تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۵۹۷۵۷
کبنا گزارش می دهد؛

اعتراض مردم روستای آبچندار گلال از بی توجهی ادارات خدمات رسان + قول مسوولان به مردم روستا

۱
اعتراض مردم روستای آبچندار گلال از بی توجهی ادارات خدمات رسان + قول مسوولان به مردم روستا
کبنا ؛
مردم روستای آبچندار گلال لوداب نسبت به عدم رسیدگی دستگاه های خدمات رسان از جمله اداره گاز و راهداری انتقاد کردند.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (22 اسفندماه 1401) یکی از مردم روستا در این خصوص گفت: گاز تا 4 کیلومتری روستای ما وجود  دارد ولی هیچ خدمات دهی به روستای ما صورت نگرفته است. از مسوولان خواهش داریم که به منطقه ما رسیدگی کنند.
همچنین به گفته مردم روستا 15 سال است که دو کیلومتر راه روستای آبچندار گلال به حال خود رها شده و هیچ کاری روی آن صورت نگرفته است.
یکی از روستاییان در این خصوص گفت: روستای آبچندار گلال دارای 100 خانوار است و در 15 سال گذشته هیچ کاری برای جاده این روستا انجام نگرفته است.
یکی از روستاییان در خصوص مراجعه مردم روستا به استانداری نوشت: مردم روستای آبچندار گلال برای گفت و گو با مسوولان در سالن معاونت استانداری، ساختمان راهداری استان، ساختمان اداره گاز استان، بنیاد مسکن استان حضور یافتند.
پنجاه نفر از مردم روستای آبچندار گلال به همراه شورا و دهیار روستا جهت انتقاد از مدیران کل گاز، بنیاد مسکن، راهداری به این ادارات مراجعه کردند و درد و دل خود را با این مدیران بیان کردند که مدیر کل راهداری قول داد تا ماه رمضان جاده روستای آبچندار گلال را به مناقصه بگذارند؛ مدیر کل اداره گاز جناب آقای بهادر هم گفتند که تا شش ماه دوم سال پروژه گاز به مناقصه خواهد رفت؛ مدیر جهادی بنیاد مسکن هم قول دادند 300 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی تخصیص خواهند داد.
مردم روستا به معاونت عمرانی استانداری مراجعه کردند که آقای دکتر شهامت و مهندس دیودیده مدیرکل امور روستایی مردم را به سالن اجلاس معاونت عمرانی هدایت کردند و به گفتگو پرداختند که دهیار روستا مشکلات روستا را بیان کرده و جناب آقای شهامت با مدیران کل مربوطه تماس گرفتند و مدیرکل راهداری گفت اگر شرایط مقدور باشد تا قبل از عید جاده آبچندار گلال به مناقصه خواهد رفت و همین طور مدیرعامل شرکت گاز گفتن که نیمه دوم سال پروژه روستای آبچندار گلال شروع خواهد شد و مدیر کل بنیاد مسکن قول داد که 250 میلیون برای آبچندار تخصیص خواهند داد.
در نهایت دهیاری روستا از شهامت که واقعا انسانی مدیر، مدبر، کارآمد، جهادی دلسوز هستند و همین طور از همه مدیران کل جناب آقای دکتر بهادر، عمادی، محمدی، دیودیده تقدیر و تشکر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1