کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سخنگوی دولت خبر داد: ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان ماه

13 آذر 1401 ساعت 13:13

سخنگوی دولت با اعلام این‌که تا پایان ماه جاری ۱۰ تغییر مدیریتی در سطح ملی و استانی صورت می‌پذیرد از معرفی مهرداد بذرپاش به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس خبر داد.


توئیت علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت موجی از گمانه‌زنی‌‍ها را در سطح فضای مجازی و سیاسی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آورد.  گفته می‌شود؛ دولت تصمیم گرفته تعدادی از استانداران را تغییر بدهد و الان حرف و حدیث‌های در استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده می‌شود که احتمالاً دولت سیزدهم در این استان هم دست به تغییرات بزند.
به گزارش کبنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توییتر نوشت: با تصمیم رئیس‌جمهور، تا پایان ماه جاری ۱۰ تغییر مدیریتی در سطح ملی و استانی صورت می‌پذیرد. در گام اول دو جوان دیگر به ترکیب دولت اضافه می‌شوند؛ آقای سپهر خلجی به‌عنوان رئیس شورای اطلاع‌رسانی منصوب شد؛ آقای مهرداد بذرپاش هم به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی می‌گردند.
پیش از "سپهر خلجی"، " علی بهادری جهرمی" مسوولیت ریاست شورای اطلاع‌رسانی، سخنگویی و دبیری هیأت دولت را در دولت سیزدهم بر عهده داشت که با انتصاب خلجی در این سمت بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت سیزدهم باقی خواهد ماند.
مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
مهرداد بذرپاش به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی شد.
به گزارش کبنا، مهرداد بذرپاش فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی سوابقی چون: رئیس کل دیوان محاسبات کشور، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان ملی جوانان، معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مدیرعامل گروه‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو، رئیس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی و عضو شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور، رئیس هیأت نظارت بر صندوق توسعه ملی و عضو شورای صیانت از حقوق بیت‌المال را در کارنامه خود دارد.

بنا براین گزارش، با توجه به عملکرد مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به نظر می‌رسد که یکی از گزینه‌های اصلی برای تغییر در استان‌ها، مدیران این استان باشد.
عملکرد تیم اقتصادی در ماه‌های گذشته به نحو چشمگیری خوب ارزیابی نشده است به گونه‌ای که این استان در زمینه همه شاخص‌های اقتصادی از جمله بیکاری، تورم، پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج و فعالیت‌های عمرانی در رتبه‌های اخر استان‌ها بوده است.
عملکرد در زمینه چینش مدیریت‌ها نیز مورد انتقاد شدید بوده است به نحوی که به اعتقاد اکثر تحلیلگران و فعالان سیاسی، اقتدار دولت در این تاحدودی کاهش داده شده است به گونه‌ای که چینش‌ها تحت امر نمایندگان صورت می‌گیرد و آنان بی‌توجه به منافع دولت یا نیاز‌های مردمی به انتخابات آینده مجلس نگاه می‌کنند و بر اساس آن نیرو‌ها را معرفی می‌کنند.
نارضایتی از بعضی مدیران ارشد در بین توده مردم نیز بسیار چشمگیر است به گونه‌ای که مردم از ضعف مدیریت‌ها و انجام نشدن امور خود گلایه دارند و در هر کوی و برزن که سخن از دولت می‌رود این ضعف گاهاً توسط مردم گوشزد می‌شود و به عبارتی مردم ناامید از تغییر شرایط اقتصادی و اجتماعی با تیم کنونی هستند.


کد مطلب: 455234

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455234/سخنگوی-دولت-خبر-۱۰-تغییر-مدیریتی-ملی-استانی-پایان-ماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1