تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۵۹۷۳۵
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

زمان آغاز کوچ عشایر کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد

۱
۱
زمان آغاز کوچ عشایر  کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان آغاز کوچ عشایر استان ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شده است.
به گزارش کبنا نیوز، سید جواد هاشمی مهر امروز دوشنبه (22 اسفندماه 1401) در نشست هماهنگی کوچ عشایر استان اظهار داشت: با توجه به قانون سختگیرانه قاچاق دام سبک و سنگین از استان هرگونه جابجایی در این خصوص قبل از تاریخ ممنوع است.
وی با بیان اینکه، زمینه کوچ بهاره عشایر استان در دستور کار قرار گیرد افزود: اقدامات لازم برای تامین امنیت کوچ بهاره عشایر از طریق نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انجام می گیرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: :هماهنگی های لازم نیز با منابع طبیعی استان های همجوار برای جلوگیری از کوچ زودتر از زمان مقرر انجام شده است.
هاشمی مهر، هرگونه کوچ چه به روش سنتی و چه از طریق کامیون را تا قبل از این تاریخ غیرقانونی عنوان کرد و گفت: عشایرقبل از کوچ هماهنگی لازم را با اداره امور عشایر استان و همچنین منابع طبیعی داشته باشند.
معاون امنیتی و اجتماعی استانداری امنیت کوچ عشایر را مهم دانست و اظهار داشت: فرمانداران جلسه هماهنگی کوچ عشایر را در همه شهرستان ها برگزار و نسبت به مسائل آن برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از مسئولان خواست تا کمک بیشتری در بحث احداث راه های عشایری داشته باشند تا خدمات بهتری و بیشتری به عشایر عزیز ارائه شود.
هاشمی مهر خواستار پیگیری و رفع مشکلات جامعه عشایری استان شد و اظهار داشت: بخش مهمی از تولیدات متعلق به تلاشگران جامعه عشایری استان است و به پاس این خدمات باید هماهنگی و همکاری لازم در امور آنها صورت گیرد.
وی گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از قطب های مهم جامعه عشایری در کشور به شمار می رود و در فصل پاییز و زمستان نیز پذیرای عشایر کوچ رو از استان های همجوار می باشد.
کنترل صدور بارنامه عشایر کوچ رو، گشت های ویژه نیروی انتظامی برای کوچ ییلاق و قشلاق، آمادگی هلال احمر و اوژانس در مسیرهای حرکت عشایر کوچ رو، امنیت عشایر توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و فراهم کردن اب عشایر توسط اداره امور عشایری از مهمترین مصوبات این نشست بود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی کوچ بهاره عشایر
نام شما

آدرس ايميل شما

قربانی باشت
Iran, Islamic Republic of
خدایا تا کی عشایر بدبخت باید تاوان مدیران نالایق رو بدهند. به جای تاریخ و آب دادن دست از سیاسی کاری بردارید و مدیر درست انتخاب کنید
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1