کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ارودی جهادی یک‌روزه در کوشک برگزار می‌شود (+ لیست برنامه‌ها)

25 دی 1401 ساعت 20:20

اردوی جهادی یک‌روزه به مناسبت روز زن و تعالی خانواده به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.


اردوی جهادی یک‌روزه به مناسبت روز زن و تعالی خانواده به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، فردا دوشنبه (26 دی ماه 1401) اردوی جهادی یک‌روزه به مناسبت روز زن و تعالی خانواده به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در روستای کوشک شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: فردا برنامه‌ای یک‌روزه با محوریت میز خدمت و به صورت جهادی در روستای کوشک برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون ما در کوشک در حال فراهم کردن مقدمات برنامه‌ هستیم، گفت: برنامه این اداره‌کل در بخش‌های مختلف خدمات پزشکی، خدمات آموزشی و مباحث حوزه کسب و کار خواهد بود.
واعظی‌زاده گفت:
در این برنامه از خانواده شهدا، زنان فرزندآور بالای چهار فرزند، یک زن خانه‌دار باتجربه منطقه و بازنشستگان تجلیل خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در بخشی از این برنامه در قالب فدراسیون ورزش‌های کارگری، برنامه‌ای مفرح با محورین ورزش‌های بومی نیز در نظر گرفته‌ایم.
واعظی‌زاده اظهار داشت: بسته‌های معیشتی برای جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی نیز در نظر گرفته شده است.  
کارگاه‌های آموزشی در حوزه کسب‌وکارهای نو، گیاهان دارویی، پرورش کرم، آموزش مهمانداری در مهمانسراها و ... بخشی از برنامه‌های این اردوی یک‌روزه است.
گفتنی است در بخشی از این برنامه، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد حضور دارد و در صورت فراهم شدن شرایط، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور خواهد یافت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: این برنامه با تلاش اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حوزه سلامت، دستگاه‌های حمایتی؛ بسیج کارگری، هلال احمر، ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، جبهه فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، تشکل‌های کارگری و کارآفرینی، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، اردوی یک روزه جهادی اداره کار ترکیبی از مجموعه کارهای فرهنگی و کسب‌وکار است که فردا در منطقه کوشک با حضور دستگاه‌‎های استانی برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 457080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457080/ارودی-جهادی-یک-روزه-کوشک-برگزار-می-شود-لیست-برنامه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1