تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۴۵۲۶۸۲
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فرمانده سپاه فتح: در حادثه اخیر نماینده مجلس، فوتبالیست و بازیگر بدون اطلاع دقیق موضع‌گیری کردند / اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس/ ۲ هزار بسته لوازم ‌‌التحریر توزیع می‌شود

۱
فرمانده سپاه فتح: در حادثه اخیر نماینده مجلس، فوتبالیست و بازیگر بدون اطلاع دقیق موضع‌گیری کردند
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس میان دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم خبر داد.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع در مقابل دشمن هیچ‌گاه تعطیل نبوده و دشمن به اشکال مختلف سیاسی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها ما را تهدید کرده، گفت: دشمن در حال مدیریت و موج‌سواری بر یک حادثه است‌.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هجمه‌ای که امروزه بر علیه انقلاب اسلامی است در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است در حادثه اخیر نماینده مجلس، فوتبالیست و بازیگر بدون اینکه از حادثه اطلاع دقیقی داشته باشند موضع‌گیری کردند که بیانگر مظلومیت جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوادث اخیر بیانگر این است که دفاع همچنان به قوت خود باقی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند.
وی با بیان اینکه مدیران دولت سیزدهم باید شبانه‌روزی خدمت کنند و مردم باید طعم خدمت را حس کنند، گفت: در خواست می‌کنم مصوب شود که در دوران دفاع مقدس همه ادارات استان به المان و پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین شود.
وی بیان کرد: ادارات یک روز در هفته دفاع مقدس به جهاد تبیین بپردازند و از سخنرانان برای این موضوع  دعوت شود.
سردار خرمدل از برگزاری ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در اولین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح برگزار و در ورودی شهر یاسوج عملیات الی بیت‌المقدس شبیه‌سازی شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۱۵۴۰ شهید تیپ ۴۸ فتح خبر داد و افزود: با بازگشایی مدارس دو هزار بسته آموزشی و لوازم التحریر میان دانش‌آموزان توزیع می‌‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سپاه و آب و فاضلاب روستایی آبرسانی به ۲۰۰ روستا را در دستور کار دارد که در هفته دفاع مقدس از برخی پروژه‌ها رونمایی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1