تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۴۵۹۱۸۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

مسمومیت دانش‌آموزان ۷ مدرسه اردبیل/ ۱۰۸ دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شدند

۰
مسمومیت دانش‌آموزان ۷ مدرسه اردبیل/ ۱۰۸ دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شدند
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان ۷ مدرسه دخترانه اردبیل گفت: اولین تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۱۰:۱ دقیقه هفت تا مدرسه دخترانه درگیر بوده است.
علی محمدیان اردی در گفتگو با تسنیم در اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان ۷ مدرسه دخترانه اردبیل اظهار داشت: نخستین تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ از مدرسه در ساعت ۱۰:۰۱ دقیقه بوده که گزارش مسمومیت ۷ مدرسه دخترانه اعلام شد.
وی ضمن اشاره به جزئیات موضوع نیز گفت: در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خاطرنشان کرد: سریعا با ورود دانشگاه علوم پزشکی و نیز با به کارگیری همه امکانات اورژانسی و شهرستان‌های اطراف با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها اعم یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه آموزشی و ۳ دستگاه موتورولانس در عرض ۲ ساعت ۱۰۸ دانش‌آموز به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۵۰ درصد دانش‌آموزان نیز در بیمارستان امام تحت مراجعه قرار گرفته‌اند و دانش‌آموزان یک مدرسه هم در حال انتقال بیمارستان هستند.
محمدیان‌اردی اظهار کرد: وضعیت عمومی این دانش آموزان مساعد است و بررسی وضعیت دانش‌آموزان نیز در حال انجام است که وضعیت تنفسی رو به بهبود است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1