر استاندار نمیخیم نمیخیم نمیخیم واقعا بودن و یا نبودنت فرقی نداره
منتا
Iran, Islamic Republic of
شما سواد آکادمیک مدیریتی و سابقه ی اجرایی ندارید. شما بیان لازم و واژگان کافی ندارید. با ادبیات بیگانه اید. و بیان کافی برخوردار نیستید. شما میتونید یک معلم پرورشی خوب باشید. نه استاندار.
رئیسی چگونه یک مدیر الهی است؟ جل الخالق
Iran, Islamic Republic of
منتا جان رئیسی خودش شش کلاس بیشتر سواد ندارد .رئیسی مملکت رو دارد نابود می کند
United States
سید عزیز افراط در هر چیزی بد است مرد الهی به کسی می گویند که جز رضای خدا و خدمت به خلق خدا به هیچ چیز دیگری فکر نکند ایشان در چهار سال دوم دولت روحانی همه اش از بیت المال برای تبلیغات و ستاد انتخاباتی خود استفاده می کرد افراط خوب نیست و مرد الهی در این برهه به والله نیست همه تشنه قدرت و ثروت اند برای چهار صباحی در قدرت ماندن آخرت خود را خراب نکن از اول خلقت بشر تا کنون فقط ۱۴ انسان الهی بودند ولا غیر بقیه تشریفاتی و تشنه قدرت و مکنت و ثروت و نام و نشان
سید ابوذر درخشان
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای استاندار از محرومیت سیلاب کلوار که میزبان اولین سفر ایشان بود حرف نزد؟
چرا کمبود ها و نداشتن های سیلاب کلوار نادیده گرفته شد
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست بهترین گزینه ای بود که میشد از داخل سیستم محیط زیست انتخاب کرد تشکر
یاسوجی ام
Iran, Islamic Republic of
در سال گذشته وضعیت جاده های بین شهری استان بهتر شده و با وجود برف های شدیدی که امسال داشتیم قفل شدن جاده های بین شهری مسیر یاسوج رو نداشتیم که نشان از توجه استاندار دارد.
وحدت
Iran, Islamic Republic of
درود و عرض خسته نباشید داریم خدمت استاندار محترم،فهیم،پرتلاش،دلسوزوباصداقت استان،عملکردبسیارخوب دکتر احمدزاده گواه سختکوشی خدمت صادقانه ایشان به مردم است.ولی ازحنابعالی انتظار می‌رود مدیران مقدس معابی که توان کارکردن ندارندوبرنامه ای در طول یکسال گذشته برای توسعه استان ندارندود رآن اداره تنش زدایی نمودندوباعث شده که عملکرد دولت زیرسوال برودبویژه درحوزهای ا شتغال وسرمایه گذاری ومسایل فرهنگی تجدید نظر شودوبربازارنظا رت بیشتر ی شود.
دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ۵۰ میلیارد تونل دیل کجا خرج کردین ....
کته
Iran, Islamic Republic of
میگی عاشق باشتم بله فقط فامیلای خودت را هواشون داشتی ودارید نخبه گان باشتی که فامیلت نبودند وانسانهای با تقوایی بودند کنار گذاشتی.انشالله همه مسولین در محکمه عدل الهی جواب خواهند داد
مجتبی
Romania
آقای استاندار آبروی شما ازهمه چیز وهمه کس برای شما مهم تره خواهش می کنم استعفا بده هم خودت هم مردم محروم بدبخت وبیکار استان نجات میدی
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
لطفا به داد پیکره بی جان محیط زیست برسید
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1