تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۵۹۱۶۵
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

کشف ۸ کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه / دستگیری ۲۸ قاچاقچی کالا

۰
کشف ۸ کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه / دستگیری ۲۸ قاچاقچی کالا
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از کشف ۸ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۲۸ قاچاقچی کالا در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد. 
​​​​وی افزود: در این طرح  20 دستگاه  خودرو فاقد پلاک،  پلاک مخدوش و شیشه دودی و 47 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.  
موسوی تصریح کرد: مأموران در ادامه این طرح ۱۹ نفر معتاد،  ۱۶ نفر سارق،  ۴ نفر به جرم مالی و اقتصادی،  ۴نفر خرده فروش مواد مخدر،  ۲۸ نفر به جرم قاچاق کالا،  ۷۰ نفر به جرم سایر جرائم دستگیر و  ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند. 
وی بیان داشت: در ادامه این طرح ۵ واحد صنفی متخلف پلمپ،  ۲۸ فقره انواع سرقت کشف،  کالاهای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 528 میلیون ریال کشف،  سه قبضه سلاح جنگی،  ۲۳ قبضه سلاح شکاری و تعداد ۶۸۳۷ عدد انواع مواد محترقه نیز کشف و ضبط گردید. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست:  در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1