تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۴۵۸۸۸۴
آخرین جزییات سقوط بالگرد در بافت؛

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش؛ حال سجادی وخیم است ( + تصاویر و فیلم )

۱
۵
سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش؛ حال سجادی وخیم است ( + تصاویر و فیلم )
کبنا ؛مسئولان درمانی کرمان می‌گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است.
به گزارش کبنا، دادستان شهرستان بافت نیز جان باختن اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ورزش را در سانحه بالگرد تأیید کرده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و دیگر مسئولان همراه وی عصر پنجشنبه در حال نشستن در ورزشگاهی در بافت دچار سانحه شد که در نتیجه این حادثه شماری مجروح شدند.
بالگرد هلال احمر هنگام نشستن و درحالی که چندمتر تا زمین فاصله داشت به زمین برخورد کرد و براساس اعلام هلال احمر حادثه ۱۶ مصدوم شامل چهار نفر کادر پرواز و ۱۲ سرنشین داشته است.
گفته می‌شود حال بیشتر مجروحان مساعد است اما حال یکی دو نفر از مجروحان دیگر مساعد نیست.
اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارتخانه ورزش و جوانان در این حادثه به علت شدت صدمات جان باخت.
براساس گزارش‌ها اقدامات لازم برای اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان‌های استان کرمان و تهران در حال انجام است.
استاندار کرمان نیز گفته بود که بالگرد حامل وزیر ورزش در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیده و حال بیشتر آنان مساعد است و در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.
محمد مهدی فداکار اظهار داشت: بالگرد یکبار می‌نشیند بعد بلند می‌شود که موقع دوم برای نشستن دچار سانحه می‌شود و علت در دست بررسی است.
یک شاهد عینی نیز به ایرنا گفته بود که مشاهده کرده حال وزیر مساعد بوده و یکی دو نفر از همراهان در هنگام فرود کمی شدت صدمه به آنان بیشتر بوده است.
به گفته محمد‌امیرخانی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بالگرد از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری حین فرود دچار سانحه شد و سقوط کرد.
وی اظهار داشت: چهار نفر کادر پرواز و تعدادی همراهان وزیر بودند که در این حادثه تعدادی از آنان مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند.
            
به گزارش کبنا، بالگرد حامل وزیر ورزش وجوانان در بافت هنگام فرود دچار سانحه شدو سقوط کرد. در این حادثه سرنشینان بالگرد از جمله وزیر ورزش مصدوم شدند.
 در این حادثه 16 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچار مصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
 شاهدان عینی اظهار کردند که حال وزیر مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده‌اند. استاندار کرمان می‌گود علت این سانحه در دست بررسی است. 
            
مشاور وزیر ورزش جانباخت
در همین حال ایرنا نوشت: «اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه به علت شدت صدمه جان باخت.»
همچنین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه ۱۶ مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.
خونریزی مغزی وزیر ورزش/ سجادی به کرمان منتقل شد
رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است.
رئیس اورژانس کرمان به تسنیم گفته در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست. با تایید احتمال خونریزی مغزی وزیر ورزش اعلام می‎شود وی با یک بالگرد در حال انتقال به کرمان است تا سریعا عمل جراحی و درمان تخصصی برای وی انجام شود.
(تصاویر) بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد
(تصاویر) بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد

(تصاویر) بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
هلی کوپتر حیف شد . مال بیت المال بود
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1