تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۵۵۶۱۱
اخبار استان /

برگزاری کمیته صیانت از حقوق مردم در محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

۱
۰
برگزاری کمیته صیانت از حقوق مردم در محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست خطاب به همکاران گفت: تکریم ارباب رجوع رضایتمندی مردم مبارزه با فساد در اولویت کاری قرار گیرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان،  همزمان با بیستمین روز از آذر ماه 1401، نخستین جلسه  ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور مدیرکل و اعضاء با محوریت مبارزه با فساد در محیط زیست استان برگزار شد.
براساس این گزارش، در ابتدای این نشست، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را وظیفه خطیر محیط زیست در قبال مردم  دانست و گفت: در فرآیندهای اداری تدابیری اندیشیده شود که موجب تسریع در حل و فصل مشکلات مردم در هنگام مراجعه به دستگاه گردد.
اسلام جاودان خرد گفت: رؤسای ادارات تابعه بر نحوه رفتار کارکنان خود با مردم دقت بیشتری داشته باشند و تلاش نمائیم، عدالت محوری و مبارزه با فساد در تمامی فعالیت ها مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: بهره گیری از ابلاغ اصول 12 گانه حاکم بر نقشه ملی، پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی دولت مردمی آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، شفاف سازی، نظارت همگانی، شایسته گزینی، برخورد قاطع دقیق و موثر باید انجام گیرد.
این جلسه در پایان 12 مصوبه داشت که به منظور اجرا به همه شهرستان های تابعه ارسال گردید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

فاطمی
Iran, Islamic Republic of
خدمت آقای وزیر کشور عرض کنم اگر نمیداند بداند آقای استان دار حتی قدرت اداره ی چند نانوایی در مرکز استان را ندارد.البته این مثل گفته ی ملا نصرالدین نیست که گفته : این جایی که من عصایم را بر پا کردم مرکز زمین است ؛ اگر قبول ندارید متراژ بزنید.آقای وزیر کشور یک و نیم سال است من ساکن یاسوج هستم در محله ی ما بلوار ابوذر نانوایی ها درب مغازه ی خود را باز میگذارند بدون اینکه نانی تحویل مردم دهند و اگر هم گاهی نان می پزند حداکثر روزی دوساعت اون هم خیلی بی کیفیت و با این ترفند کلاه سر مردم میگذارند،این کاسبان چون مردم نان بی کیفیت نمیخرند با این حیله آرد خود را در بازار آزاد میفروشند و هیچ نظارتی هم نیست،چه به تعزیرات و اداره صمت خبر بدهی و یا زنگ بزنی که بیایند و از نزدیک ببینند هیچگاه نه جوابت میدهند و نه اقدام میکنند... حالا بفرمایید کدام صیانت.؟! در ضمن این طرح معروف به خرید از کارتخوان ویژه یک فریب بوده و شما بفرمایید و توضیح دهید که متخلفان چگونه پایش میشوند؟! وقتی یک طرح ملی با فریب به خورد مردم داده شود و از بیخ دروغ باشد؛ سود جویان هم کار خود را میکنند!!!
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
1