تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۵۹۷۹۹
استانداری کهگیلویه وبویراحمد از سازمان صنعت، معدن و تجارت بازدید کرد

استاندار: مردم از وضعیت بازار به‌شدت گلایه دارند

۱
استاندار: مردم از وضعیت بازار به‌شدت گلایه دارند
کبنا ؛استانداری کهگیلویه وبویراحمد به صورت سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت بازدید کرد.
سید علی احمدزاده صبح امروز به همراه مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان و معاونین این سازمان در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و توصیه‌هایی هم برای کارکنان این سازمان داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این بازدیده سرزده که برخی از رسانه‌های استان حضور داشتند هدف از این بازدید را بررسی وضعیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه‌های مختلف دانست.
وی اظهار داشت: تیم‌های تخصصی با مدیریت معاون توسعه و منابع استانداری تشکیل و جمع‌بندی خود از وضعیت این سازمان را در جلسه مجزایی ارائه خواهند کرد.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: دیگر هدفی که از بازدید از صنعت و معدن دنبال کردیم آشنایی با همکاران در سازمان مهم صنعت، معدن و تجارت و برآورد از وضعیت پیشرفت کار‌های استان در زمینه‌های مختلف است.
استاندار عنوان کرد: بررسی می‌کنیم که چقدر از وعده‌های دولت آیت‌الله رئیسی در این سازمان محقق شده است و تا چه میزان در روند سیاست‌گذاری دولت قرار داریم و اگر مشکلی وجود دارد آن را اصلاح کنیم.
وی بیان کرد: به صورت سرزده از این سازمان بازدید کردیم تا بررسی کنیم که آیا کار‌ها در این سازمان به صورت جهادی در حال انجام است و طبق گزارشی که معاون این سازمان ارائه کرد‌امیدوار‌کننده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در زمینه ایثارگران و همچنین حوزه بانوان کار‌های خوبی توسط این سازمان انجام شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت ساختمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: ساختمان این سازمان قدیمی است و باید محیط کاری برای کارکنان قابل تحمل باشد.
احمدزاده عنوان کرد: به زودی جمع‌بندی و گزارش کاملی توسط تیم‌های تخصصی و حوزه بازرسی از عملکرد این سازمان ارائه می‌شود که این سازمان چقدر توانسته در انجام وظایف خود موفق عمل کند، نقاط قوت و ضعف سازمان کجا بوده که نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.
استاندار تصریح کرد: نظارت و بازدید سرزده از همه ادارات و سازمان‌ها انجام خواهد شد و استمرار دارد.
وی گفت: هیچ گونه پیش داوری و پیش فرض و برداشت منفی مبنی بر اینکه در این سازمان اتفاقی افتاده که ما به صورت سرزده بازدید کردیم وجود نداشته باشد چرا که بازدید‌های سرزده با هدف کمک به دستگاه‌ها و انجام بهتر کار‌ها نسبت به گذشته در سال آینده هم استمرار خواهد داشت.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: قبلاً هم به صورت سرزده از جهاد کشاورزی بازدید کردیم و ایراداتی وجود داشت که رفع شد و اثرگذاری آن بازدید سرزده را همه مشاهده و ملاحظه کردند.
وی با بیان اینکه قدردان زحمات کارشناسان و معاونین این سازمان هستیم، برای صنعت و معدن و تجارت استان آرزوی توفیق کرد و گفت: صنعت و معدن و تجارت از دستگاه‌های پیشران و محل تحول در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال است.
دکتر احمدزاده بیان کرد: اگر صنعت، معدن و تجارت پای کار باشد و خوب عمل کند شاهد تغییر خواهیم بود و چابکی این سازمان برای ما بسیار حائز اهمیت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از فرآیند طولانی استعلامات در حوزه سرمایه‌گذاری انتقاد کرد و گفت: علی رغم تأکیدات فراوان مبنی بر کاهش زمان پاسخ به استعلامات اما هنوز دو سه ماه طول می‌کشد تا استعلامات پاسخ داده شود که حوزه اقتصادی ما به شدت از این وضعیت گلایه‌مند هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پیشنهاد داد پنجره واحد برای کاهش زمان پاسخ به استعلامات و حمایت از سرمایه‌گذاران در سطح استان تشکیل شود.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شهرک‌های کوچک مورد توجه باشد، گفت: امنیت سرمایه‌گذاران مقوله مهمی است که مورد توجه قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرک‌های صنعتی نیازمند تغییرات اساسی هستند، از قدیم افرادی در شهرک‌های صنعتی به نرخ دولتی زمین خریدند که کار انجام دهند اما تجارت کردند که هر چه سریعتر مدیرعامل شهرک‌های صنعتی این زمین‌ها را شناسایی و به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار کنند.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: واسطه‌گری و دلال بازی در شهرک‌های صنعتی باید سریعاً جمع شود و اراضی در شهرک صنعتی با تعیین زمان شش ماه و یکسال به سرمایه گذارن واقعی سپرده شود.
وی عنوان کرد: نظارت بر بازار جدی گرفته شود چرا که مردم از وضعیت بازار به شدت گلایه‌مند هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازرسی از بازار در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد و اگر در حین انجام وظیفه، بازرسی مورد بی‌احترامی قرار گیرد با آن صنف باید برخورد قانونی شود.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است، گفت: متولیان حوزه سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران حمایت و به آن‌ها دلگرمی بدهند تا کار‌ها با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شوند.
وی در ادامه عنوان کرد: در نتیجه طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و تغییر قیمت‌ها برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی برای اینکه دچار مشکل نشوند نیازمند سرمایه در گردش هستند تا تعطیل نشوند که این مکان‌ها شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم از اجرای طرح تبسم در سطح ادارات دولتی استان خبر داد.
مرادعلی پیوند اظهار داشت: طرح تبسم برگرفته از مجموعه انتظاراتی است که دولت از مدیریت اداری کشور دارد.
وی تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد به جد در پی تحول و بهره وری حداکثری، سلامت اداری، مردمی‌سازی و در نتیجه ایجاد رضایت در بین مردم هستیم.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان صنعت، معدن و تجارت
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1