تاریخ انتشار
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۷۵۲۲۰
در خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد؛

امام جمعه یاسوج: کارگران شرایط رفاهی مطلوبی ندارند / کارکنان شهرداری‌ها چندین ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند

۲
۱
امام جمعه یاسوج: کارگران شرایط رفاهی مطلوبی ندارند / کارکنان شهرداری‌ها چندین ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند
کبنا ؛
امام جمعه یاسوج: برخی وسایل ناوگان عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد کهنه و فرسوده است و این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست.
به گزارش کبنا نیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و تاکسی های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.
آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.
وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت های هفته، دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
آیت الله حسینی اضافه کرد: معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه کارگران شرایط رفاهی مطلوبی ندارند و دولت باید برای ایجاد رفاه نسبی آنها تدبیر کند، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده برخی کارکنان شهرداری‌های استان چندین ماه حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینارو به کی میگین؟ ، شما خودتون همه چیز دستتونه که، از کره مریخ ک استان و کشور رو اداره نمی‌کنند
Iran, Islamic Republic of
به شهرداری میگن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1