تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۵۹۲۲۱
یادداشت ارسالی؛

سید ناصر حسینی‌پور و دو راهی آمدن یا نیامدن

۳۳
۲
سید ناصر حسینی‌پور و دو راهی آمدن یا نیامدن
کبنا ؛یادداشت ارسالی: نماینده کنونی گچساران که براثر یک اتفاق و آن هم خالی بودن میدان و در رقابتی نابرابر و به دلیل عدم شناخت از ایشان توانست به صورت سهل الوصول صندلی سبز بهارستان را تصاحب کند و یک دوره یک و نیم ساله را نمایندگی کند اگرچه با دوره بدون نمایندگی گچساران تفاوت محسوسی نداشت، اکنون بر یک دو راهی آمدن یا نیامدن به میدان رقابت مانده است.
وی که می‌داند عملکردی در حوزه سرمایه‌گذاری، پروژه‌های عمرانی، و حتی انتصاب مدیران شهرستانی، و…. نداشته است با فرافکنی مبنی بر نداشتن رسانه و یا خودبزرگ‌بینی دوره یکساله خود را برابر ده سال گذشته می‌داند البته عاقلان دانند و شاید منظورشان مقایسه در پسرفت! شهرستان بوده است!
قدرت احلی من عسل است، و کسی که طعم شیرین قدرت را چشیده نمی‌تواند از قدرت کناره‌گیری کند و برای دور بعدی نمایندگی در میدان نباشد اگرچه تا تأییدیه نهاد‌های قانونی چندماهی باقیست و رقبا حداقل در گچساران قوی‌تر و مصمم‌تر به میدان خواهند آمد.
سیدناصر حسینی‌پور تا همین جا قافیه را به رقیبان باخته است. همه توسعه راه‌ها و پروژه‌های عمرانی و توسعه پتروشیمی و…برهمه مبرهن است که کار که بوده و هیچ آتش زدن شعله‌ای در پتروشیمی نمی‌تواند مسیر شناخت مردم را منحرف نماید.
عملکرد و رفتار وی، افراد و لیدر‌های زیادی را از وی رانده است و او دیگر مهره‌ای نیست که ذی نفوذان شهر کنار او می ماندند و هر کس برای خویش آینده‌ای ترسیم کرده است.
ناصر زمان زیادی ندارد و دست به دامن چندین اداره مانند پتروشیمی، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، دانشگاه علوم پزشکی و…گردیده تا حالا که نتوانسته سرمایه‌گذاری وارد شهر کند، با بکارگیری فله‌ای نیرو در این سازمان‌ها سرپوشی بر مدیریت ناموفق خویش بگذارد ولی برخی نهاد‌ها نیز مترصد شده‌اند و صدایش درآمده است.
وزیر نفت یکبار به خواهش‌ایشان رئیس شرکت نفت گچساران را تغییر داد و ایشان حتی گزینه بومی هم نداشت ولی وزیر که دگر بار زیر بار تعویض نخواهد رفت و مدیر شرکت هم جلوی بکارگیری فله‌ای‌ ایستاده و نماینده مستاصل گردیده است.
در دانشگاه علوم پزشکی هم با بیانیه و آنچه گذشت همه فهمیدند که با یک مدیر قانونمند و پاک دست چکار کردند و یک نهاد آکادمیک را ویران کردند فقط برای بکارگیری فله‌ای نیرو و صندوق رای! و یقیناً رئیس جدید نیز نخواهد توانست در انتصابات و بکارگیری نیرو آنها را تأمین منافع نماید و آنچه ماحصل اقدام‌ایشان بود حذف فرزندان منطقه خودش و ریزش رای چند برابری در برابر رای ناشی از بکارگیری فله‌ای چند نیروی شرکتی احتمالی بود و باید منتطر خیزش مردم در اسفند ماه باشد.
در پتروشیمی هم تاکنون نتوانسته است ماحصلی داشته باشد. پتروشیمی که رنج گلش را دیگران کشیدند و ایشان فقط چراغش را روشن کرد.
باز هم تأکید می‌کند نماینده حساب هم بلد نیست و بر اثر بی‌تدبیری و مشاوره‌های غیرتخصصی و کنار گذاشتن بزرگان و لیدر‌های منطقه‌ای، افراد مدیر زیادی را حذف نمودند غافل از اینکه همه این‌ها سبد رایی دارند که قابل مقایسه با رای ناشی از بکارگیری فله‌ای نیرو نیست.
اسفند به چشم بهم زدنی می‌رسد. عملکردی هم نبوده است و گویا نماینده از هول حلیم دنبال حذف عده‌ای در ادارات می‌باشد و شاید هم در دیگ بیافتد. خیزش مردم در اسفندماه در دو شهرستان باشت و گچساران دیدنی است.  
والسلام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنای عزیزمنتشرکن،دلخوشی به انتخابات دوربعدنیست که نیست.شهرستان باشت وگچساران تازمانیکه فرداصلح رابه مجلس نفرستندوانتخابات برپایه طایفه گری وککاگری باشدتاابدمنطقه محروم ومحرومترخواهد بود.دودبه چشم خودمان رفت..
United States
جریان انقلابی به صورت دقیق و موشکافانه تحرکات دانشگاه علوم پزشکی را رصد می‌کند.هرگونه استخدام فله ای و تغییر مدیران انقلابی و گماشتن نیروهای نمایندگان عقوبت سختی برای جاودان سیرت خواهد داشت.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
چه خنده داره حرفت جاودان سیرت بیدی نیست که از این بادها بلرزد کارش خودش بلده
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی با همین گزینه هایی که به بهداست استان و بخصوص شبکه بهداشت گچساران تحمیل کرده ، تا سالها نمی توان این ضعف مدیریتی را جبران کرد !
در شبکه گچساران یه پزشک عمومی با سابقه.//!! ی لیسانس بهداشت عمومی بعنوان رئیس مرکز بهداشت ، یه کاردان که تازگی مدرک کارشناسی گرفته در کسوت رئیس امور اداری شبکه و یه خانم که پذیرش درمانگاه شهید مطهری بود ، در جایگاه امور عمومی مرکز بهداشت گچساران، بیشترین ضربه و صدمه را به سلامت عموم وارد گرده !!!
رئیس سابق دانشگاه میگفت ؛ در گچساران هرچه سیاسیون بگویند!!! این بدنه مدیریت در گچساران باعث شده تا یه نگهبان رو بعنوان امور حقوقی معرفی کنن !! از عملکرد جالب این انور حقوقی ، واگذاری سالن ورزشی شبکه بهداشت که بیش از هزار متر است ، به سازمان هلال احمر بابت طلب زمین آن سازمان !!! یعنی یک سالن با حداقل ۴۰ میلیارد تومان بجای یک زمینی که حداکثر حدود ۳ میلیارد تومان ارزش دارد !!!
حالا این موضوع باعث زیر سوال رفتن مدیریت شبکه و دانشگاه در نزد نهادهای نظارتی شده !!
امیدوارم هرچه سریع تر این مدیریت ضعیف و ضایع کننده بیت المال مطابق قانون مجازات و مبلغ تضییع شده از آنها وصول و به حساب بیت المال واریز گردد ،
کبنا جان لطفا یک گزارش کاملی در خصوص چگونگی تضییع دها میلیارد تومانی بیت المال ( سالن ورزشی جنب سالن نمایشگاه پشت ترمینال) توسط امور حقوقی شبکه بهداشت گچساران تهیه و منتشر نمایید و با اینکار ، رسالت رسانه ای خود را در حمایت از بیت المال به اثبات برسانید.
یا علی
قدیانی
Iran, Islamic Republic of
همین جناح والله سر سوزن کار برای مردم انجام نمیده و فقط حزبی و جناحی نگاه میکنه و همیشه حاشیه ساز و انحصار طلبه.
هر مدیری نیروهایی رو میگذاره که با سیاست کاری اون همسو باشه ا/ مگه مردم ضد انقلابن که فقط تو و امثال شماها انقلابی هستین؟ . اقای دکتر جاودان؟ هر نیرویی که کارایی و تخصص داشت و برای رضای مردم فعال بود فارغ از اینکه به چه جناحی گرایش داره بکار بگیر و بهش میدان بده و صرف انقلابی بودن به افراد پست و مدیریت نده لطفا که هر کس دم از انقلاب زد و کارایی نداشت جز کارشکنی کار مردم دستاوردی نداره...
آمدن
Iran, Islamic Republic of
آمدن؟
خجالت هم چیز خوبیه به خدا
Iran, Islamic Republic of
خجالت کسی میکشه که اهل پارتی بازی ورانت و.... هست
Iran, Islamic Republic of
شهرما نماینده ندارد
حیف رای ملت که دوباره بخواهی به ایشون رای دهی
Iran, Islamic Republic of
چون اهل رانت وفساد وپارتی بازی نیست
Iran, Islamic Republic of
بیادم صد در صد رای نمیاره
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش اگه اومد خودش رای میاره
چون انقلابی ترین وپاکترین نماینده هست
Iran, Islamic Republic of
پاک تر و انقلابی بودن نون به سفره مردم محروم نمیاره دلتون ب این واژه ها خوش نباشه مردم دیدشون باز تر شده
کاظم
Iran, Islamic Republic of
ببخشید فقط انقلابی بودن ملاک نیست من خودم درسته ساکن باشت و گچساران نبودم ولی خدا شاهده از کوپون تا منطقه دهنو بدون اینکه ناهار بخورم یکسره ماشین پر میکردم و در باشت و اطراف باشت خالی میکردم حدودا حساب کردم تا نزدیک به ۱۵۰۰نفر فقط خودم و پسرم به تنهایی که ساکن این دو شهر هم نبودم به آقای حسینی رای دادم یعنی خدا شاهده اندازه صد نفر که قول فعالیت داده بودن خودم و پسرم دو نفری براش رای گرفتیم به غیر از رای اطرافیان و فامیلهایی در گچساران داشتم فقط از طریق فامیلهای که کوپون تا د نو داشتم بالای ۱۵۰۰رای برای حسینی تو صندوق باشت و روستاهای اطراف انداختیم و حتی در یک حوزه رای گیری چون غریبه بودیم کتک هم خوردم نوش جانمان و در گچساران خانواده همسرم از طایفه خان. ارو هست و کسانی را که می‌شناختیم یک ماه شب و روز نکردم به خانه همه آنها رفتم و رای هم دادن چون به همه آنها گفته بودم از تعرفه خودتان عکس بگیرید و برام در واتس آپ ارسال کنید تا باور کنم قوای دادید عمل کردید دست همه عزیزان درد نکنه اینهمه رای براش انداختم تو صندوق حتی ۵۳نفر از دهنو آوردم امامزاده جعفر رای دادن ولی تا کنون یه تشکر خشک و خالی از نماینده محترم ندیدم حتی چندین مرتبه پیام به موبایل مدیر دفترش دادم شماره هم گذاشتم که به نماینده محترم و جانباز عزیز لطف بفرمایید حالا که جواب منو نمی‌دهی با این شماره یه پیام بده کار خیلی ضروری دارم ولی نه از نماینده خبری شد نه از مدیر دفتر بازم ممنونم که خیلی زود شناختمت در ضمن دو بار شخصا روبروی حسینی نماینده قرار گرفتم گفتم ببخشید یک لحظه در حد یک دقیقه یه کاری باهات دارم یک بار در تشییع سربازی که در گناوه شهید شد و در روستای بین گچساران و دهدشت خاکسپاریش بود یک بار هم در روز ۲۲بهمن سه بار بهش گفتم آقای حسینی بنده هم یه جانباز ۴۵درصد هستم در حد یک یا دو دقیقه وقت را به من بده تا یه صحبتی که دو ساله می‌خوام بپرسم ولی متأسفانه در روز ۲۲بهمن بهترین هدیه را بهم داد آدم هدیه هم چیزی نبود بجز جواب ندادن فقط گفت میبینی وقت ندارم منم بهش گفتم متشکرم که اینو بهم گفتی ولی اینو بدم اگر با گلوله می‌زدیم بهتر بود ولی اینبار الان نزدیک به دوسال هست خونه ام از رستم به گچساران آمدم انشالا بالای ۳هزار آرا دارم ولی به کسی خواهیم داد که وقتی کسی با نماینده کار داره حتی اگر حامی ایشون در هم نبوده باید گوش بده به حرف مردم و به مشکلات آنها رسیدگی کنه تا روز انتخابات بدرود من اینو می‌دونم ثبت نام نکنه آقای سید ناصر حسینی واقعاً خیلی سنگین تر هست انشالا هر کسی لیاقتش داشته باشه و حامی واقعی مردم باشه یعنی نماینده مردم باشه نه نماینده ایران‌خودرو بدرود به همه عزیزان
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر سرت و سنگ خه😅
دنا
Iran, Islamic Republic of
کسی که مطلقا متوجه نشده که چه کسانی و چطور شد که ظرف نه روز و با هزار سیاست بدون از اینکه ذره ای عرق بریزد تحویل مجلس دادند ، قطعا تا بعد از انتخابات آینده متوجه نخواهد شد که مردم چه میگویند و چه میخواهند و نتیجه عملکرد ایشان چه خواهد شد !! بگذارید تا خودش را بخواب بزند و فعلا آرام باشد تا بوقتش ... !!
باوی
United States
ناصر تمام شده بود وبا حذف مدیران دانشگاه ...
احمدرضا
United States
ای کاش مانند اون دوسال نماینده نداشتیم
Iran, Islamic Republic of
یادگار جبهه وجنگ جز به عدالت وخدمتگزاری فکردیگه ای ندارن
به امید خدا امت همیشه رزمنده پشت این عزیز جبهه وجنگ را خالی نمیکنن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر ناصر کبیر
United States
.، این واژه رو به کار نبر
Iran, Islamic Republic of
آقای حسین پور قرار بود متفاوت تر از نمایندگان ادوار گذشته عمل کند کلاِغ خواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد راه رفتن خودش را هم فراموش کند شعار اتحاد داد شعار نوع دوستی داد گفت من برای وصل کردن آمدم نه برای فصل کردن آمدم ایشان در شعارهایش خیلی مبالغه گویی کرد و در عمل خیلی بدتر از گذشته ها زننده ترین نوع رفتار ها را داشت و به جامعه ایثارگری با رفتار دوگانه لطمه زده است ایشان نتوانست میراث دار خوبی برای نمایندگان ادوار گذشته باشد در نطقی که رخوانی از روی نطق آتشین تاج گردون در بیان مظلومیت باباکلان در مجلس داشت برای کلیه مردم روشن بود که ایشان این انشاء را تقلب کرده و توان توضیح و تحلیل انشاء تقلب شده از روی دست تاج گردون را ندارد ایشان خود بهتر از هرکسی میدان که هیچ زمانی نه قدرت مدیریت داشته و نه توان کار داشته است چون هیچ سابقه کاری نداشته است و حتی کارمند جزئی هم نبوده است و از اینکه فرموند به اندازه ده سال کار کرده است در قیاس با عملکرد ده ساله خود را داشته است نه در قیاس با عملکرد دیگران و خودش را فقط با خوش قیاس کرده است و در خصوص شعارها هم آنچه عیان هست چه حاجت به بیان است خودش انصاف و نجابت به خرج دهد کدام یک ا مدیرانش در شاءن حوزه انتخابیه بوده است و کدام میرش منای و مجری شعار وحدتش بوده است و از مدیرانش سئوال کند که با توجه به عملکردشان گزارش مدیریت و فرهنگ جاذبه و دافعه و بخورد اجتماعی چگونه عملکردی داشته اند اگر هر مدیر انتخابی و انتصابی آقای حسینی ۵نفر جذب کرده باشند و ۱۰۰ نفر دفع کرده باشند نشان ا موفقیت سید در انتصابات می باشد که فکر نکنم حتی یکنفر جذب اخلاقی و مدیریتی داشته باشند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام لطف کن یک لیست ازمدیران معاونین قبل گچساران دریاسوج تهیه کن بعد باالان مقایسه کن هرچه عزت داشتیم رفت بربادخواهش میکنم بذارمتن رو گویی که یتیم شدیم
لوداب
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران و باشت ناراحت نباشید ما بویراحمد هم نماینده نداریم
Iran, Islamic Republic of
بیا بره .
خدا هست
Iran, Islamic Republic of
ای نمایندگان فعلی استان درمجلس تورابه قران ازآمدن در مجلس دردوربعد خوداری کنید مثل مرد باشید وانصراف دهید دلتان به حال ای مردم مفلوک بسوزد بگذارید افراد باسواد وکارآشنایی مثل تاجگردون به مجلس بیان وبیشازاین نمک به زخم این مردم ستمدیده نپاشید تورابه قران ازخودتان وعملکردتان متنفرنیستید ؟ وای مردم تورا به وجدانتان قسم بیایید طائفه گری وقوم گرایی راکناربگذارید وفردی درد آشنابه مجلس بف
Iran, Islamic Republic of
باز بیا اگر تائید صلاحیت شدی بیا ۲ آزمون بزرگ یکی برای شورای نگهبان برای تائید صلاحیت سید و دومی محک زدن خودت برای انتخاب و انتخابات بیا شهامت و شجاعت داشته باش تا نتیجه این دو آزمون مهم برای همه مردم مشخص شود که آیا هئیت نظارت و شورای نگهبان چقدر بر اوضاع و احوالات گذشته و حال تسلط و نسبت به دین و انقلاب پایبندن و اگر ا خان اول گذشتی به مردم و انتخاب مردم رسید باز محک خوبی است که شاید موفقیت شما با هر رقیبی باشد ۱۰الی ۲۰ درصد است آمدنحسینی پور آزمون مهمی برای هئات نظارت و شورای نگهبان است و این آزمون خیلی از ابهامات را برای مردم روشن خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
درتهایت رای مردم هنگان نوشتن هم باشه برای خانواده حسبنی به صندوق ربخته نمیشه ومردم خوب تصمیم میگیرند حالا چند نفری که یود بردند ارایشان چندان موثر نیست چون اتها فقط خانواده خودسان هستند
رضا
Iran, Islamic Republic of
تازه مزه رفته زیز زبونش مگه کنار میره..
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مزه رفته باشه زیر دندانش درست ولی اینبار مزه که هیچ ولی پیام منو یه جایی بنویسید اگر ثبت نام کنه از آخر اول هست چون من کاملا از باشت تا گچساران شخص مردم که فامیل نزدیک خود حسینی هستن همه قسم خوردن که بهش رای نمیدهند جانباز خسته از امامزاده جعفر در خدمت همه عزیزان گچسارانی ولی حامیان نماینده فعلی ناراحت نشوید اینبار همان افرادی که دور گذشته مهر گچساران تو شانسنامه آنها خورده بازم میان و خیلی بیشتر از سری قبلی چون رای اولی ها خدا را شکر خیلی اضافه میشوند با افراد قبلی درسته مال این دو شهرستان نیستن ولی خودشان چون دور گذشته اومدن رای دادن وارد هستن با هر گروهی که روز رای گیری زودتر برسند هر گروهی را روی یه صندوق می‌فرستم ولی به تلافی دفعه قبل به رقیب حسینی رای میدهیم حیف آن همه ماشین که اول صبح تا اینکه وقت انتخابات تمام شد پشت سر هم ماشین های که آماده کرده بودیم تا آخرین نفر یه گروه میآورد و گروه قبلی که رای داده بودن تعرفه های تحویل من میداد و آنها را به خانه خودشان میرساند و یه عده دیگه همشون با هم سوار میکردند و میاوردن با هماهنگی هم مشخص میکردیم که هر گروهی به کدام صندوق بیایند چون نوبت گرفته شده بود براشون واقعا برای خودم متاسفم که اینهمه ماشین بدون یک دقیقه استراحت از بامیدون و کل روستاهایی از منطقه دهنو تا کوپون که یکماه قبل رای گیری اماده کرده بودیم همه آنها حتی بعضی از آنها چند بار تعرفه می‌گرفتن کلیپس دارم یه مقداریش تقریباً حدود یه ۳۲۷۰تعرفه بود البته اینا مربوط به افرادی بودن که اصلا ساکن این دو شهرستان نبودن بنده چون خودم داماد آرویی ها هستم و اکثر فامیلهای همسرم در گچساران بودن همشون هم از شهرک نفت تا سه راهی و کارکنان و روستاهای اطراف همه فامیل آن روز واقعا نشان دادن که غیرت دارند انشالا که اینبار یه انسان واقعا مردمی بیاد ثبت نام کنه که نماینده مردم باشه نه اینکه فقط تا قبول شد دیگه مردم چهره مبارک آن را فقط در جشن مثلاً ۲۲بهمن ببینند اونم موقعی که در آن شلوغی جواب ده نفر را نمی‌شنود چه فایده ای کاش زندگی مثل دستگاه ویدئو بود و میشد به عقب برگرداند
دوستدار همه عزیزان جانباز گمنام از گچساران و امامزاده جعفر به امید فردایی بهتر برای جوانان البته اگر ما مردم واقعا یکدست و همدل به جوانان اعتماد کنیم نه...
کاظم
Iran, Islamic Republic of
برادران و خواهران عزیز لطفاً اگر کسی شماره ای از نماینده و یا مدیر دفترش در گچساران داره برام بفرسته متشکرم خدا خیرتون بده لطفاً هر کسی شماره ای از نماینده داره به شماره من ارسال کنه پیشاپیش از همکاری شما عزیزان تشکر میکنم
۰۹۰۳۹۴۰۱۵۸۵ لطفاً هر کسی شماره ای از نماینده فعلی گچساران داره به این شماره من ارسال کنه خدا خیرتون بده البته شماره ای که جواب بده ممنونم از همه شما عزیزان با غیرت گچساران و باشت
ارغوان
Iran, Islamic Republic of
بیا یه ۵هزار رای ...
Iran, Islamic Republic of
انصافا نماینده فقط دکتر تاجگردون والسلام حسینی و امثال حسینی بدرد مجلس نمیخورند نون نمیشه برای مردم
United States
الله اکبر از حق الناس
خداوند بزرگترین انتقام گیرنده است .
و چه خوب انتقام گرفت .
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1