کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع فرهنگیان آموزش وپرورش استان:

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: سیلی محکم دلاوران سپاه را در «عین الاسد» فراموش کرده‌اید؟

1 بهمن 1401 ساعت 11:28

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ياوه گويی های پارلمان اروپا در را رابطه با سپاه پاسداران پیوند مردم و سپاه را مضاعف ترمی نمايد.


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: یاوه گوییهای پارلمان اروپا در را رابطه با سپاه پاسداران پیوند مردم و سپاه را مضاعف ترمی نماید.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه در جمع فرهنگیان آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، به مصوبه نمایندگان پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد و گفت: این اقدام نمایندگان پارلمان اروپا گرچه در عالم واقع و حقیقت پوچ و بی منطق است اما از نظر سیاسی بدانند هر مصوبه‌ای علیه سبز پوشان انقلاب، این یاریگران مردم دربحران‌ها، حافظین امنیت، نور چشم رهبری انقلاب و اسلام با پاسخی قاطع، سنگین و پشیمان‌کننده از ناحیه مردم ایران مواجه خواهد گردید.
وی با بیان جمله‌ای از صادق آل محمد که فرموده‌اند: «سپاس خدایی را که دشمنان ما را افرادی احمق قرار داد»، خطاب به نمایندگان اتحادیه اروپا و آمریکا گفت: ای احمق‌ها از تاریخ عبرت بگیرید وقتی مالک اشتر ما را از ما گرفتید، دیدید و فهمیدید که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی به مراتب برایتان خطرناک‌تر بود. آیا سیلی محکم دلاوران سپاه را در چشم شیرتان «عین الاسد» فراموش کرده‌اید؟
مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در استان سلحشور و شهیدپرور کهگیلویه وبویراحمد توصیه می‌کنم دست از سر این نهاد مقدس بردارید اگر شما در فهرست تحریم قرار می‌دهید مردم ایران سپاه را در بطن قلوبشان قرار می‌دهند و یاوه گویی‌های شما پیوند مردم و سپاه را به مراتب مضاعف تر می‌نماید.
عزت خواه با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مرسوم نیست نیروی نظامی یک کشور را تحریم کنند گفت: سپاه پاسداران محبوب ملت ایران است و این اقدام خبیثانه پارلمان اروپا هویت و کینه توزی آنان را برای مردم ایران آشکارتر می‌کند.
وی در پایان گفت: ایران به عنوان یک بازیگر مستقل منطقه‌ای و بین‌المللی نقش مهمی در معادلات جهانی دارد و قطعاً این اقدامات برای انتقام و ناشی از خشم غربی‌ها از شکست پروژه اخیر براندازی و فروپاشی در اغتشاشات اخیر بوده، که راه به جایی نخواهند برد و نزد ملت ایران منفورتر خواهند شد.


کد مطلب: 457330

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457330/مدیرکل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-سیلی-محکم-دلاوران-سپاه-عین-الاسد-فراموش-کرده-اید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1