کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

سید ناصر حسینی‌پور و دو راهی آمدن یا نیامدن

11 اسفند 1401 ساعت 15:32

اسفند به چشم بهم زدنی می‌رسد. عملکردی هم نبوده است. و و گویا نماینده از هول حلیم دنبال حذف عده‌ای در ادارات می‌باشد و شاید هم در دیگ بیافتد. خیزش مردم در اسفندماه در دو شهرستان باشت و گچساران دیدنی است.  


یادداشت ارسالی: نماینده کنونی گچساران که براثر یک اتفاق و آن هم خالی بودن میدان و در رقابتی نابرابر و به دلیل عدم شناخت از ایشان توانست به صورت سهل الوصول صندلی سبز بهارستان را تصاحب کند و یک دوره یک و نیم ساله را نمایندگی کند اگرچه با دوره بدون نمایندگی گچساران تفاوت محسوسی نداشت، اکنون بر یک دو راهی آمدن یا نیامدن به میدان رقابت مانده است.
وی که می‌داند عملکردی در حوزه سرمایه‌گذاری، پروژه‌های عمرانی، و حتی انتصاب مدیران شهرستانی، و…. نداشته است با فرافکنی مبنی بر نداشتن رسانه و یا خودبزرگ‌بینی دوره یکساله خود را برابر ده سال گذشته می‌داند البته عاقلان دانند و شاید منظورشان مقایسه در پسرفت! شهرستان بوده است!
قدرت احلی من عسل است، و کسی که طعم شیرین قدرت را چشیده نمی‌تواند از قدرت کناره‌گیری کند و برای دور بعدی نمایندگی در میدان نباشد اگرچه تا تأییدیه نهاد‌های قانونی چندماهی باقیست و رقبا حداقل در گچساران قوی‌تر و مصمم‌تر به میدان خواهند آمد.
سیدناصر حسینی‌پور تا همین جا قافیه را به رقیبان باخته است. همه توسعه راه‌ها و پروژه‌های عمرانی و توسعه پتروشیمی و…برهمه مبرهن است که کار که بوده و هیچ آتش زدن شعله‌ای در پتروشیمی نمی‌تواند مسیر شناخت مردم را منحرف نماید.
عملکرد و رفتار وی، افراد و لیدر‌های زیادی را از وی رانده است و او دیگر مهره‌ای نیست که ذی نفوذان شهر کنار او می ماندند و هر کس برای خویش آینده‌ای ترسیم کرده است.
ناصر زمان زیادی ندارد و دست به دامن چندین اداره مانند پتروشیمی، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، دانشگاه علوم پزشکی و…گردیده تا حالا که نتوانسته سرمایه‌گذاری وارد شهر کند، با بکارگیری فله‌ای نیرو در این سازمان‌ها سرپوشی بر مدیریت ناموفق خویش بگذارد ولی برخی نهاد‌ها نیز مترصد شده‌اند و صدایش درآمده است.
وزیر نفت یکبار به خواهش‌ایشان رئیس شرکت نفت گچساران را تغییر داد و ایشان حتی گزینه بومی هم نداشت ولی وزیر که دگر بار زیر بار تعویض نخواهد رفت و مدیر شرکت هم جلوی بکارگیری فله‌ای‌ ایستاده و نماینده مستاصل گردیده است.
در دانشگاه علوم پزشکی هم با بیانیه و آنچه گذشت همه فهمیدند که با یک مدیر قانونمند و پاک دست چکار کردند و یک نهاد آکادمیک را ویران کردند فقط برای بکارگیری فله‌ای نیرو و صندوق رای! و یقیناً رئیس جدید نیز نخواهد توانست در انتصابات و بکارگیری نیرو آنها را تأمین منافع نماید و آنچه ماحصل اقدام‌ایشان بود حذف فرزندان منطقه خودش و ریزش رای چند برابری در برابر رای ناشی از بکارگیری فله‌ای چند نیروی شرکتی احتمالی بود و باید منتطر خیزش مردم در اسفند ماه باشد.
در پتروشیمی هم تاکنون نتوانسته است ماحصلی داشته باشد. پتروشیمی که رنج گلش را دیگران کشیدند و ایشان فقط چراغش را روشن کرد.
باز هم تأکید می‌کند نماینده حساب هم بلد نیست و بر اثر بی‌تدبیری و مشاوره‌های غیرتخصصی و کنار گذاشتن بزرگان و لیدر‌های منطقه‌ای، افراد مدیر زیادی را حذف نمودند غافل از اینکه همه این‌ها سبد رایی دارند که قابل مقایسه با رای ناشی از بکارگیری فله‌ای نیرو نیست.
اسفند به چشم بهم زدنی می‌رسد. عملکردی هم نبوده است و گویا نماینده از هول حلیم دنبال حذف عده‌ای در ادارات می‌باشد و شاید هم در دیگ بیافتد. خیزش مردم در اسفندماه در دو شهرستان باشت و گچساران دیدنی است.  
والسلام
 


کد مطلب: 459221

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459221/سید-ناصر-حسینی-پور-دو-راهی-آمدن-یا-نیامدن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1