تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۵۶۳۹۲
اخبار استان /

حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان

۰
حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان
کبنا ؛
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «کبنا»، دکتر محسن فرزین رئیس پارک علم و فناوری استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید، از ضرورت همکاری‌های متقابل گفت و اظهار داشت: آن‌چه که در تعاملات حوزه فناوری بیش‌از هر مسئله دیگری اهمیت دارد مفاهمه دقیق رسالت‌ها و مأموریت‌های پارک علم و فناوری در اکوسیستم فناوری و بین مسئولان و دستگاه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی است.
محسن فرزین با بیان اینکه نقطه قوت پارک علم و فناوری در نوآوری‌ها و کشف خلاقیت‌ها است اذعان داشت: بدون همکاری و همدلی سایر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مختلف این دستگاه‌ها ایجاد نوآوری و حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش و فناوری میسر نیست.
رئیس پارک علم و فناوری و دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان استان با اشاره به برگزاری چندین نشست از این ستاد گفت: یکی از مصوبات نشست اخیر، ایجاد پردیس‌های فناوری و نوآوری با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی است.
وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند زمینه آغاز همکاری‌های مشترک را رقم بزند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز ضمن بیان تاریخچه‌ای از شکل‌گیری این سازمان اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی از ابتدای شکل‌گیری سازمان شهرک های صنعتی فعالیت در حوزه فناوری بوده‌است.
وی گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان در حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان پیشرو بوده بطوری‌که هم‌اینک یک شرکت دانش بنیان پارکی و چند واحد فناور در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج مستقر شده اند.
سهیل مرادی نژاد ایجاد 40 شهرک فناوری در کشور را از برنامه‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: در همین راستا تمایل داریم همکاری جدی و خوبی با پارک علم و فناوری داشته باشیم.
در این نشست معاونین شرکت شهرک های صنعتی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری و مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان نیز حضور داشتند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1