کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

معارفه مسئول کانون بسیج رسانه کهگیلویه

11 بهمن 1401 ساعت 0:03

مراسم معارفه مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس رسانه بسیج استان، رئیس اقشار بسیج سپاه فتح استان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد.


مراسم معارفه مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس رسانه بسیج استان، رئیس اقشار بسیج سپاه فتح استان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا،  علی اصغر پور بهشت _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه _ در جلسه معارفه مسئول کانون بسیج رسانه کهگیلویه با بیان اینکه امروز رسانه های ما در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن قرار دارند افزود: رسانه های شهرستان کهگیلویه در تمامی عرصه ها فعال و صدای مردم هستند. 

پور بهشت امید آفرینی در جامعه را به عنوان یکی از رسالت های اصحاب رسانه دانست و گفت: باید دستاورد های انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه علل فتنه ۱۴۰۱ را گسل فرهنگی دانست و افزود: جنگ نرمی که گاها تحمیل می‌شود و دشمن روی آن سرمایه گذاری می‌کند در بستر رسانه است و دفاع در این عرصه هم باید در بستر رسانه باشد. 
فخرالدین رضایی _ رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد _ در این جلسه معارفه وظیفه سازمان بسیج رسانه را هم افزایی، هماهنگی و جبهه کردن اصحاب رسانه دانست.
رضایی یکی از اهداف اصلی بسیج رسانه را  اقدام در حوزه جهاد تبیین عنوان و افزود: که این نیازمند یک کار جبهه ای است.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد جذب، سازماندهی، ساماندهی و کارآمدسازی اصحاب رسانه را از دیگر وظایف این سازمان نام برد و گفت: اکنون کانون بسیج رسانه در کهگیلویه راه اندازی شد.
جمشید ارسلان جو رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به نفوذ دشمن در بسیج اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم و باید آگاهی سازی در کشور رواج داد تا جلوی موج سواری های دشمن را گرفت.
ارسلان جو به تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در ایام الله تاکید کرد و گفت: این دستاورد ها باید برای نسل امروز بیان شود تا آگاه شوند.
​​​​​دفاتر بسیج رسانه در شهرستان های لنده، چرام و بهمئی نیز بعنوان عضو کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه فعالیت می‌کنند.
به گزارش کبنا، طی این مراسم سید سجاد محمدیان به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه کهگیلویه معرفی شد.


کد مطلب: 457800

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457800/معارفه-مسئول-کانون-بسیج-رسانه-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1