تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۵۹۲۵۹
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه یاسوج از قطع درختان

۲
۰
انتقاد امام جمعه یاسوج از قطع درختان
کبنا ؛
امام جمعه یاسوج از سخنان خود از قطع درختان انتقاد کرد و ادامه داد: درختان باعث شادابی می‌شوند و باید از قطع درختان جلوگیری شود و استان پوشش طبیعی بسیار زیبایی دارد که باید از طبیعت حفاظت شود، باید نگذاریم این میراث طبیعی که سرمایه‌های این استان هستند از بین برود.
به گزارش کبنا نیوز، آیت‌الله نصیر حسینی در خطبه های روز جمعه (12 اسفندماه 1401) گفت: کارکنان وزارت اطلاعات در همین جنگ ترکیبی اخیر شبانه‌روز زحمت کشیدند تا بتوانند با این گروه‌های فتنه‌گر تروریستی مقابله کنند.
به گزارش کبنا نیوز، امام جمعه یاسوج با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر (عج) افزود: این روز را به سربازان گمنام در وزارت اطلاعات تبریک عرض می‌کنیم، زیرا این افراد تلاش زیادی می‌کنند تا امنیت مردم حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه نیرو‌های وزارت اطاعات همیشه در میان مردم حضور داشته و برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، ادامه داد: از مردم می‌خواهم اگر توطئه‌های امنیتی را مشاهده کردند به این نیرو‌های خدوم گزارش دهند.
آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، تصریح کرد: جوانان ما با تأسی به حضرت علی‌اکبر(ع)، انتخاب‌های درستی داشته باشند و از توطئه دشمنان و فتنه‌انگیزان در امان باشند.
آیت اله حسینی با اشاره به اینکه دشمن تلاش‌ بسیاری دارد تا جوانان ما را در مقابل دین و انقلاب اسلامی قرار دهند، گفت: اما جوانان ما انسان‌های باکرامتی هستند و فریب دشمن را نخواهد خورد.
وی همچنین به فرا رسیدن جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: باید در این ایام تلاش کنیم تا دست هم دیگر را بگیرم و افرادی که توانایی مالی خوبی ندارد را در این ایام تنها نگذاریم.
وی با بیان اینکه گیاهان دارویی زیادی در کوه‌های یاسوج وجود داشت، یادآور شد: در چند سال گذشته این گیاهان ریشه‌کن شده است و همه باید همت کنند تا این گیاهان با ارزش از بین نروند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همه
Iran, Islamic Republic of
.واقعا مقوله بسیار مهمیه که باید حتما مورد پیگیری قرار بگیره
شهروند
United States
چرا اون شهردار رو جلوشو‌نمیگیرید ک هرچی درخته در سطح شهره از بیخ زده بجای استخدام چهارتا وارد و هرس درختان ،نمای شهر به چی قشنگه حالا ک چنگ زده به شهر با شورایکاری یرا شهر نمیکنه چرا هیچکس اللخصوص اون منابع طبیعی جلوی اینا رو نمیگیره ،لطفا پیگیر این باشید ادمین محترم
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1