تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۵۷۹۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

آتش‌سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج / مدیر بیمارستان یاسوج: به دلیل نامشخص تعدادی کارتن آتش گرفت / رسانه‌ها و فضای مجازی اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند و از اظهارنظرهای شتاب‌زده خودداری کنند

۴
۱
عکس تزئینی می باشد.
عکس تزئینی می باشد.
کبنا ؛مدیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج از آتش‌سوزی در زیر اولین راه پله خروج اضطراری این بیمارستان خبر داد.
محمد امین نکویی_ مدیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج_ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار کبنا نیوز به تشریح این حادثه پرداخت و اظهار داشت: در اولین راه پله خروج اضطراری بیمارستان شهید جلیل که تعدادی کارتن قرار داشت، متأسفانه این کارتن‌ها به دلیلی نامشخص دچار حریق که بلافاصله با حضور به موقع «سوپروایزر» بیمارستان آتش‌سوزی مهار شد و هیچ گونه خسارت مالی یا جانی برای بیمارستان یا کسی نیفتاد.
وی در ادامه با قدردانی از حضور به‌موقع و سریع مأموران آتش‌نشانی یاسوج، تاکید کرد: در سریع‌ترین زمان این آتش‌سوزی با وجود کپسول‌های آتش‌نشانی موجود در بیمارستان کنترل شد و خدا را شکر هیچ اتفاقی نیفتاد.
نکویی در ادامه با بیان اینکه مرتب به همراهان بیماران توصیه و تاکید کرده‌ایم که از استعمال دخانیات در محیط بیمارستان خودداری شود اما متأسفانه این کار از سوی همراهان بیماران رعایت نمی‌شود، افزود: در محل وقوع حادثه مملو از باقی مانده سیگار بود.

مدیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: به‌طور یقین علت این آتش سوزی را مورد بررسی دقیق قرار خواهیم و اطلاع‌رسانی شفاف انجام می‌گیرد و اگر کسی در این خصوص مقصر باشد، یقیناً با او برخورد قانونی انجام می‌گیرد.
نکویی در پایان از رسانه‌ها و فضای مجازی خواست که از هر گونه اظهارنظر غیرکارشناسی و شتاب‌زده خودداری شود، گفت: رسانه‌ها اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند چرا که نباید خدای نکرده امنیت روانی بیماران و همراهان آنها خدشه‌دار شود.
علت آتش‌سوزی بیمارستان شهید جلیل یاسوج چه بود؟
مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید جلیل نیز در خصوص آتش‌سوزی در این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.
ابوالفضل پروند اضافه کرد: ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز شنبه ۱۵ بهمن حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج رخ داد که خوشبختانه خسارت و تلفات جانی و مالی نداشته است.

مدیر روابط عمومی بیمارستان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: حادثه در زیر پله اضطراری این بیمارستان که محل جمع‌آوری ضایعات و کارتن‌های حمل مواد بهداشتی و تجهیزات بیمارستان بود رخ داد.
ابوالفضل پروند ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشانی و استفاده از کپسول آتش‌نشانی توسط کارکنان، آتش به سرعت مهار شد و این آتش‌سوزی جزئی خسارت جانی و مالی نداشته حتی به سازه‌های بیمارستان هم آسیب وارد نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

۱۲۳
Iran, Islamic Republic of
درست نیس برخی رسانه ها در مورد هر اتفاق کوچکی بزرگنمایی کنند .
نباید محیط های درمانی را نا امن جلوه بدن.
///
Iran, Islamic Republic of
عقده گشایی از دانشگاه علوم پزشکی را متوقف کنید.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
عمدی بنظر میاد و گرنه چیزی نبوده که
منصف
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با توجه به سرعت عمل بیمارستان در مهارش باید تشویقشون کرد.
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1