تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۵۹۰۹۲
ادامه دار شدن جدال لفظی فرماندار کهگیلویه با بزرگواری

خط مرزی پادوک حاشیه ساز شد / فرماندار کهگیلویه: همان کسی که در فضای مجازی قلم می‌زند خود او اول خائن است / بزرگواری: بنده‌ ایشان را در حدی نمی‌دانم که بخواهم پاسخ بدهم / برای ورودم به انتخابات نظر مردم ملاک است

۲۸
۲
خط مرزی پادوک حاشیه ساز شد / فرماندار کهگیلویه: همان کسی که در فضای مجازی قلم می‌زند خود او اول خائن است / بزرگواری: بنده‌ ایشان را در حدی نمی‌دانم که بخواهم پاسخ بدهم / برای ورودم به انتخابات نظر مردم ملاک است
کبنا ؛چندی پیش بزرگواری نماینده اسبق شهرستان های کهگیلویه انتقاداتی به مسوولان شهرستانی کرد و پس از آن سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری دهدشت سخنانی به زبان آورد که به زعم و تحلیل افراد، منظور فرماندار کهگیلویه حجت الاسلام بزرگواری بوده است، از طرفی واکنش هایی در فضای مجازی به اظهارنظر فرماندار شده است.
به گزارش کبنا نیوز، فرماندار شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری اینگونه اظهار کرد: عده‌ای در تریبون‌ها یا در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی که چرا پادوک از کهگیلویه جدا کردند گفت: اولاً شما جایگاهت چیست که هشدار می‌دهی، همان کسی که در فضای مجازی قلم می‌زند خود او اول خائن است.
وی افزود: اگر چند سال قبل در این موضوع خیانتی انجام شده، آن کسی که قبلا لکنت زبان گرفته بود و الان زبان باز کرده، خود او از کسانی است که در این مسئله خیانت کرده و شریک است.
موسوی با بیان این‌که تقسیمات کشوری آسان نیست و فرایند سختی دارد گفت: در سال ۹۸ مسوولان وقت آمدند و این‌کار در آن زمان انجام شده است، مگر می‌شود بخشی از شهرستان جدا شود و فرماندار آن شهرستان، استاندار، نماینده، معاون سیاسی اطلاع نداشته باشند؟ آیا همه کسانی که آن زمان مسئولیت داشتند خائن هستند؟ آیا زبان منتقدین آن زمان گنگ بود! آن‌هایی که آن زمان سکوت کردند خائن هستند؟
فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: به دستور استاندار، نمایندگان دو شهرستان همراه فرمانداران و شورای تأمین یک جلسه کنار سد کوثر گرفته شد و اولین موضوع اصلاح خط مرزی بود، آقای منتقد آیا این‌ها هم خائن هستند؟
وی عنوان کرد: چندین ماه قبل به همراه فرماندار گچساران و معاون سیاسی برای تعیین تکلیف این مسئله یک جلسه در دفتر تقسیمات کشوری داشتیم، کارشناسان آمدند منطقه را بازبینی و پیگیری کردند و برای اصلاح خط مرزی باید دید دولت چه چیزی را تصویب می‌کند.
موسوی افزود: این‌گونه نیست که کسی دغدغه ندارد و بی‌توجه باشد اما به این دسته افراد می‌گوییم یا نمی‌دانید یا اطلاعات‌تان ضعیف است و یا حسود هستید و ما به این حرف‌ها توجه نمی‌کنیم.
واکنش بزرگواری: بنده‌ ایشان را در حدی نمی‌دانم که بخواهم پاسخ بدهم
حجت الاسلام بزرگواری در انتقاد از بدست گرفتن مناصب شهرستانی توسط طایفه معدود گفت: استان ما یک استان ایلی است و همه طوایف دارای حرمت هستند چرا باید بالای ۱۸ نفر از یک طایفه مناصب را تصاحب کنند. بزرگواری در ادامه اظهار داشت: چند سال پیش در دوره استانداری آقای کلانتری ما تازه از سوریه برگشته بودیم اطلاع یافتیم که مرز‌ها و حدفاصل کهگیلویه و گچساران تغییر یافته و روبه روی پادوک را به شهرستان گچساران وصل کردند که در آن زمان ما با مسوولین تماس برقرار کردیم و این موضوع را گوشزد کردیم و در نتیجه این قضیه بایکوت و کنار گذاشته شد اما مجدداً در دو هفته اخیر فردی از منطقه خیرآباد با بنده تماس گرفت که این طرف رودخانه خانمی تصادف کرده است و پلیس امداد دهدشت برای کمک‌رسانی حاضر نشده است چرا که به آن‌ها اعلام شده بود تصادف در حوزه گچساران و پاسگاه عبدالهی است و ما مجدد پیگیری‌هایی را در این زمینه انجام دادیم.
بزرگواری در رابطه با حواشی پیش آمده در شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: پیرو توصیه‌ها و انتقادی که به مجموعه مدیریتی داشتیم متأسفانه جناب فرماندار ما را خائن خطاب کرده است و بنده‌ ایشان را در حدی نمی‌دانم که بخواهم به‌ایشان پاسخ بدهم.
بزرگواری در ادامه گریزی به دولت قبل زد و گفت، ما در ابتدای شروع به کار دولت روحانی انتقادات تندی داشتیم که می‌بایست از ظرفیت جوانتر‌ها استفاده کند نه اینکه پیرمردان و میانسالان را مجدد وارد حلقه مدیریتی کنند و در سطح استانی نیز آقایان خادمی و کلانتری را بار‌ها نقد کردیم ولی همیشه حرمت ما حفظ شد، در مقابل صحبت منتقد صبورانه پاسخگو بودند و جواب نامناسبی ندادند چرا که میدانستند صحبت‌های بنده دلسوزانه است اما این دولت تحمل هیچ انتقادی را ندارد!
وی در رابطه حضورش در انتخابات آینده مجلس گفت: باید ببینیم مردم چه می‌خواهند آیا مردم وضعیت فعلی را می‌خواهند یا افرادی که بتوانند فعالیت کنند و مثمر ثمر واقع شوند.
واکنش علی هاشمی فعال سیاسی
در فضای مجازی مطلبی از فرماندار کهگیلویه علیه حاج اقای بزرگواری نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی پخش شد که در شأن ایشان نبود و فرماندار محترم حاضر به تکذیب یا عذرخواهی نشد.
آقای موسوی باید بداند روحانیت عامل علم و معرفتند و کسانی که مقابل یا علیه آن‌ها باشند راه را بیراهه می‌روند و دچار اشتباه هستند.
اگر مقایسه‌ای از اول تا کنون بین نمایندگان مجلسین داشته باشیم باید افسوس خورد که ما‌ها قدردان حاج اقای بزرگواری نبوده‌ایم چرا که‌ایشان همانند مرحوم کاشانی، مصدق، فاطمی، مدرس که هرکدام وزنه علمی برای دفاع از حقوق مردم با شجاعت و شهامت در مقابل استبداد زمان خود‌ایستادند، حتی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اکثرا وزنه‌های علمی و عالمان دلسوز باسواد و خدمتگزار مردم وانقلاب بودند.
در همین مجلس نیز افراد عالم باسواد و دلسوز هم کم نیستند، اما جای حاج اقای بزرگواری در مجلس خالی هست.
متأسفانه فرماندار دولت انقلابی در فضای مجازی  گفتار نادرستی را به روحانی مبارز سید انقلابی پدر شهید رزمنده هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، برادر شهید نسبت می‌دهد. اینگونه گفتمان و عملکرد در این زمان را چه نامی می‌توان روی آن گذاشت؟ مقصر این اوضاع آشفته و نابسامان چه کسانی هستند که مردم را به دولت بدبین می‌کنند؟ مدیرانی هستند که پاسخگو نیستند. مگر نباید این‌ها که خود را نماینده دولت می‌دانند، جوابگوی مطالبات مردم باشند؟
آیا جواب یک انتقاد به حق و منصفانه توسط سیدی صادق و روحانی مبارز را باید با توهین جواب داد و‌ ایشان را خائن نسبت دهید. اقای حاج اقای بزرگواری به‌عنوان یک انسان وظیفه‌شناس و شهروند کهگیلویه‌ای دفاع از حد و مرز وطن خود را داشت به کسی توهین کرد؟ البته این انتقاد و دفاع وظیفه کسی بود که بعنوان نماینده مردم خود را با هزاران شگرد و فریب قالب می‌کند اما نمی‌دانم کی و کجا باید جوابگوی مردم باشد؟
مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد چرا حاضر نیستند رفتار و عمکرد خود را نسبت به این گفتار فرماندار برای ملت شفاف کنند و به فرماندار خود تذکر دهد؟
نباید کسی و یا افرادی برای منافع دنیوی به یک سید انقلابی و مدافع حرم توهین کند چرا که بار‌ها اقای بزرگواری انتقاداتی بحق هم به استاندار و سایر مسوولان کشوری و استانی داشت. این را باید بدانیم که وقتی احساسات بر عقل حاکم شود نتیجه بهتر از این نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
United Kingdom
درود خدا بر هاشمی که بحق قلم زدند احسنت بر این حقطلبی
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری دوره خود شما هم تمام مدیران از طایفه خودتان بود پس شعار ندهید
ناشناس
متاسفم برای استانداری..
علی
توهین به روحانیت یعنی توهین. هم واقعا برای یه فرماندار جای تاسف دارد
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
. باید بگم که ادب خوب چیزی هست و بزرگواری در صداقت و پاک دستی زبانزده خاص و عام هست واقعا از کوزه همان برون تراود که در اوست متاسفم برای دولت
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
خائن کسی است که سواد و توانایی انجام کاری را ندارد ولی آنرا قبول می کند.
خائن کسی است که با رانت و ریا به پست های مدیریتی می رسد.
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری سواد و توانایی داشت هشت سال کهگیلویه را روز سیاه نشاند؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
استان ایلی و میلی بهتر از این نمیشه...کبنا هم کامنتها را میلی منتشر میکنه...
شهرام
Iran, Islamic Republic of
واقعا خوب گفتی سید
ضعیف ترین فرماندار تاریخ کهگیلویه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آدم خوبه وقتی که یه پستی میگیره جو گیر نشه
بزرگواری را همه به صداقت و شجاعت میشناسند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فرماندار .همینه
Iran, Islamic Republic of
لطفا آستانه تحملاتا ن ببرید بالا انتقاد پذیر باشید تا عیب ها شناخته شود واصلاح صورت گیرد (ادبیات درست صحبت نماید]
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری و خانواده اش در دفاع مقدس جانفشانی کردند وامتحان خود را پس دادند و مردم قضاوت میکنند ...
Iran, Islamic Republic of
فقط سادات رضا توفیق
بهمئی گرمسیر
United States
بی صبرانه منتظر حضور سید شجاع و پاکدست حاج بزرگواری در انتخابات هستیم تا جبران مافات کنیم و اشتباه خودمون را جبران کنیم.
فرماندار مشکل داره یک ساله سرپرست هست
عارف
Iran, Islamic Republic of
من به بزرگواری رای ندادم ولی پاکترین نماینده ای بوده که در کهگیلویه به مجلس رفت
سادات
Iran, Islamic Republic of
فرماندار /که حاضر به عذر خواهی در اشتباهاتش نیست ، درود بر جناب هاشمی
Poland
عرض ادب واحترام ..دوستان پادوک الان برگشته رو نقشه قبلی یعنی سال ۴۲ که جز پلاک ۱۰۳ پادوک جز گچساران بوده خیانت اگه هم شده باشه الان برطرف شده ...
دشت تشنه کهگلو
Romania
جناب حجتالاسسسلام و الللمسلمین الان سد کوثر در. همین منطقه پادوک سر ریز شده ولی شهر ها و روستا های اطراف همین سد که همه اهل همین استان و کهگلو گچسارانند از تشنگی زمین ها خصوصا در تابستان ایا بیست سال گذشته عدم تلاش برای حق ابه هم تقصیر دیگران است هشت سال شما چه کردند و قبل و بعد از ان
خودرو
Iran, Islamic Republic of
می تونم قسم بخورم
من طرفدار موحد نبودم ولی حیفه موحد و با فرد دیگری مقایسه کنیم موحد شجاع و مردم دار است اقای بزرگواری یادتون نیست وقتی خودت نماینده بودی چه بلایی سر بقیه طایفه ها آوردی ما که فراموش نکردیم هر کسی از دهدشت میومد تهران پیشت قسم می خوردی من توی وزارت خانه ها آشنا ندارم
هاشمی هم همینطور
برادر حیفه خدا شاهده حیفه خودتونه با موحد مقایسه کنیدانشالله این انتخابات به موحد رای می دهم
Iran, Islamic Republic of
در معیار و مقیاس دولت سوپر انقلابی...
Iran, Islamic Republic of
نونم ثمره بزرگواری سی دهدشت و استان چه بی که هر روز یه افاضات جدیدی داره
اصلا رای به آخوند جماعت یعنی نمیدیم دیگه
نیکی
Iran, Islamic Republic of
ک بگو یا امیر المونین اقای بزرگواری اقای حجت الاسلام اقای دکتر اقای آیت الله عظمی سید علیمحمد بزرگواری ول بکن و نی مردم.
هر رووووز و نی یکیی😂
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری فقط رو صداقت و پاکدستی بند بودی...صداقتت که بر باد رفت...ببینیم کی تق پاکدستی حضرتعالی درمیاد..منیت و غرور هم که اومده سراغت...کارزار برات تشکیل دادن کسی استقبال نکرد...شما خیلی وقته به تلاش و تکاپو افتادین...نشست‌های شبانه هم که شروع شده..نه گفتن مردم کهگیلویه به هر سه شما..نه عدل ، نه بزرگواری ، نه موحد....تاریخ مصرف هر سه تمام...یه کار خوب تو عمرت انجام دادی و گفتی حضور پیدا نمی کنم ،، رو حرفت بمون سید.
Iran, Islamic Republic of
تو هم از نوچه های موحدی و گرنه از صداقت و پاکدستی بزرگواری کاملا مطلع بودی
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری ایخو عهدشه بشکنه و بیا...حیفم سیت
United Kingdom
دوستان همین آقایونی که دم از خیانت دیگران میزنند به پادوک/ومرز را بدون اطلاع تغییر دادند الان تازه حق به حقدار رسیده اگه کسی خیانت کرده....
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1