کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فرمانده سپاه فتح: در حادثه اخیر نماینده مجلس، فوتبالیست و بازیگر بدون اطلاع دقیق موضع‌گیری کردند

30 شهريور 1401 ساعت 23:44

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس میان دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم خبر داد.


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس میان دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم خبر داد.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع در مقابل دشمن هیچ‌گاه تعطیل نبوده و دشمن به اشکال مختلف سیاسی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها ما را تهدید کرده، گفت: دشمن در حال مدیریت و موج‌سواری بر یک حادثه است‌.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هجمه‌ای که امروزه بر علیه انقلاب اسلامی است در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است در حادثه اخیر نماینده مجلس، فوتبالیست و بازیگر بدون اینکه از حادثه اطلاع دقیقی داشته باشند موضع‌گیری کردند که بیانگر مظلومیت جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوادث اخیر بیانگر این است که دفاع همچنان به قوت خود باقی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند.
وی با بیان اینکه مدیران دولت سیزدهم باید شبانه‌روزی خدمت کنند و مردم باید طعم خدمت را حس کنند، گفت: در خواست می‌کنم مصوب شود که در دوران دفاع مقدس همه ادارات استان به المان و پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین شود.
وی بیان کرد: ادارات یک روز در هفته دفاع مقدس به جهاد تبیین بپردازند و از سخنرانان برای این موضوع  دعوت شود.
سردار خرمدل از برگزاری ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در اولین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح برگزار و در ورودی شهر یاسوج عملیات الی بیت‌المقدس شبیه‌سازی شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۱۵۴۰ شهید تیپ ۴۸ فتح خبر داد و افزود: با بازگشایی مدارس دو هزار بسته آموزشی و لوازم التحریر میان دانش‌آموزان توزیع می‌‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سپاه و آب و فاضلاب روستایی آبرسانی به ۲۰۰ روستا را در دستور کار دارد که در هفته دفاع مقدس از برخی پروژه‌ها رونمایی می‌شود.


کد مطلب: 452682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452682/فرمانده-سپاه-فتح-حادثه-اخیر-نماینده-مجلس-فوتبالیست-بازیگر-بدون-اطلاع-دقیق-موضع-گیری-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1