تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۵۷۲۱۶
شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

هنوز طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج، باشت و سی سخت لنگ زمین هستند / اظهارات کنکوری و برقی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
هنوز طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج، باشت و سی سخت لنگ زمین هستند / اظهارات کنکوری و برقی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار این استان برگزار شد. در این جلسه همانند برخی جلسات شورای برنامه‌ریزی حرف‌های تکراری شنیده شد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها در باره منطقه ویژه اقتصادی و گاز مختار صحبت کرده که در این جلسه دو باره آن حرف‌ها را تکرار کرد. با وجودیکه طرح مسکن ملی در تمام استان‌ها شرایط خوبی را دارند، اما هنوز در این استان مشکل زمین دارد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنها توصیه کرده که مشکل زمین برطرف شود. اگر قرار بر رفع شدن این مشکل با این نوع توصیه‌ها بوده، باید زودتر به اتمام می‌رسید.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد که صبح امروز طبق روال همیشگی بدون رسانه‌های مستقل و آزاد و تنها با حضور رسانه‌های گزینشی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان اطلاعات بودجه ۱۴۰۲ را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دریافت کنند و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند و هر جا که با کمبود اعتبارات مواجه بودند پیگیری کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به جریان پیشرفت طرح‌های بزرگ و ابرپروژه‌های افتصادی و عمرانی استان اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های تحول‌زا در استان شتاب گرفته است و هر جایی مشکلی باشد بررسی و برای رفع آن با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

احمدزاده تأکید کرد: حوزه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی جذب سرمایه‌گذار باشد و دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طرح‌های مهم و بزرگ اقتصادی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: احداث پل معلق به طول ۳۷۵ متر و آماده بهره‌برداری بودن طرح موج‌های آبی در دهه فجر و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری بستر و حاشیه روخانه بشار، می‌تواند برای حوزه گردشکری تحول‌زا باشد.
دکتر احمدزاده به پروژه راه آهن استان و اتصال خط ریلی یاسوج، گچساران، خوزستان و بوشهر اشاره کرد و گفت: این مهم در شورای توسعه استان مطرح و در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان پیگیری خواهد شد.
استاندار بیان کرد: پیگیر ایجاد کارخانه سیمان گچساران، پالایشگاه گچساران، پالایشگاه پادوک کهگیلویه، پتروشیمی دهدشت و فاز دوم آن هستیم.
احمدزاده عنوان کرد: پیگیر این مسأله مهم هستیم که تبدیل منطقه ویژه اقتصادی گچساران به منطقه ویژه انرژی اعلام شود.
وی به آغاز لرزه‌نگاری از منطقه مختار شهرستان بویراحمد به طول ۲۰۰ کیلومتر و عرض ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر برای شناسایی و استخراج نفت خبر داد و گفت: عملیات اجرای لرزه‌نگاری با مساعد شدن شرایط آغاز می‌شود.
به گفته استاندار، پیمانکار این طرح مهم مشخص شده است.
وی با بیان اینکه، وزیر نفت توجه ویژه به استان دارد، تصریح کرد: ایجاد صنایع بزرگ و وابسته به نفت و گاز در استان مورد توجه جدی قرار گرفته است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تلاش در تسریع طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد و گفت: سهم استان از این طرح ۱۰ هزار واحد است که هفت هزار و ۲۰۰ واحد مسکن شهری و پنج هزار واحد در روستا‌ها در دست اجراست که بیشتر از سهمیه می‌باشد.
احمدزاده عنوان کرد: متولیان مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر برای شهر‌های یاسوج، باشت و سی سخت در تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

وی ابراز داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بحث طرح هادی در روستا‌ها به اندازه ۵۰ درصد طرح‌های هادی اجرا شده در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم طرح هادی اجرا کرده است.
وی به آغاز لرزه نگاری از منطقه مختار شهرستان بویراحمد به طول ۲۰۰ کیلومتر و عرض ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر برای شناسایی و استخراج نفت خبر داد و گفت: عملیات اجرای لرزه نگاری با مساعد شدن شرایط آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه، وزیر نفت توجه ویژه به استان دارد، تصریح کرد: ایجاد صنایع بزرگ و وابسته به نفت و گاز در استان مورد توجه جدی قرار گرفته است. 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تلاش در تسریع طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: سهم استان از این طرح ۱۰ هزار واحد است که ۷ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن شهری و بیش از ۴ هزار واحد در روستاها در دست اجراست که بیشتر از سهمیه است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و افزود: مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هر چه سریعتر با برنامه ریز در شهرهایی که متقاضی و زمین هست در این خصوص اقدامات لازم را به عمل آورند.
احمدزاه به همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی در خصوص فراهم کردن زمینه برای جذب و حمایت از سرمایه گذار و کارآفرینان تاکید کرد و گفت: متقاضیان واحدهای تولیدی، اقتصادی و یا گردشگری که زمین برای احداث در اختیار آنها قرار گرفته چنانچه اقدام نکنند، زمین از آنها پس گرفته خواهد شد.
استاندار تاکید کرد: منابع طبیعی و محیط زیست استان در خصوص ایجاد ابر پروژه ها در استان که در دور دوم سفر مجوز کسب خواهند کرد از هم اکنون آمادگی لازم را داشته باشند. 
احمدزاه به همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی در خصوص فراهم کردن زمینه برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذار و کارافرینان تأکید کرد و گفت: متقاضیان واحد‌های تولیدی، اقتصادی و یا گردشگری که زمین برای احداث در اختیار آن‌ها قرار گرفته چنانچه اقدام نکنند، زمین از آن‌ها پس گرفته خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: منابع طبیعی و محیط زیست استان در خصوص ایجاد ابر پروژه‌ها در استان که در دور دوم سفر مجوز کسب خواهند کرد از هم اکنون آمادگی لازم را داشته باشند.
وی اعلام کرد: مسأله کووید-۱۹ و سویه‌های جدید آن جدی گرفته شود چرا که سرعت انتشار بالایی دارد و مراقبت‌ها و زدن ماسک مورد توجه قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه وصول درآمدهای مالیاتی اقدام بسیار مناسبی است عنوان کرد: ملاحظه مردم را هم داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات استان خارج از بودجه هم افزایش داشته عنوان کرد: سال گذشته از محل محرومیت زدایی در بخش آب  ۹۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که در حال تخصیص است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه شورای برنامه‌ریزی با معرفی مدیرعامل جدید شرکت برق از زحمات مدیرعامل قبلی تجلیل کرد و گفت: شبکه برق استان فرسوده است که از مدیرعامل برق می‌خواهم برای این مشکل چاره‌اندیشی و رفع کند.
احمدزاده عنوان کرد: برخی از روستاهای استان از جمله لوداب مشکل نوسانات برق مواجه هستند، حتی مناطق نزدیک یاسوج از جمله کوشک با این موضوع مواجه است که انتظار داریم بهتر از گذشته انجام شود.

احمدزاده عنوان کرد: آزمون کنکور در این هفته در شهر‌های استان همزمان با سراسر کشور را داریم و زمینه برای برگزاری آن با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و به خصوص دانشگاه‌ها و حتی اورژانس برای احتمال هرگونه حوادثی وجود داشته باشد.
استاندار تأکید کرد: این آزمون باید با نحو مطلوبی و در شرایط و امنیت کامل برگزار شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: در زمان برگزاری این آزمون قطع نقطه‌ای اینترنت صورت می‌گیرد.
در ابتدای این نشست که به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اختصاص داد داشت علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از رشد بودجه استان خبر داد که پس از تصویب بودجه اعلام شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: درخواست دادیم ۱۵ درصد درآمدهای نفتی به استان‌های نفت خیز اختصاص داده شود.
در ادامه فرخان مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۸۰ درصدی درآمد مالیاتی استان خبر داد و عنوان کرد: از یک هزار و ۲۰۰ میلیاردی که برای استان در نظر گرفتند تاکنون ۹۰۰ میلیارد محقق شده است.
گفتنی است مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق دیروز برگزار شد و معتمدی‌زاده جای خود را به معاون شرکت برق استان اصفهان داد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج طرح نهضت ملی مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما

مستاجرسیسخت
Iran, Islamic Republic of
یکی ازنهادهای نظامی وسازمان دیگه ای قسمت وسیعی از زمین های اطراف مسکن مهرسبسخت راساخت وسازکردند...اینها اگه دلسوزمردم بودندزمین ها رابه نفع مسکن ملی به مسوولان ذیربط میدادندو اب ازاب تکون نمیخوره وخودشون خوب میدونن...
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بانک مسکن با مدیریت اکبری
خانه دار شده یاسوجی ها را سخت کرده
یکی از مدیران زمان روحانی کا نه اینکه حذف نشده بلکه ارتقا پیدا کرده
Iran, Islamic Republic of
کار بلد نبودن استانداری ، ورتبه ۲۵ کشوری گویای همه چیز می باشد
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1