کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

مسمومیت دانش‌آموزان ۷ مدرسه اردبیل/ ۱۰۸ دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شدند

10 اسفند 1401 ساعت 20:41

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان ۷ مدرسه دخترانه اردبیل گفت: اولین تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۱۰:۱ دقیقه هفت تا مدرسه دخترانه درگیر بوده است.
علی محمدیان اردی در گفتگو با تسنیم در اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان ۷ مدرسه دخترانه اردبیل اظهار داشت: نخستین تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ از مدرسه در ساعت ۱۰:۰۱ دقیقه بوده که گزارش مسمومیت ۷ مدرسه دخترانه اعلام شد.
وی ضمن اشاره به جزئیات موضوع نیز گفت: در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خاطرنشان کرد: سریعا با ورود دانشگاه علوم پزشکی و نیز با به کارگیری همه امکانات اورژانسی و شهرستان‌های اطراف با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها اعم یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه آموزشی و ۳ دستگاه موتورولانس در عرض ۲ ساعت ۱۰۸ دانش‌آموز به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۵۰ درصد دانش‌آموزان نیز در بیمارستان امام تحت مراجعه قرار گرفته‌اند و دانش‌آموزان یک مدرسه هم در حال انتقال بیمارستان هستند.
محمدیان‌اردی اظهار کرد: وضعیت عمومی این دانش آموزان مساعد است و بررسی وضعیت دانش‌آموزان نیز در حال انجام است که وضعیت تنفسی رو به بهبود است.


کد مطلب: 459184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459184/مسمومیت-دانش-آموزان-۷-مدرسه-اردبیل-۱۰۸-دانش-آموز-بیمارستان-منتقل-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1