تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۵۵۷۴۴
در نشست مسئولان وزارت نفت در یاسوج تشریح شد؛

چرا اعتبارات میلیاردی ۱۱ پروژه گچساران و باشت جذب نشد؟

۸
۰
چرا اعتبارات میلیاردی ۱۱ پروژه گچساران و باشت جذب نشد؟
کبنا ؛
در چند سال گذشته پروژه های عمرانی گچساران و باشت به کما رفته و در روزهای اخیر نیز مسوولان خبر از جذب نشدن اعتبارات مسوولیت های اجتماعی نفت خبر دادند. چه کسی پاسخگوی این عدم جذب و کم کاری ها در گچساران و باشت است؟
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب نکردن اعتبارات میلیاردی ۱۱ پروژه در این استان گزارشی ارائه کرد.
به نقل از ایسنا، علی شهابی نسب در نشست مسئولان وزارت نفت در یاسوج گفت: سالانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت از حوزه گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد صادر می شود که تا یکی دو سال اخیر سهم این استان از اعتبارات مسئولین اجتماعی وزارت نفت صفر بوده اما امسال این موضوع زنده شد که انتظار توجه ویژه به این استان داریم.
وی افزود: ۱۱ پروژه از محل مسئولیت اجتماعی نفت با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ توافق و به وزارت نفت ابلاغ شد اما تنها پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان گرفته شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از اعتبارات سه میلیاردی تخصیص یافته به مصلای باشت، یک میلیاردی تپه شهدای گمنام باشت و چهار میلیاردی سالن فرهنگی باشت تنها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گرفته شد که این میزان هم مربوط به مصلای این شهر است.
شهابی نسب تصریح کرد: همچنین چهار میلیارد تومان به حوزه علمیه گچساران تخصیص داده شده که یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان دریافت شده، دو میلیارد تومان به مصلای شهر لیکک تخصیص داده شد که ۷۵۰ میلیون تومان گرفته شد و دو میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به خوابگاه دانش آموزی گچساران تخصیص یافت که حتی یک ریال گرفته نشد.
وی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نقد به باند دوم کمربندی گچساران تخصیص داده شد که حتی یک ریال هم گرفته نشد، ادامه داد: همچنین برای کمربندی باشت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که یک ریال دریافت نشده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پنج میلیارد تومان اعتبار به محور لیکک به جیزون تخصیص داده شد که تاکنون این میزان اعتبار دریافت نشد.
شهابی نسب با بیان اینکه از میزان سه میلیارد تومان اعتبار خانه های بهداشت یک میلیارد تومان دریافت شد و اعتبار طرح‌های هادی روستایی دو میلیارد تومان بوده که تنها ۶۰۰ میلیون تومان گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ضعف
Iran, Islamic Republic of
همه چیز به تعویض مدیران ختم شد و جذب اعتبارات اصلا مهم نبوده و نیست
Romania
علت نبود تاجگردون
Romania
علت نبود تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
چون کری مث تاجگردون من قلعه نیاریم
بی سوادی و بی تدبیری مفرط بر استان حاکمه که خدا کنه هر چه زودتر این سایه شوم از سر این استان کم بشه
محمد
France
آخ و‌بخت عسکر این فرمانداران ناکارآمد و ضعیف را برکنار کنید
Iran, Islamic Republic of
وقتی عمرو عاص قران را بر نیزه کرد برای به حکومت رسیدن مرم ساده و عامی و اُمی پذیرفتن حکومت عمرو عاص را انقدر مردم در انتخابات ها تجربه تلخ دارن ولی با متاسفانه گول تویر لمرو عاص ها و تحت تاثیر نیرنگ های عمرو عاص ها تیشه به ریشه خود دند گیرم شورای لیدرها بتوانند یکی یا دوتا ا فرزندان خود را بکار گیرند چه فایده ای به حال بقیه مردم یا به حال بستگان لیدرها دارد در مملکتی که از پست وزارت تا بخشداری و حتی کارشناسی در آن خرید و فروش می شود چه انتظاری از پیشرفت در آن جامعه می باشد به نام دین و مذهب تیشه به ریشه اعتقادات زدند....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سابقه نداشته تاکنون گچساران وباشت اینقدر بی سروصاحب باشدنمآینده فرمانداران شهرداران ضعیفترین درطول تاریخ حیات این دوشهرستان
گرگ اله
Iran, Islamic Republic of
گچساران و باشت تعطیل
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
1