تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب : ۴۹۰۲۵۲
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و عکس | آتش‌‌سوزی شدید در جمعه بازار یاسوج / مدیرعامل آتش‌نشانی: جمعه بازار یاسوج استانداردهای لازم را ندارد

۱
فیلم و عکس | آتش‌‌سوزی شدید در جمعه بازار یاسوج / مدیرعامل آتش‌نشانی: جمعه بازار یاسوج استانداردهای لازم را ندارد
کبنا ؛جمعه بازار شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آتش گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، دقایقی پیش جمعه بازار شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آتش گرفت.
محمد رستمی مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در این‌باره اظهار کرد: آتش‌سوزی در جمعه بازار شهر یاسوج شدید است و متأسفانه با وجود چند خودروی آتش‌نشانی به‌ دلیل حضور مردم و غرفه‌داران، خدمات‌رسانی خیلی سخت است.
رستمی ضمن قدردانی از نیروهای انتظامی، هلال‌احمر و اورژانس افزود: نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع خود اجازه پیشروی آتش به سایر مغازه‌های بازار را ندادند.
    
مدیرعامل آتش‌نشانی گفت: حدود ۶ باب از مغازه‌های جمعه بازار در آتش سوخت.
وی ادامه داد: متأسفانه برق جمعه بازار یاسوج استاندارد نیست و بارها در این خصوص مکاتبات لازم را با دستگاه‌های مربوطه انجام دادیم.
     
رستمی اظهار کرد: مردم بیش از حد هجوم آوردند و در عملیات آتش‌سوزی اختلال به وجود آوردند. بعضی از مردم شیلنگ آب خودروهای آتش‌نشانی را از دست ماموران ما می‌گرفتند.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در ادامه‌ی گفتگوی خود با خبرنگار کبنا نیوز که در محل آتش سوزی حضور داشت تصریح کرد: جمعه بازار استانداردهای لازم را ندارد و به دلیل فضای نامناسب این بازار خدمات‌رسانی در مواقع بحران‌ بسیار سخت است.
محمد رستمی در تشریح این حادثه گفت: در این آتش سوزی که بامداد روز دوشنبه دوازدهم شهریور ۵ غرفه جمعه بازار نابسامان شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در آتش سوخت.
    
وی اظهار کرد: این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت و ۵ مغازه طعمه حریق شد که با تلاش ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی با ۲۰ نیروی آتش نشانی پس از دو ساعت مهار و خاموش شد.
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج تصریح کرد: علت بروز این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و از سوی کارشناسان در حال بررسی است.
رستمی بیان کرد: با بررسی کارشناسان تاکنون ۱۰۰ اخطار ایمنی به جمعه بازار یاسوج از سوی این نهاد به متولیان ابلاغ شده است.
سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی تلفنی با خبرنگار کبنا نیوز ضمن قدردانی از حضور رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره برای امنیت، سلامت جان و اموال مردم پیش قدم خواهد بود.
    
به گزارش کبنا، در عملیات مهار آتش‌سوزی جمعه بازار یاسوج، نیروی انتظامی، نیروهای هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ و نیروهای آتش‌نشانی فعالیت چشمگیری داشتند.
    


























 
نام شما

آدرس ايميل شما

1