کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

فعالیتهای دهه فجر در آموزش و پرورش چشمگیر بود

28 بهمن 1401 ساعت 11:52

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های دهه فجر در آموزش و پرورش را قابل تقدیر و چشمگیر توصیف کرد.


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فعالیتهای دهه فجر در آموزش و پرورش را قابل تقدیر و چشمگیر توصیف کرد.
به گزارش کبنا، مسعود نوری گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر، برنامه‌های امسال ایام الله دهه فجر در آموزش و پرورش بسیار باشکوه و پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرا شد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با گسترده‌ترین جامعه مخاطب نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و آموزش در جامعه دارد گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوب انجام گرفته در ایام الله دهه فجر، شاهد اطلاع‌رسانی مناسب، آذین‌بندی ادارات، مدارس و برپایی جشن‌ها و برنامه‌های متعدد در مدارس جهت آشنایی دانش‌آموزان با وقایع انقلاب، جشنواره سرود‌های حماسی و انقلابی چکاوک، بویژه خلق حماسه ماندگار و بی بدیل یوم الله22 بهمن با حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در اقصی نقاط استان بودیم.
نوری افزود: آموزش وپرورش از همه ظرفیت‌ها برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر به خوبی استفاده کرد که تهیه و پخش سیمای مدرسه در شهرستان‌های پرجمعیت استان با محوریت دهه فجر و با همکاری صدا وسیما از دیگر برنامه‌های خوب آموزش و پرورش در این دهه بود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به هجمه‌های دشمنان برای دور شدن نسل نوجوان و جوان از آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: بی شک شور و نشاط و عظمت حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان به شکل گسترده و منسجم، همدوش با سایر اقشار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان از علاقه‌مندی به نظام و آرمان‌های امام راحلمان و عزمی راسخ در تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی است.
وی همچنین حضور گسترده دانش‌آموزان بویژه دهه ۸۰ و ۹۰ در راهپیمایی ۲۲ بهمن را چشمگیر توصیف کرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در برگزاری نشست‌های خبری با محوریت دهه فجر و پوشش مطلوب اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر، از برنامه‌ریزی برای گرامیداشت پر رنگ مناسبت‌های ملی و مذهبی در استان خبر داد و گفت: در جلسات آتی، گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو از جمله نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و سال نو در دستور کار حوزه امور اجتماعی استانداری خواهد بود.
وی برتوجه به معنویت و اخلاق و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود آموزش وپرورش بیش از گذشته به مسائل فرهنگی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
 


کد مطلب: 458566

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458566/فعالیتهای-دهه-فجر-آموزش-پرورش-چشمگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1