تاریخ انتشار
شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۵۸۹۵۳
کبنا گزارش می دهد؛

وضعیت کلافه کننده جایگاه های CNG یاسوج / شهرداری نباید فقط به فکر کسب درآمد از جایگاه ها باشد، بلکه باید هزینه هم بکند

۱
۰
وضعیت کلافه کننده جایگاه های CNG یاسوج / شهرداری نباید فقط به فکر کسب درآمد از جایگاه ها باشد، بلکه باید هزینه هم بکند
کبنا ؛جایگاه های سوخت در شهر یاسوج وضعیت کلافه کننده ای را در شهر مرکز استان ایجاد کرده و مردم از نصفه و نیمه کار کردن برخی جایگاه ها در عذاب هستند.
به گزارش کبنا، در همین خصوص مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال، در جمع خبرنگاران گفت:
در بحث جایگاه های سی ان جی در سطح کهگیلویه و بویراحمد، 9 جایگاه در اختیار شهرداری ها است و 20 جایگاه توسط بخش خصوصی اداره می شود، 20 جایگاه بخش خصوصی به خوبی اداره می شود و هیچ مشکلی با این جایگاه ها نداریم.
خشایی با بیان اینکه «دولت برای اینکه به شهرداری ها از نظر درآمدی کمک کند برخی جایگاه ها را در اختیارشان قرار داده است» گفت: جایگاه های شهرداری سی سخت، گچساران و دهدشت نیز مشکلی ندارند، 5 جایگاه در شهرستان بویراحمد در اختیار شهرداری یاسوج است و صفر تا صد مسوولیت آن با شهرداری است.
خشایی با بیان اینکه این جایگاه ها به خوبی اداره نمی شوند و مشکلاتی دارند افزود: شهرداری با بهره بردار قرارداد بسته است و بهره برداران نیز هزینه ای برای بهبود وضعیت جایگاه ها نمی کنند.
خشایی با بیان اینکه «دولت تصمیم گیرنده تغییر در مدیریت جایگاه های شهرداری است» اظهار کرد: اگر آقای شهردار توان مدیریت جایگاه را ندارد باید ابلاغ کند، نامه به شورای تأمین شهرستان ارسال شود و فرد با تجربه دارای دانش فنی سی ان جی انتخاب شود.
خشایی با بیان اینکه شهرداری یاسوج باید تجهیزات و امکانات جایگاه ها را به روز کند و هزینه هایی بکند، اظهار کرد: در یاسوج فردی را شهرداری معرفی کرد و این فرد نیز کار را رها کرده و رفته است، شهرداری نباید فقط به فکر کسب درآمد از جایگاه ها باشد، بلکه باید هزینه هم بکند.
خشایی بیان کرد: جایگاه ها باید به خوبی در مدار قرار داشته باشند، انتظار داریم شهرداری همکاری کند یا اینکه اگر نمی توانند واگذاری کنند.
وی گفت: قراردادی که با شهرداری یاسوج بسته ایم قرارداد 24 ساعته فعال جایگاه است، اگر به هر دلیلی نتوانند باید اعلام کنند که نمی توانند مدیریت کنند.
خشایی بیان کرد: در صورتی که بگویند نمی توانیم اداره کنیم ما بر اساس قرارداد عمل می کنیم، چندین بار نیز مکاتیه کرده ایم که جایگاه های فعلی با شرایط مدیریتی فعلی پاسخگوی مردم نیست، انتظار داریم جناب آقای شهردار تجدیدنظری کنند یا با شرکتی که بتواند مدیریت خوبی کند قرارداد ببندند.
نام شما

آدرس ايميل شما

لر
Iran, Islamic Republic of
موندم اینا که از این شهردار دفاع میکنن چی گیرشون مییاد.کل اسفالتایه شهر چاله چوله داره.یکیش روبرو برنامه بودجس.نصف شوراها خونشون بلوار ابوذره بگو همینا رو نمیبنید.فقط دنبال منفعت خودتونید.از مردم خجالت نمیکشین از خدا بترسین که چوبش صدا نداره.واسه یه تمدید پروانه هزینه گزاف میگیرین.این پولا کجا میره!!!
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1