کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد

۱۲۰ واحد راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشت

27 بهمن 1401 ساعت 2:09

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری‌های دستگاه قضایی فعال و به چرخه تولید بازگشته است.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: ۱۲۰ واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری‌های دستگاه قضایی فعال و به چرخه تولید بازگشته است.
سید علی ملک حسینی در نشست ستاد قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی دادگستری استان از برطرف شدن مشکلات یک طرح دانش بنیان خبر داد و گفت: با حمایت‌هایی که از یک طرح دانش بنیان صورت گرفت این واحد تولیدی مواد بهداشتی و آرایشی به چرخه تولید بازگشت.
ملک حسینی افزود: با بازگشت این واحد چهار محصول نانو صنعت جدید تولید و به بازار‌های کشور وارد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: امسال مشکلات ۱۲۰ واحد تولیدی در ستاد استانی مطرح و با همکاری خوب بانک‌ها و سایر نهاد‌های حکومتی و دولتی از رکود آن‌ها جلوگیری شد.
ملک حسینی در ادامه به وضعیت اشتغال در واحد‌های فعال شده اشاره و اظهار کرد: در کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی، وضعیت اشتغال قریب یک هزار نفر از کارگران و کارکنان که در این طرح‌ها مشغول کار بودند تثبیت و از بیکاری آن‌ها جلوگیری شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان این نشست از حل مشکلات یک طرح دانش بنیان خبر داد و افزود: با حمایت‌هایی که از یک طرح دانش بنیان صورت گرفت این واحد تولیدی مواد بهداشتی و آرایشی به چرخه تولید بازگشت و این طرح موفق شده چهار محصول جدید نانو صنعت بی‌نظیر را، در کشورتولید نماید.
در این نشست مدیران واحد‌های تولیدی، مشکلات خود را در خصوص ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های عامل مطرح کردند.


کد مطلب: 458515

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458515/۱۲۰-واحد-راکد-کهگیلویه-بویراحمد-چرخه-تولید-بازگشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1