کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مدیران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: وضعیت حجاب در خیابان‌ها خجالت‌آور است

14 اسفند 1401 ساعت 10:32

مراسم یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور رئیس و معاونین دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.


مراسم یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور رئیس و معاونین دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 14 اسفند ماه 1401) مراسم یادواره 15 شهید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور سعید جاودان‌سیرت_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ معاونین و مدیران دانشگاه، جمعی از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
جاودان‌سیرت_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ در این یادواره گفت: آحاد جامعه در تلألو نورافشانی و جانفشانی شهید در امنیت و آسایش است. شهادت از آمال دنیوی عظیم‌تر است و بر اساس فرمایش ائمه اطهار؛ شهادت گران‌ترین و بهترین مرگ‌ها به حساب می‌آید.

سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ نیز به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: ماها محتاج این جلسات هستیم. این جلسات، جلسه تذکر و تنبه برای مدیران و کسانی که منصب و موقعیت و شغلی دارند، هست. این جلسات حلسه تنبه است که مدیران و مسوولان بدانند جوانان ما برای دفاع از آرمان‌های انقلاب رفتند و جان خودشان را فدا کردند و ما اکنون میراث‌دار آرامش و امنیتی هستیم که مدیون ایثارگری و خودگذشتگی شهیدان است.

هاشمی‌مهر افزود: به خودمان بیاییم؛ زیرا که فرزندان ما در دهه 60 رفتند و مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و الان جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که پنجمین قدرت نظامی دنیا است. همه اینها را مدیون شهدا هستیم.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وصیت‌نامه شهدا گریزی زد و گفت: در تمام وصیت‌نامه شهدا پیروی و تبعیت از ولایت فقیه بوده و امروز همه ما باید بدانیم که سعادت جامعه در پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است. چقدر ما به این آرمان شهدا وفاداریم؟ چقدر برای اعتلای این آرمان‌های شهدا تلاش خواهیم کرد؟
وی در ادامه به وضعیت حجاب در سطح خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی پدران و مردم ما آنقدر به مسایل دینی معتقد بودند که کسی جرات نمی‌کرد یک تار مویش بیرون باشد. امروز ما را چه شده که در خیابان‌های ما با این وضعیت روبرو شده‌ایم. آیا خجالت نمی‌کشند که زنان مسلمان ما با این وضعیت در خیابان‌ها حاضر می‌شوند؟ بچه حزب‌اللهی ما نمی‌توانند به خیابان‌ها بیایند. 
 


کد مطلب: 459332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459332/یادواره-شهدای-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-معاون-سیاسی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-وضعیت-حجاب-خیابان-ها-خجالت-آور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1