تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۵۷۰۸۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ارودی جهادی یک‌روزه در کوشک برگزار می‌شود (+ لیست برنامه‌ها)

۰
ارودی جهادی یک‌روزه در کوشک برگزار می‌شود (+ لیست برنامه‌ها)
کبنا ؛
اردوی جهادی یک‌روزه به مناسبت روز زن و تعالی خانواده به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، فردا دوشنبه (26 دی ماه 1401) اردوی جهادی یک‌روزه به مناسبت روز زن و تعالی خانواده به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در روستای کوشک شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: فردا برنامه‌ای یک‌روزه با محوریت میز خدمت و به صورت جهادی در روستای کوشک برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون ما در کوشک در حال فراهم کردن مقدمات برنامه‌ هستیم، گفت: برنامه این اداره‌کل در بخش‌های مختلف خدمات پزشکی، خدمات آموزشی و مباحث حوزه کسب و کار خواهد بود.
واعظی‌زاده گفت:
در این برنامه از خانواده شهدا، زنان فرزندآور بالای چهار فرزند، یک زن خانه‌دار باتجربه منطقه و بازنشستگان تجلیل خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در بخشی از این برنامه در قالب فدراسیون ورزش‌های کارگری، برنامه‌ای مفرح با محورین ورزش‌های بومی نیز در نظر گرفته‌ایم.
واعظی‌زاده اظهار داشت: بسته‌های معیشتی برای جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی نیز در نظر گرفته شده است.  
کارگاه‌های آموزشی در حوزه کسب‌وکارهای نو، گیاهان دارویی، پرورش کرم، آموزش مهمانداری در مهمانسراها و ... بخشی از برنامه‌های این اردوی یک‌روزه است.
گفتنی است در بخشی از این برنامه، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد حضور دارد و در صورت فراهم شدن شرایط، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور خواهد یافت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: این برنامه با تلاش اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حوزه سلامت، دستگاه‌های حمایتی؛ بسیج کارگری، هلال احمر، ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، جبهه فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، تشکل‌های کارگری و کارآفرینی، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، اردوی یک روزه جهادی اداره کار ترکیبی از مجموعه کارهای فرهنگی و کسب‌وکار است که فردا در منطقه کوشک با حضور دستگاه‌‎های استانی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1