تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۴۵۹۳۷۷
در جلسه هیئت دولت مطرح شد؛

تاکید رئیس جمهور بر پیگیری مسئله مسمومیت دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع

۰
تاکید رئیس جمهور بر پیگیری مسئله مسمومیت دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع
کبنا ؛/ دستور تشکیل کارگروه هماهنگی دستگاه‌ها برای فعال کردن اقتصاد دریا
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
شناسه خبر: ۱۴۲۸۲۰ -
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیئت دولت، با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار داشت: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنها جنایت و اقدامی ضد بشری است.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم، گفت: این اقدام حلقه‌ای دیگر از زنجیره‌ توطئه‌های دشمن است که برای التهاب‌آفرینی در جامعه و تشویش اذهان عمومی و هراس‌افکنی در میان فرزندان این مرز و بوم انجام گرفته و باید ریشه‌یابی و با آن برخورد جدی شود.
دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیرش به استان بوشهر و اهمیت نقش دریا در توسعه اقتصادی و ظرفیت‌‌های کشور در این زمینه، درآمد فعلی کشور از اقتصاد دریا را غیرقابل قبول دانست.
رئیس جمهور همچنین بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رصد و هماهنگی فعالیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های مربوط به فعال کردن اقتصاد دریا زیر نظر معاون اول تاکید کرد.
 اهتمام جدی برای تحقق وعده‌های دولت و تسریع در ارائه لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به منظور ارسال به مجلس شورای اسلامی از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت وزیران بود.
رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، به تبیین جایگاه موعود در ادیان و مذاهب توحیدی پرداخت و افزود: ماه شعبان بهترین فرصت برای درک وجود حضرت ولی‌عصر(عج) و توسل و توجه به امام حیّ و هدایت‌گر بشریت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1