کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حاجی‌زاده، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بعضی مدیران پول که هم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند، وااسفا / نه عداوت داریم نه تعارف، هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم

28 آذر 1401 ساعت 13:06

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم. با کسی نه عداوت داریم نه تعارف. مدیران با بالادستی‌ها ارتباط برقرار و برای جذب اعتبارات تلاش کنند، بعضی مدیران پول که هم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند، وااسفا.


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم. با کسی نه عداوت داریم نه تعارف. مدیران با بالادستی‌ها ارتباط برقرار و برای جذب اعتبارات تلاش کنند، بعضی مدیران پول که هم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند. وااسفا.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱) جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست کیامرث حاجی‌‎زاده_ معاون عمرانی استانداری_ و با حضور علی شهابی نسب_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی_ محمد غلام نژاد_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ محمد راستا_ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ و مدیران عضو این شورا در سالن جلسات ستاد بحران برگزار شد.  در این جلسه پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت و حاجی‌زاده در خصوص روند عملیات اجرایی پروژه‌ها گفت: نباید دقت را فدای سرعت کنید.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
کیامرث حاجی‌زاده_ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست خطاب به مدیران گفت: وقتی که در جلسه حاضر می‌شوید، اطلاعات کامل از پروژه‌های خود داشته باشید. وقتی در باره برخی از پروژه‌ها صحبت می‌کنیم، یکی میزان پیشرفت را ۶۰ درصد و دیگری ۵۰ درصد عنوان می‌کنند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت آب شرب یاسوج گریزی زد و گفت: در خصوص وضعیت آب شهر یاسوج اقدامات خیلی خوبی انجام گرفت و برای اینکه تنش آبی یاسوج را مدیریت کنیم، گام‌های مهمی برداشته شد.
وی در ادامه با اشاره به طرح جامع شهر یاسوج، گفت: طرح جامع شهری یاسوج، سال‌های سال، راکد مانده بود، وقتی که آمدم، طرح به شورای عالی شهرسازی رفت و پیگیری‌های مصرانه داشتیم تا این طرح در این شورا مصوب گردد و اصلاحاتی هم انجام گرفت. اما با توجه به اینکه قرار شده مناطقی همانند؛ بلهزار، مادوان و سرآبتاوه به شهر یاسوج متصل شوند، در گام بعدی باید کد روستایی این مناطق حذف شوند تا طرح جامع شهری یاسوج نهایی شود.
حاجی‌زاده در ادامه گفت: دو مسأله مهم را برای شهر یاسوج ضروری دانستیم. یکی کارخانه بازیافت یاسوج و دیگری تصفیه خانه آب. خوب، فاز اول کارخانه بازیافت زباله یاسوج به بهره‌برداری رسید و فاز دوم هم شروع شده است.
وی به وضعیت پروژه تصفیه خانه آب یاسوج گریزی زد و گفت: این پروژه را از هر جایی که توانستیم، پیگیری کردیم و اعتبارات خوبی هم گذاشته شد. مسائلی از جمله معضلات اجتماعی دامن گیر این پروژه بود که شورای فنی و مسوولان استان مطابق قانون همراهی کردند.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: قرار بود که مرحله اول این پروژه آبان ماه به بهره‌برداری برسد، که به دلایل متعدد از جمله؛ تابلو برق پروژه و تجهیزاتی که از گمرک باید ترخیص شود، افتتاح پروژه به تعویق افتاد و الان طبق قولی که شرکت آب و فاضلاب داده، بهره‌برداری موقت آن در پایان آذرماه انجام می‌گیرد.
وی در ادامه برای مسوولان آب استان کهگیلویه و بویراحمد خط و نشان کشید و گفت: اگر تحویل موقت بر اساس مصوبات انجام نگیرد و تصفیه خانه آب یاسوج به مدار نرود، مسوولان مربوطه باید عواقبش را بپذیرند و طبق قانون برخورد می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به پروژه اصلاح شبکه یاسوج اشاره کرد و گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده شد که ۵ میلیارد آن در خزانه نشسته و باید پیگیری شود.
وی همچنین از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های فرسوده آب استان خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان این اعتبار از محل اعتبارات نفت است که به شهر‌های نفتی همانند؛ گچساران، باشت و بهمئی اختصاص می‌‍یابد.
وی به پروژه آبرسانی شهر مادوان اشاره کرد و گفت: معارضینی در تنگ کبویری وجود داشت که تا حدودی این مسیر هموار شده و این پروژه به سرانجام می‌رسد.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
حاجی‌زاده در ادامه به مصوبات متمم سفر ریاست جمهوری گریزی زد و گفت: مصوبات متمم سفر ریاست جمهوری به وزارتخانه‌ها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری‌ها ابلاغ شده و باید مدیران سریعاً پیگیری کنند که موافقت‌نامه و مناقصه‌ها انجام بگیرد.
وی در ادامه گفت: اعتبارات متمم سفر ریاست جمهوری ۳ ساله است و این نکته را مدنظر داشته باشد که بعضی دستگاه‌ها مستقیم از طریق سازمان و وزارتخانه متبوع واریز می‌شود و ادارات استانی باید پیگیر این موضوع هم باشند.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع مهم دیگری هم اشاره کرد و دست روی یک ضعف مدیران گذاشت و گفت:  آقای استاندار و بنده مسئولیت‌مان این است که مدیران را در انجام امورات و وظایف‌شان حمایت کنیم و مدیر باید به‌دنبال پول باشد. اما به نظر می‌رسد؛ این مسأله قدری جا به‌جا شده و همه انتظار دارند، استاندار و بنده پول بیاوریم و آن‌ها کار کنند.  
وی با بیان اینکه بعضی از مدیران در جذب اعتبار خوب عمل کرده‌اند، گفت: بعضی از مدیران با وجودی که پول برای آن‌ها جذب می‌شود و پول می‌گیرند، اما کاری انجام نمی‌دهند که این وااسفا دارد.
شورای فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
حاجی‌زاده در ادامه گفت: ارتباط با بالادستی‌ها و جذب اعتبار هنر مدیریت است، برخی از مدیران روابط سازمانی برقرار کرده‌اند و خوب هم کار می‌کنند و سایر مدیران نیز باید حرکت کنند و با مرکز و بالادستی‌ها ارتباط برقرار و از یکجا نشینی پرهیز کنند.
 وی اضافه کرد: هر مدیری که بهتر کار کند، بیشتر مدافع او هستیم. با کسی نه عداوت داریم نه تعارف، و بدون حاشیه داریم، کار می‌کنیم و سعی کردیم، حاشیه ایجاد نشود و کار خودمان را دنبال کنیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مدیران خواست که قول و وعده‌هایشان در سفر‌ها را عملیاتی کنند و گفت: نباید کیفیت را فدای سرعت کنید. متأسفانه مشکلی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد این است که عمر پروژه‌ها طولانی و میانگین آن ۱۷ سال است. ما سنت شکنی کردیم و برخی از پروژه‌ها را در زمان‌بندی مشخص کلنگ زنی و به بهره‌برداری رساندیم، همانند؛ کمربندی بابامیدان- یاسوج - اصفهان.
حاجی‌زاده در پایان به تعدادی از پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پل تنگاری و پل بنسنجان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود. ۲۰ میلیارد برای پل بنسنجان اختصاص یافته است.
 


کد مطلب: 455865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455865/حاجی-زاده-معاون-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-بعضی-مدیران-پول-هم-می-گیرند-کاری-نمی-کنند-وااسفا-نه-عداوت-داریم-تعارف-مدیری-بهتر-کار-کند-بیشتر-مدافع-او-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1