تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۵۸۵۶۶
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

فعالیتهای دهه فجر در آموزش و پرورش چشمگیر بود

۰
فعالیتهای دهه فجر در آموزش و پرورش چشمگیر بود
کبنا ؛
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فعالیتهای دهه فجر در آموزش و پرورش را قابل تقدیر و چشمگیر توصیف کرد.
به گزارش کبنا، مسعود نوری گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر، برنامه‌های امسال ایام الله دهه فجر در آموزش و پرورش بسیار باشکوه و پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرا شد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با گسترده‌ترین جامعه مخاطب نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و آموزش در جامعه دارد گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوب انجام گرفته در ایام الله دهه فجر، شاهد اطلاع‌رسانی مناسب، آذین‌بندی ادارات، مدارس و برپایی جشن‌ها و برنامه‌های متعدد در مدارس جهت آشنایی دانش‌آموزان با وقایع انقلاب، جشنواره سرود‌های حماسی و انقلابی چکاوک، بویژه خلق حماسه ماندگار و بی بدیل یوم الله22 بهمن با حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در اقصی نقاط استان بودیم.
نوری افزود: آموزش وپرورش از همه ظرفیت‌ها برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر به خوبی استفاده کرد که تهیه و پخش سیمای مدرسه در شهرستان‌های پرجمعیت استان با محوریت دهه فجر و با همکاری صدا وسیما از دیگر برنامه‌های خوب آموزش و پرورش در این دهه بود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به هجمه‌های دشمنان برای دور شدن نسل نوجوان و جوان از آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: بی شک شور و نشاط و عظمت حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان به شکل گسترده و منسجم، همدوش با سایر اقشار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان از علاقه‌مندی به نظام و آرمان‌های امام راحلمان و عزمی راسخ در تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی است.
وی همچنین حضور گسترده دانش‌آموزان بویژه دهه ۸۰ و ۹۰ در راهپیمایی ۲۲ بهمن را چشمگیر توصیف کرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در برگزاری نشست‌های خبری با محوریت دهه فجر و پوشش مطلوب اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر، از برنامه‌ریزی برای گرامیداشت پر رنگ مناسبت‌های ملی و مذهبی در استان خبر داد و گفت: در جلسات آتی، گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو از جمله نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و سال نو در دستور کار حوزه امور اجتماعی استانداری خواهد بود.
وی برتوجه به معنویت و اخلاق و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود آموزش وپرورش بیش از گذشته به مسائل فرهنگی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1