کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد:

راه اندازی سیستم پایش اورژانس ۱۱۵ شهرستان های کهگیلویه

20 اسفند 1401 ساعت 8:25

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سیستم پایش لحظه ای ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی خبر داد.


رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سیستم پایش لحظه ای ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه با استعانت از امام عصر(عج) سیستم مانیتورینگ و پایش لحظه ای آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با هدف ارائه خدمات دقیق تر، سریعتر و منسجم تر در جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت سیستم و ناوگان اورژانس فوریت های پزشکی برای استفاده مردم شریف این مناطق به کمک سیستم جی پی اس (GPS) ماهواره ای راه اندازی و به بهره برداری رسید.
رئیس اورژانس استان عنوان کرد: استفاده از این سیستم میتواند کمک شایانی در پیدا کردن مسیرها اعلامی، مسیرهای طی شده آمبولانس ها ، شفافیت در ارائه خدمات به مردم و همچنین کنترل همه جانبه بر نحوه انجام ماموریت ها را به کاربران و مدیران ارائه دهد.
وحدت نژاد در ادامه افزود: سیستم ارتباطات رادیویی بیسیم خودرویی این شهرستان ها نیز تکمیل گردید و با اضافه شدن ۵ دستگاه بیسیم جدید و راه اندازی فرستنده تکرار کننده در کوه های بلند اطراف شهرستان کهگیلویه توانسته ایم خیلی از نقاط کور ارتباطی را در شهرستان پوشش دهیم و این امر میتواند کمک شایانی در سرعت عمل و کارایی سیستم مخصوصا در حوادث ترافیکی برای ما به ارمغان داشته باشد.
وحدت نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با راه اندازی سیستم آسایار، در شهرستان کهگیلویه بتوانیم زنجیره خدمات الکترونیک فوریت پزشکی را تکمیل و در جهت خدمات رسانی سریعتر و دقیق تر به هم شهریان عزیز گام برداریم.


کد مطلب: 459615

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459615/راه-اندازی-سیستم-پایش-اورژانس-۱۱۵-شهرستان-های-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1