تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۵۳۵۳۲
در نشست دهیاران بخش مرکزی بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: حکمران نگاه بخشی و جزیره‌ای ندارد بلکه نگاه زنجیره‌ای دارد / دهیارانی که با موارد غیرقانونی مقابله کنند، مورد حمایت قرار می گیرند

۱
۰
فرماندار بویراحمد: حکمران نگاه بخشی و جزیره‌ای ندارد بلکه نگاه زنجیره‌ای دارد /  دهیارانی که با موارد غیرقانونی مقابله کنند، مورد حمایت قرار می گیرند
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: آقای اکبری تبار از زمان حضور خود، تغییر و تحولات خوبی را بخشداری مرکزی شروع کرده‌اند و ما به دلیل پای کار بودن‌ایشان نسبت به وضعیت بخشداری خیال راحت‌تری داریم.
شهرام مهدوی مطلق امروز چهارشنبه (۲۷ مهرماه ۱۴۰۱) در نشست دهیاران بخش مرکزی شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: نگاه ما در منظومه جمهوری اسلامی ایران، یک زنجیره ارزش مدیریتی است، دهیاران یک لایه حکمرانی از نظام هستند، مهمترین و مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین رابطه بین مردم و مسئولین نظام، از طریق دهیاری‌ها انجام می‌گیرد.
وی به نقش مهم دهیاران اشاره کرده و گفت: دهیار یک حکمران در یک منطقه است، حکمران نگاه بخشی و جزیره‌ای ندارد بلکه نگاه زنجیره‌ای دارد، و با همه مسائل منطقه درگیر است.
وی گفت: اگر همه ما به شهر و روستا نگاه توسعه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم با هم افزایی و هماهنگی یکدیگر، مسائل را حل کنیم. توقع این است که سیاست‌های ابلاغی دولت را در منطقه خود اجرایی کنید.  
مهدوی مطلق بیان کرد: سیاست‌های این دولت مبنی بر مردمی بودن است، گا‌هاً از مردم می‌شنویم که درب دهیاری بسته است، در‌ب دهیاری‌ها باید بر روی مردم باز باشد، باید با مردم گفت و گو کنید، باید با مردم صحبت کنید و درد دل‌های آن‌ها را بشنوید.
وی گفت: در گلایه‌های مردم خیر‌های زیادی است. خواسته ما این است که مردمی باشید و بیشتر از قبل همراه مردم باشید.
مهدوی مطلق بیان کرد: مسائلی که دهیاری‌ها با آن مواجه هستند زمین خواری، مشکل سرانه‌های عمومی است، دهیاران با موارد غیرقانونی مقابله کنند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
مهدوی مطلق گفت: شما با عمده مشکلات درگیر هستید، از بیت المال و حق دولت دفاع کنید، اگر دفاع نکردید، دود این مسأله به چشم مردم می‌رود.
وی گفت: ۴ هزار مسکن قول نامه‌ای بدون پروانه در اطراف شهرستان بویراحمد وجود دارد، باید این موضوع را تعیین تکلیف کنیم.  
مهدوی مطلق گفت: از منابع طبیعی، بستر‌های رودخانه و دره‌ها حفاظت کنید، این بستر‌ها حق مردم است، ما حافظ منافع عمومی هستیم، دولت باید در اجرای قانون قوی عمل کند.
وی در خصوص مشکلات آنتن دهی مناطقی از شهرستان بویراحمد بیان کرد: آنتن‌های مخابرات در مناطقی از شهر در حال اضافه شدن است، در مورد آسفالت شهر مادوان، بنیاد مسکن منتظر احیا و آماده‌سازی قیر است
فرماندار بویراحمد اظهار کرد: مسأله اتفاقات اخیر  بر روی حجاب و بدحجابی نبود، مسأله پیشرفت‌ها و افق اینده این کشور است، مسأله این است که ایران قوی‌تر شده است. اما نقطه قوت ما نقطه ضعف دشمن است، ما مردم و خدا را داریم که آن‌ها ندارند.  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو که خبر نداشتی که ایشون می اید و مخالف بودی .
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1