تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۵۸۵۸۹
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه موقت یاسوج از کم فروشی و گرانی و رباخواری

۱
۳
انتقاد امام جمعه موقت یاسوج از کم فروشی و گرانی و رباخواری
کبنا ؛
بازار یاسوج یکی از گران ترین بازارهای کشور است و فرماندار شهرستان بویراحمد و ائمه جمعه یاسوج بارها این مسئله را مطرح کردند، با این حال هیچ فکری برای آن نشده است، یاسوج تورم قیمتی بالایی دارد و نسبت به شهرهای اطراف مثل شیراز یا حتی گچساران و کهگیلویه شهر گرانی از نظر قیمتی محسوب می شود.

به گزارش کبنا، حجت الاسلام موسوی اعظم ضمن انتقاد از گرانی های بازار گفت: کسی که اقدام به فریب مردم و کم فروشی می‌کنند گناهکار و افرادی که می‌بینند و با بی تفاوتی می گذرند نیز در این گناه شریک هستند.
به گزارش کبنا، امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بزرگی گناه کم فروشی و نهی بازاریان به انجام این کار، افزود: تضییع حق مردم فقط در بازار اتفاق نمی‌افتد، بلکه کارکنان برخی ادارات در خدمات رسانی به مردم نیز کوتاهی می کنند.
حجت الاسلام موسوی اعظم با بیان اینکه فریب دادن مردم فقط به تخلف فروش جنس نامرغوب به جای جنس با کیفیت ختم نمی‌شود، بیان کرد: شرکت های خودروساز ایران نیز باید خودروی با کیفیت به دست مردم برسانند چرا که این حق مردم است .
وی همچنین ربا خواری را بزرگترین گناه‌ها به گفته برخی مراجع دینی عنوان کرد و ادامه داد: امروز مشاهده می‌شود برخی افرا با پول ربا اقدام به ساخت منازل مسکونی می‌کنند که این عمل در دین اسلام ناپسند است.
امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن عید مبعث اشاره کرد و گفت: خداوند می‌فرماید پیامبر (ص) عامل خیر و برکت برای همه است.
وی اضافه کرد: راه رسیدن به صراط مستقیم اطاعت و پیروی از سیره پیامبر اکرم (ص) است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسی
Iran, Islamic Republic of
/وقتی ایرانخودر وسایپا دو شرکت لگن / چرا باید ۱۰برابر ماشین با کیفیت خارجی این اشغال ها رو قالب کنه به مردم دولت هم دلش میخواد وگرنه وارد کردن ماشین خارجی با نصب قیمت ماشین های ایرانی کاری نداره دولت هم شریکه نمیخواد کاری بکنه هی دعوای زرگری راه میندازه به چه حکمی از بیت المال وام های کلان به این دو شرکت داد مگر مردم راضی بودن
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1