تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۵۹۴۷۸
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

افتتاح خانه محیط زیستی در دانشکده نفت و گاز گچساران

۱
افتتاح خانه محیط زیستی در دانشکده نفت و گاز گچساران
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخصصین مدیریت پسماندهای اتمی نفتی و شیمیایی عضو خانه محیط زیست شدند.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد- مراسم افتتاح خانه محیط زیست دانشکده نفت و گاز شهرستان گچساران، ساعتی پیش و همزمان با شانزدهمین روز از اسفندماه 1401 با حضور مسئولان ارشد شهرستانی برگزار شد.
براساس این گزارش- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت: صبح امروز با حضور معاون فرماندار، بخشدار، شهردار، ادارات، شورای شهر، رئیس، اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشکده نفت و گاز گچساران، تشکل های زیست محیطی نخستین خانه محیط زیست این شهرستان افتتاح شد.
اسلام جاودان خرد- افتتاح خانه محیط زیست در دانشکدۀ نفت و گاز را بسیار مهم دانست و گفت: کارکرد شرکت نفت و گاز گچساران که به تبع از آن آلودگی هایی را به همراه دارد ، اهمیت افتتاح این خانه محیط زیستی را دراین شرکت دوچندان مهم تر نموده است .
جاودان خرد با اشاره به مدیریت مهم پسماندهای اتمی، نفتی و شیمیایی حاصل از فعالیت این شرکت افزود: در دانشکده نفت و گازگچساران، اساتید و متخصصین بنامی فعالیت دارند که با افتتاح این خانه، ارتباط بین بخشی نزدیکتر و بهرمندی اعضاء خانه محیط زیست به دانش های روز این متخصصین بیشتر خواهد شد.    
وی در ادامه افزود: در خانه محیط زیست با همکاری اساتید و دانشجویان مباحث زیست محیطی بررسی‌‌ و ایده‌‌پروری‌های لازم در این باره صورت می‌گیرد و نهایتاً از طریق این خانه و تحقق ایده ها به توسعه پایدار شهرستان کمک شایانی خواهد شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: ما وظیفه داریم به سمت جوامع علمی دانشگاهی حرکت کنیم و اساتید دانشگاه از شروع این حرکت علمی محیط زیست تشکر کرده و گفتند تا پیش از این ادارات اجرایی توقع داشتند که مجامع دانشگاهی به سمت آنها بروند، اما امروز شاهد بودیم، برای نخستین بار محیط زیست به سمت دانشگاه حرکت کرده است لذا با تمام توان در کنار محیط زیست خواهیم بود و کمک خواهیم کرد.
گفتنی است بمناسبت هفته درختکاری، این افتتاحیه با کاشت نهال به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1