تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۵۹۵۸۳
انتقادات آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج؛

همه ما باید مراقب حرف زدن خود باشیم / قوه مقننه نباید کاری به کار قوه مجریه داشته باشد؛ تحمیل نکنید، باج‌خواهی نکنید، این خطای بزرگی است / دولت و مجلس باید عرضه نشان دهند، مردم تا کی باید زیر فشار تورم باشند

۲
۰
همه ما باید مراقب حرف زدن خود باشیم / قوه مقننه نباید کاری به کار قوه مجریه داشته باشد؛ تحمیل نکنید، باج‌خواهی نکنید، این خطای بزرگی است / دولت و مجلس باید عرضه نشان دهند، مردم تا کی باید زیر فشار تورم باشند
کبنا ؛خطیب نماز جمعه یاسوج با انتقاد از عملکرد دولت و مجلس خواستار حل معضل تورم و گرانی در عرصه‌های اقتصادی شد و همچنین دخالت دو قوای مقننه و مجریه در کار یکدیگر را اشتباه و خطای بزرگ دانست.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱) یاسوج با اشاره به تخریب و حرف‌های نادرستی که گاهی علیه همدیگر‌زده می‌شود، اظهار داشت:  همه ما باید مراقب حرف زدن خود باشیم، نمی‌شود هر کسی حرف‌های خطرناک خود را در رسانه‌ها بیان کند.
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسأله دیگر مسأله بهره‌برداری ناو ایرانی اقیانوس پیمای ۲۴۰ متری سپاه است که به کوری دشمنان اتفاق افتاد که باعث ارتقای توان رزمی کشور ما شد.
آیت الله حسینی بیان کرد: علی‌رغم تحریم‌های هر روزۀ کشور‌های غربی آمریکا و انگلیس و فرانسه توان نظامی کشور ما هر روز بالاتر می‌رود.
آیت الله حسینی با اشاره به اصل تفکیک قوا، گفت: بر اساس اصل تفکیک قوا، هر قوه‌ای باید کار خود را انجام دهد، دخالت قوه مقننه در مجریه خطای بزرگی است، برخی از مشکلات ما به این مسأله بر می‌گردد.
وی افزود: قوه مقننه وظیفه نظارت و تصویب قوانین است، نباید کاری به کار قوه مجریه داشته باشد، قوه مقننه باید نظارت کند، اگر دستگاهی خطایی می‌کند برخورد کند.
آیت الله حسینی بیان کرد: اینکه نماینده بگوید نیرو می‌خواهم، این فرماندار و این مدیرکل، اینقدر نیرو باید سهم من باشد، این‌ها اشتباه و خطا و بلای جامعه ما است، نباید اتفاق بیفتد.
وی گفت: قوه مجریه مسوولیت اجرا و مسوولیت وظایفه خود را دارد، مدیرکل باید وظایف خود را بپذیرد، تحمیل نکنید، باج خواهی نکنید، این خطای بزرگی است و باید متوقف شود.
آیت الله حسینی گفت: این وضعیت خوبی نیست، نمی‌توان با این جریان جامعه و اقتصاد و فرهنگ را اداره کرد، قوه مجریه باید بر اساس تخصص و تعهد کار‌های محوله را انجام دهد.
خطیب جمعه یاسوج در بخش دیگری از بیانات خود با انتقاد از عملکرد دولت و مجلس در خصوص گرانی و تورم بیان کرد: گرانی را باید متوقف کنید، دولت و مجلس در کنار هم بنشینید و فکر کنید، این گرانی و تورم کی باید توقف شود، راه و چاره دارد.
وی افزود: اینکه ارز و دلار مثل جنس خرید و فروش می‌شود خطای بزرگی‌ است، این یعنی تورم، گرانی، فشار بر مردم. اینکه مسکن و زمین را در معاملات ببریم خطا و اشتباه است. می‌توانند مصوب کنند.
آیت الله حسینی با اشاره به اهمیت مداخلات به موقع دولت برای حل معضل تورم گفت: خیلی جا‌ها که توانستند بر تورم تسلط پیدا کنند، خانه و زمین و ماشین را از معاملات خارج کردند.
خطیب نماز جمعه یاسوج اظهار کرد: باید معاملات به سمت تولید و اشتغال برود، ما در فروش منزل و زمین چیزی بر اقتصاد نمی‌افزاییم و مشکل ایجاد می‌شود، معاملات باید به سمت و سوی دیگری برود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما خطا‌های بزرگی در حوزه اقتصادی انجام می‌دهیم، هم دولت و هم مجلس متوجه است ولی چرا فکر نمی‌کنند؟
دولت و مجلس باید عرضه نشان دهند، مردم تا کی باید زیر فشار تورم باشند، راه و چاره هست و می‌شود کنترل کرد.

آیت الله حسینی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، اظهار داشت: ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان توطئه دیگری از سوی دشمن است که در ادامه جنگ ترکیبی بوده و هدف به هم ریختن آرامش روحی و امنیت جامعه است.
وی افزود: این جماعت، هر چه از دست‌شان بر بیاید انجام می‌دهند و مسأله اخلاقی و انسانیت برای آن‌ها قابل درک نیست و رعایت حقوق بشر تنها یک شعار خشک و خالی است.
امام جمعه یاسوج گفت: میلیون‌ها انسان بیگناه را می‌کشند تا به هدف شوم خود برسند و تنها به فکر منافع مالی خود هستند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: عده‌ای به ناحق با قلم‌شان نظام را متهم می‌کنند و هرچه دلشان می‌خواهد می‌نویسند اما همه ما باید مراقب حرف زدن خود باشیم.
آیت الله حسینی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید در روز دوشنبه، عنوان کرد: ۲۲ اسفند همزمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثاگران به دستور امام خمینی(ره) در سال ۵۸ در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، روز شهید نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: تأسیس بنیاد شهید یکی از تصمیم‌های حکیمانه امام (ره) بود که نشان از اهمیت جایگاه شهادت، ایثار و جهاد در تفکر امام (ره) دارد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تأکید کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون این شهیدان است و شهید شدند و به اسارت رفتند تا عزت ایران اسلامی حفظ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت اله حسینی با عرض سلام ، جنابعالی گل می فرمایید و همه فرمایشات تان درد و دل مردم است ..
Iran, Islamic Republic of
سید از استخدام های فله ای در استانداری و سایر ادارات بصورت شرکتی هم مطلبی می گفتی !!!!

مردم و فرزندان نخبه آنها بیکارند و عده ای با سفارش استخدام می شوند.

این که قرار بود دولت عدالت محور باشد!!!!!؟؟؟؟
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است....
1