تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۵۵۸۶۵
در جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حاجی‌زاده، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بعضی مدیران پول که هم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند، وااسفا / نه عداوت داریم نه تعارف، هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم

۱۱
۲
حاجی‌زاده، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بعضی مدیران پول که هم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند، وااسفا / نه عداوت داریم نه تعارف، هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم. با کسی نه عداوت داریم نه تعارف. مدیران با بالادستی‌ها ارتباط برقرار و برای جذب اعتبارات تلاش کنند، بعضی مدیران پول که هم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند. وااسفا.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱) جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست کیامرث حاجی‌‎زاده_ معاون عمرانی استانداری_ و با حضور علی شهابی نسب_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی_ محمد غلام نژاد_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ محمد راستا_ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ و مدیران عضو این شورا در سالن جلسات ستاد بحران برگزار شد.  در این جلسه پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت و حاجی‌زاده در خصوص روند عملیات اجرایی پروژه‌ها گفت: نباید دقت را فدای سرعت کنید.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
کیامرث حاجی‌زاده_ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست خطاب به مدیران گفت: وقتی که در جلسه حاضر می‌شوید، اطلاعات کامل از پروژه‌های خود داشته باشید. وقتی در باره برخی از پروژه‌ها صحبت می‌کنیم، یکی میزان پیشرفت را ۶۰ درصد و دیگری ۵۰ درصد عنوان می‌کنند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت آب شرب یاسوج گریزی زد و گفت: در خصوص وضعیت آب شهر یاسوج اقدامات خیلی خوبی انجام گرفت و برای اینکه تنش آبی یاسوج را مدیریت کنیم، گام‌های مهمی برداشته شد.
وی در ادامه با اشاره به طرح جامع شهر یاسوج، گفت: طرح جامع شهری یاسوج، سال‌های سال، راکد مانده بود، وقتی که آمدم، طرح به شورای عالی شهرسازی رفت و پیگیری‌های مصرانه داشتیم تا این طرح در این شورا مصوب گردد و اصلاحاتی هم انجام گرفت. اما با توجه به اینکه قرار شده مناطقی همانند؛ بلهزار، مادوان و سرآبتاوه به شهر یاسوج متصل شوند، در گام بعدی باید کد روستایی این مناطق حذف شوند تا طرح جامع شهری یاسوج نهایی شود.
حاجی‌زاده در ادامه گفت: دو مسأله مهم را برای شهر یاسوج ضروری دانستیم. یکی کارخانه بازیافت یاسوج و دیگری تصفیه خانه آب. خوب، فاز اول کارخانه بازیافت زباله یاسوج به بهره‌برداری رسید و فاز دوم هم شروع شده است.
وی به وضعیت پروژه تصفیه خانه آب یاسوج گریزی زد و گفت: این پروژه را از هر جایی که توانستیم، پیگیری کردیم و اعتبارات خوبی هم گذاشته شد. مسائلی از جمله معضلات اجتماعی دامن گیر این پروژه بود که شورای فنی و مسوولان استان مطابق قانون همراهی کردند.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: قرار بود که مرحله اول این پروژه آبان ماه به بهره‌برداری برسد، که به دلایل متعدد از جمله؛ تابلو برق پروژه و تجهیزاتی که از گمرک باید ترخیص شود، افتتاح پروژه به تعویق افتاد و الان طبق قولی که شرکت آب و فاضلاب داده، بهره‌برداری موقت آن در پایان آذرماه انجام می‌گیرد.
وی در ادامه برای مسوولان آب استان کهگیلویه و بویراحمد خط و نشان کشید و گفت: اگر تحویل موقت بر اساس مصوبات انجام نگیرد و تصفیه خانه آب یاسوج به مدار نرود، مسوولان مربوطه باید عواقبش را بپذیرند و طبق قانون برخورد می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به پروژه اصلاح شبکه یاسوج اشاره کرد و گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده شد که ۵ میلیارد آن در خزانه نشسته و باید پیگیری شود.
وی همچنین از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های فرسوده آب استان خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان این اعتبار از محل اعتبارات نفت است که به شهر‌های نفتی همانند؛ گچساران، باشت و بهمئی اختصاص می‌‍یابد.
وی به پروژه آبرسانی شهر مادوان اشاره کرد و گفت: معارضینی در تنگ کبویری وجود داشت که تا حدودی این مسیر هموار شده و این پروژه به سرانجام می‌رسد.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
حاجی‌زاده در ادامه به مصوبات متمم سفر ریاست جمهوری گریزی زد و گفت: مصوبات متمم سفر ریاست جمهوری به وزارتخانه‌ها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری‌ها ابلاغ شده و باید مدیران سریعاً پیگیری کنند که موافقت‌نامه و مناقصه‌ها انجام بگیرد.
وی در ادامه گفت: اعتبارات متمم سفر ریاست جمهوری ۳ ساله است و این نکته را مدنظر داشته باشد که بعضی دستگاه‌ها مستقیم از طریق سازمان و وزارتخانه متبوع واریز می‌شود و ادارات استانی باید پیگیر این موضوع هم باشند.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع مهم دیگری هم اشاره کرد و دست روی یک ضعف مدیران گذاشت و گفت:  آقای استاندار و بنده مسئولیت‌مان این است که مدیران را در انجام امورات و وظایف‌شان حمایت کنیم و مدیر باید به‌دنبال پول باشد. اما به نظر می‌رسد؛ این مسأله قدری جا به‌جا شده و همه انتظار دارند، استاندار و بنده پول بیاوریم و آن‌ها کار کنند.  
وی با بیان اینکه بعضی از مدیران در جذب اعتبار خوب عمل کرده‌اند، گفت: بعضی از مدیران با وجودی که پول برای آن‌ها جذب می‌شود و پول می‌گیرند، اما کاری انجام نمی‌دهند که این وااسفا دارد.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
حاجی‌زاده در ادامه گفت: ارتباط با بالادستی‌ها و جذب اعتبار هنر مدیریت است، برخی از مدیران روابط سازمانی برقرار کرده‌اند و خوب هم کار می‌کنند و سایر مدیران نیز باید حرکت کنند و با مرکز و بالادستی‌ها ارتباط برقرار و از یکجا نشینی پرهیز کنند.
 وی اضافه کرد: هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم. با کسی نه عداوت داریم نه تعارف، و بدون حاشیه داریم، کار می‌کنیم و سعی کردیم، حاشیه ایجاد نشود و کار خودمان را دنبال کنیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مدیران خواست که قول و وعده‌هایشان در سفر‌ها را عملیاتی کنند و گفت: نباید کیفیت را فدای سرعت کنید. متأسفانه مشکلی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد این است که عمر پروژه‌ها طولانی و میانگین آن ۱۷ سال است. ما سنت شکنی کردیم و برخی از پروژه‌ها را در زمان‌بندی مشخص کلنگ زنی و به بهره‌برداری رساندیم، همانند؛ کمربندی بابامیدان- یاسوج - اصفهان.
حاجی‌زاده در پایان به تعدادی از پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پل تنگاری و پل بنسنجان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود. ۲۰ میلیارد برای پل بنسنجان اختصاص یافته است.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جذب اعتبارات
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای حاجی زاده - الان دقیقا خودتان چه می کنید؟
عملکردتان را طی دوره مسئولیت معاون عمرانی استاندار بفرمایید تا بدانیم خودتان چند چند هستید با مردم کهگیلویه و بویراحمد
دست پیش را گرفته ای که از پس نیوفتی!!!
Iran, Islamic Republic of
به والله اگر کاره ای بودم یک ثانیه مهلت به خودت نمیدادم
شهیدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چنین‌افرادی با فرافکنی در کنار سیاسیون بهتر کار می کنند.
اینها اعرادی هستند در راستای منافع نمایندگان‌و در حد نمایندگان
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه باتوجه به شعار این دولت در بخش مسکن ،درحال حاضر حدود بیست سه سال هست که میگویند طرح جامع،من یادم هست زمانی تعاونی های مسکن درسال 1375زمین های به کارکنان ادارات درشهر یاسوج واگذارشد آن هم در کوهپایه ها ،هنوز بلاتکلیف هست ،باورتان میشود تازه می گفتند فاز یک ،دو،شهر ک صدرای شیراز ،الان شهر صدرا به اندازه یاسوج هست ،اما زمینهای اطراف شهر درپیچ خمهای اداری بلاتکلیف ،حال امید به دولت آقای ریسی شد ................
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی زاده تامدیران پشت شیشه رنگی بیرون رانگاه می کنند حتی تشخیص شب وروز برایشان سخت است تابرسد به آنکه کارکنند البته این لقب به همه مدیران تعلق ندارد زیرا بعضی ازمدیران کارشان جلوی دیدگان مردم است وبعضی از ادارات کل فقط نام مدیر کل رایدک می کشند چون خلاق واهل کار نیستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام و ارض ادب ، درود بر آقای حاجی زاده ،
لطفا در مورد خیابان و بزرگراه آیت اله ملک حسنی از شهر دار بپرسید چرا این شاه راه مهم را پیگیری نمیکنند بعد از دو دهه
Iran, Islamic Republic of
اقاي حاجي زاده راست مبگه بفرماييد دوست حضرتعالي در اب و فاضلاب چن پروژه افتتاح كرده چقد عملكرد عمراني داشته ، از خودت و رفقات شروع كن برادر
Iran, Islamic Republic of
اره بایه جلسه همه ی مشکلات حل شد. جلوی رسانه ها قول الکی ندین
الهام
Iran, Islamic Republic of
وای ازبخت مملکت واستان با این همه مدیر ضعیف
محمد
Iran, Islamic Republic of
همانطور که از نصیری راد دفاع کردی!!!
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
حاجی زاده ..اومدی اینجا را آباد کنی مثلا""...
کاربلد بود همون خوزستان نگهت میداشتند.
چکار کردی تاحالا همه کارها راکد کردی
تو این مدت با مستند نشون بده چکار کردی ؟؟؟!!!!!!!!!
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
1