تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۵۹۶۸۹
با حضور نماینده ولی فقیه و مسؤلین استانی:

پنجمین اجلاسیه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

۲
۰
پنجمین اجلاسیه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز براساس دستورالعمل ستاد اقامه نماز بیش از سنوات گذشته مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش کبنا نیوز، مرادعلی پیوند در پنجمین اجلاسیه استانی نماز که با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد، گفت: نماز اصل و اساس دین و بهترین راه ارتباط به خداوند و باید در اقامه آن فرهنگی سازی بیشتری صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهار داشت: با توجه به اهمیت نماز در دین مبین اسلام، حکومت الهی وظیفه و تکلیف برپایی نماز را بر عهده دارد.
وی با اشاره به شاخصه‌های ارزیابی مدیران گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی ارزیابی مدیران برپایی نماز در ادارات یا تلاش برای برپایی نماز خارج از اداره و سازمان است و مدیران اهتمام لازم را داشته باشند.
پیوند تاکید کرد: اقدامات بیشتری در حوزه فرهنگی خصوصا نماز صورت گیرد و پیشنهاد می‌کنیم طرح پژوهشی برای ایجاد انگیزه برای به پا داشتن نماز در خانواده، ادارات و همچنین مساجد انجام شود.

وی بر انجام این طرح پژوهشی و همچنین آسیب‌شناسی در بخش نماز تاکید کرد و گفت: اعتبارات مورد نیاز در بودجه سال آینده برای طرح پژوهشی حوزه نماز پیش‌بینی می شود.
پیوند بیان کرد: البته برخی از ادارات در حوزه نماز اقدامات خوبی انجام دادند اما مستندسازی صورت نگرفته است که از دستگاه‌ها انتظار می رود اقدامات خود را مستندسازی کنند.
حجت‌الاسلام قاسمیان رئیس ستاد اقامه نماز استان هم گفت: سند تحول نماز در سال گذشته توسط تعدادی از محققین و پژوهشگران استان تدوین شد که مورد تایید قرار گرفت.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ گفت: این جشنواره در استان با تشکیل پنج کمیته برگزار شد.
قاسمیان عنوان کرد: یک هزار و ۳۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بیشترین اثر در ۳۰ رشته مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که از ۹۰ نفر در زمینه داستان و قصه نویسی، کلیپ، خبر، پادکست و دستگاه‌های برتر در حوزه نماز تجلیل خواهد شد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز پنجمین اجلاسیه نماز
نام شما

آدرس ايميل شما

بهرلم بیگی
Iran, Islamic Republic of
خورزو تولنمند دوستت داریم.
Iran, Islamic Republic of
این ادارات برگزیده را اگر بازدید کنید به تعداد انگشتان دست در نماز جماعت آنها کسی شرکت نمیکند .
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
1