تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۵۹۳۳۲
صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مدیران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: وضعیت حجاب در خیابان‌ها خجالت‌آور است

۵
۲
یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: وضعیت حجاب در خیابان‌ها خجالت‌آور است
کبنا ؛مراسم یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور رئیس و معاونین دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 14 اسفند ماه 1401) مراسم یادواره 15 شهید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور سعید جاودان‌سیرت_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ معاونین و مدیران دانشگاه، جمعی از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
جاودان‌سیرت_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ در این یادواره گفت: آحاد جامعه در تلألو نورافشانی و جانفشانی شهید در امنیت و آسایش است. شهادت از آمال دنیوی عظیم‌تر است و بر اساس فرمایش ائمه اطهار؛ شهادت گران‌ترین و بهترین مرگ‌ها به حساب می‌آید.

سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ نیز به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: ماها محتاج این جلسات هستیم. این جلسات، جلسه تذکر و تنبه برای مدیران و کسانی که منصب و موقعیت و شغلی دارند، هست. این جلسات حلسه تنبه است که مدیران و مسوولان بدانند جوانان ما برای دفاع از آرمان‌های انقلاب رفتند و جان خودشان را فدا کردند و ما اکنون میراث‌دار آرامش و امنیتی هستیم که مدیون ایثارگری و خودگذشتگی شهیدان است.

هاشمی‌مهر افزود: به خودمان بیاییم؛ زیرا که فرزندان ما در دهه 60 رفتند و مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و الان جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که پنجمین قدرت نظامی دنیا است. همه اینها را مدیون شهدا هستیم.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وصیت‌نامه شهدا گریزی زد و گفت: در تمام وصیت‌نامه شهدا پیروی و تبعیت از ولایت فقیه بوده و امروز همه ما باید بدانیم که سعادت جامعه در پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است. چقدر ما به این آرمان شهدا وفاداریم؟ چقدر برای اعتلای این آرمان‌های شهدا تلاش خواهیم کرد؟
وی در ادامه به وضعیت حجاب در سطح خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی پدران و مردم ما آنقدر به مسایل دینی معتقد بودند که کسی جرات نمی‌کرد یک تار مویش بیرون باشد. امروز ما را چه شده که در خیابان‌های ما با این وضعیت روبرو شده‌ایم. آیا خجالت نمی‌کشند که زنان مسلمان ما با این وضعیت در خیابان‌ها حاضر می‌شوند؟ بچه حزب‌اللهی ما نمی‌توانند به خیابان‌ها بیایند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مهندس وضعیت اقتصاد چطوره. اینم ببینید و کم از این شعارها بدید
Iran, Islamic Republic of
وضعیت اقتصاد رو باید ببینیم در مجازی و شعاری میبینی شما یا در واقعیت جامعه؟
اگه شعاری که همه نون شب ندارن
ولی اگه واقعیت حامعه س که یه نگاهی به طلابازی ها بنداز
بیشترین آمار مصرف قست فود در کشور
گوشی های باکلاس و لوکس در دست اکثر جوونا
اینهمه ماشین شخصی در استان کوچک
و و و خیلی چیزای دیگه که واقعیت جامعه س
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
ما خودمون رو به تار مو وصل نکرده که دیوانه وار نگاه کنیم حجاب به ظاهر نیست بعدشم جناب مگه ما حیوانیم که به راحتی تحریک شده و غش کنیم.... کمی تفکر لطفا از بچه‌های حزب‌الهی هزینه نکن اینجوری که شما میگید به‌ محض اینکه يه بی حجابی رو ببینیم دیوانه میشیم. بابا ول کن توروخدا
Iran, Islamic Republic of
بله مگه در واقعیت این مشکل نیست؟؟
چرا عادت کردین فقط شعاری میاین کامنت میذارین
دقیقا همینه که فرمودن
والا ما جوونیم میبینیم اکثر پسرا تا یه دختر جلف و بدحجاب کلا گم میکنن خودشونو
از شعاری حرف زدن بیاین و واقعیت رو بپذیرید
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی وضعیت تورم خجالت آور است...مدیران اما ککشون هم نمی گزه...برادر عزیز جوان امروز مانند جوان دهه ی پنجاه نیست...ضمنا بچه های مسئولین را هم مردم میبینن با چه کیفیتی زندگی میکنن....
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1