تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۵۹۶۱۵
رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد:

راه اندازی سیستم پایش اورژانس ۱۱۵ شهرستان های کهگیلویه

۱
راه اندازی سیستم پایش اورژانس ۱۱۵ شهرستان های کهگیلویه
کبنا ؛
رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سیستم پایش لحظه ای ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه با استعانت از امام عصر(عج) سیستم مانیتورینگ و پایش لحظه ای آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با هدف ارائه خدمات دقیق تر، سریعتر و منسجم تر در جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت سیستم و ناوگان اورژانس فوریت های پزشکی برای استفاده مردم شریف این مناطق به کمک سیستم جی پی اس (GPS) ماهواره ای راه اندازی و به بهره برداری رسید.
رئیس اورژانس استان عنوان کرد: استفاده از این سیستم میتواند کمک شایانی در پیدا کردن مسیرها اعلامی، مسیرهای طی شده آمبولانس ها ، شفافیت در ارائه خدمات به مردم و همچنین کنترل همه جانبه بر نحوه انجام ماموریت ها را به کاربران و مدیران ارائه دهد.
وحدت نژاد در ادامه افزود: سیستم ارتباطات رادیویی بیسیم خودرویی این شهرستان ها نیز تکمیل گردید و با اضافه شدن ۵ دستگاه بیسیم جدید و راه اندازی فرستنده تکرار کننده در کوه های بلند اطراف شهرستان کهگیلویه توانسته ایم خیلی از نقاط کور ارتباطی را در شهرستان پوشش دهیم و این امر میتواند کمک شایانی در سرعت عمل و کارایی سیستم مخصوصا در حوادث ترافیکی برای ما به ارمغان داشته باشد.
وحدت نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با راه اندازی سیستم آسایار، در شهرستان کهگیلویه بتوانیم زنجیره خدمات الکترونیک فوریت پزشکی را تکمیل و در جهت خدمات رسانی سریعتر و دقیق تر به هم شهریان عزیز گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است....
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
1