کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معلمان چگونه مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند؟

21 مهر 1401 ساعت 0:52

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان» را ابلاغ کرد.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان» را ابلاغ کرد.
به گزارش کبنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه «راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان» را ابلاغ کرد.
در این بخشنامه آمده است: به‌منظور اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان و پیرو شیوه‌نامه ارسالی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع به پیوست راهنمای عمل مدیران در ارتباط با سامانه رتبه‌بندی معلمان و صورتجلسات گزارش دلالت شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای ویژه همکاران مشمول رتبه‌بندی ارسال می‌شود.
با عنایت به لزوم تسریع در اجرای قانون مذکور مقتضی است، دستور فرمایید در اسرع وقت راهنما و صورتجلسات جهت اطلاع و اقدام در اختیار مدیران ارشد، میانی و پایه مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی قرار گیرد، به‌نحوی‌که براساس مراحل معین‌شده در راهنما پس از ثبت گزارش دلالت شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای همکاران توسط گروه‌های آموزشی راهبران آموزشی شورای مدرسه انجمن اولیا و مربیان ستاره تربیتی مدرسه مدیران مرتبط از روز چهارشنبه بیستم مهرماه با مراجعه به سامانه جامع منابع انسانی مستندات بارگذاری شده در سامانه رتبه‌بندی را بررسی و نسبت به ثبت گزارش در خصوص شواهد رفتاری همکاران در سامانه اقدام نمایند.
 پس‌ از این مرحله، گزارش مدیران توسط ارزیابان حرفه‌ای بررسی و نتیجه جهت اعطای رتبه به مشمولان به هیأت‌های ممیزه ارجاع خواهد شد.
بخشنامه «راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان» را می‌توانید دانلود کنید:  بخشنامه رتبه‌بندی بخشنامه رتبه‌بندی  
 


کد مطلب: 453339

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/453339/معلمان-چگونه-مستندات-خود-سامانه-رتبه-بندی-بارگذاری-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1