تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۵۸۱۱۴
مطالبه محیط زیست برای جدول کشی آب نیروگاه؛

جدول آب نیروگاه برق آبی شهرستان دنا قتلگاه حیوانات

۷
۰
جدول آب نیروگاه برق آبی شهرستان دنا قتلگاه حیوانات
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: جدول آب نیروگاه برق آبی شهرستان دنا به قتلگاهی برای حیات وحش تبدیل شده بود و سالانه شاهد تلف شدن گونههای مهمی در این جدول بودیم.  
به گزارش کبنا، بدلیل نا ایمن بودن جدول آب نیروگاه برق آبی شهرستان دنا، هر ساله شاهد لاشه‌هایی از پلنگ خرس بودیم که در دریچه منحول این نیروگاه تلف شده بودند، فلذا وایمن‌سازی این جدول یکی از مطالبه‌های جدی مسئولان محیط زیست از آب منطقه‌ای استان بود.  
برهمین اساس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز 18 بهمن ماه 1401 در این حصوص گفت: در سنوات گذشته چندین بار شاهد بودیم، بدلیل نا ایمن بودن جدول آب نیروگاه برق آبی شهرستان دنا، حیات وحش در این جدول سقوط کرده و نهایتاً تلف می‌شدند.  
اسلام جاودان خرد گفت: برای جلوگیری از تکرار این گونه اتفاقات، ایمن‌سازی جدول آب یکی از مطالبه‌هایی بود که مسئولان محیط زیست با جدیدت از آب منطقه استان مطالبه داشتند.  
وی افزود: در همین راستا اکیپی از محیط زیست و آب منطقه با حضور در محل نقاط حادثه خیز را شناسایی نموده و خواهان ایمن‌سازی این نقاط شدند.  
جاودان خرد تصریح کرد: با اقداماتی که صورت خواهد گرفت، امیدواریم در کمترین زمان ممکن آب منطقه‌ای نسبت به ایمن‌سازی این جدول آب اقدامات لازم را انجام دهد.  
گفتنی است، جدول آب نیروگاه برق آبی شهرستان دنا در کوه گل واقع در منطقه حفاظت شده دنا قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محیطبان
Iran, Islamic Republic of
قتلگاه حیات وحش تنها اینجا نبست ،قتلگاه حیات وحش مناطق وپاسگاههای خالی از محیطبان است ،که تعداد زیادی از بستگان غیر قانونی در اداره کل پرسه میزنند ،ودر مناطق هم هفته ۲روز سرکارنمیان.چون حلشیه امن وپشتوانه قوی دارند.
همیار
Iran, Islamic Republic of
سوء مدیریت ورفتارهای نادرست با محیطبانان در جند سال اخیر سبب بی انگیزگی ورفتارهای ناهنجار وغیر سازمانی در بین همکاران شده واین آشکار وهویداست واثرات نانطلوبی بر روند حفاظت و نابودی حیات وحش گذاشته ،الان هم که دیگه اوضاع بحرانی تر شده.متاسفانه
آگاه
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۲۰ نفز ازمجرب تربن وکارامدترین کارشناسان ومدیران محیط زبست در دوره قبلی با برخورد نادرست ازبدنه جدا شدند وبه استانهای همجوار مهاجرت کردند،امیدبودکه باتغییر دولت وتغییر مدیریت اوضاع بهتر شود اما متاسفانه دخالت بیش ازحد بک نماینده وتعصبات طایفه ای سایه ای سنگین برمحیط زیست انداخته که اوضاع روز به روز بدتر می شود
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به استان‌ها مجاور منتقل شدند با میل خودشون رفتند خیلی هم مجرب نبودند البته در مشکلات مالی مجرب بودند جوش نزن خودت حرکت کن اگر خیلی دلسوزی نماینده هم دخالت نداره
کمال
Iran, Islamic Republic of
راستی این بزوکل هاو پرندگانی که سربریده شدندبعددستگیری گوشتشون کجاها سردرمیاره؟🤔
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست در حال نابودی بخاطر مدیر ضعیف باز دوروز رفتم اداره سی سخت یک نیرور سر کار بود اداره کل هم همینطور
همتا
Iran, Islamic Republic of
جاودان خرد به درد مدیرکلی نمیخوره
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1